Gyakornok lettél. Mint kdierült nem azért hiányoztál olyan sokat, mert beteg vagy, vagy mert egy teljesen másik iskolába kell menned, hanem mert valóra szeretnéd váltani az álmodat.
A barátnőmtől tudtam meg, akinek az egyik haverod mesélte. Nem sokkal később az egész iskolában körbe járt a hír, hogy az egyik diák megpróbál idol lenni. Voltak, akik kinevettek, és nem hittek benned, de voltak olyanok is, akik bizakodva várták a jövőt.
Én az utóbbiak táborát erősítettem, sőt, szerintem én voltam az egyik oszlopos tagja. Minden erőmmel azon voltam, hogy szurkoljak neked, és rettentően szorítottam neked, és annak, hogy elérd minden célod. Hiszek benned, és tudom, hogy sikerülni fog. Nem ismerlek, hisz egy szót sem beszéltünk, de érzem, és tisztában vagyok vele, hogy nagy jövő vár még rád. Örültem neked, és annak, hogy kiléptél a konfortzónádból. Ezzel nekem is megmutattad, hogy ne féljek önmagam lenni, és ne féljek nagyot álmodni.Egyik szemem sír, másik nevet; szokták azt mondani. Én is pont ugyanígy éreztem. Egyrészről boldog voltam, mert tudtam, hogy sokra viszed majd, másrészről pedig a padlón hevertem, amiért bebizonyosodtak az érzéseim. Elmentél egy teljesen másik városba, hogy tulajdonképpen új életet kezdj, nekem pedig eszem ágában sem volt megállítani téged. Nem is tudtalak volna, és nem is akartalak volna. Nem voltunk beszélő viszonyban, így még csak el sem tudtam köszönni. Pedig nagyon is el akartam. Sőt mitöbb, be is akartam vallani az érzelmeimet, hogy megkönnyebbüljön a lelkem, de nem volt rá alkalmam, és ha lett is volna; akkor sem tettem volna meg.
Rettentően fájt, mivel nagy valószínűséggel már soha nem találkozunk, és még csak megölelni sem tudlak. Teljes szívemből drukkolok neked, és biztos lehetsz benne, hogy ha ledebütálsz, én leszek az első számú fanod, az első szűmú támogatód... Egy törött szívvel.
_____________
Hi everyone! ^^ meghoztam a folytatást. Csodás hetem volt, nem akarom elkiabálni, de jól éreztem magam és feltöltött lelkileg^^ van egy előre megírt történetem, amin nagyjából május óta dolgozok, és azon gondolkodom, hogy ki tegyem e a hétvégén. Egy Jungkook fici lenne... Mit gondoltok? Lenne rá igény?
Remélem nektek is káprázatos napjaitok voltak, ha pedig nem, akkor se csüggedjetek, minden rendbe jön! 💜
~Zsuni~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters; for him | ✔️
Hayran Kurgu[ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ] Tőlem... Neki ℓєττєяѕ Egy mini könyvsorozat két félről, két szemszögből. Egymás tudta nélkül táplálják ugyanazt az érzést a másik iránt, de lépni egyikük sem mer. Éveken keresztül írják a szerelmüknek szánt leveleiket, míg egy szép...