иγοℓϲα∂ικ ℓєνє́ℓ

28 7 0
                                    

Az egyetlen barátnőm, aki tud arról, hogy szerelmes vagyok beléd, azt mondta, hogy az a legjobb stratégia, hogy ha féltékennyé teszlek. Először nem akartam neki hinni, hisz ez mekkora taplóság már. Még akkor is, hogy ha egyáltalán nem viszonzod az érzéseimet, hisz én sem örülnék neki, hogyha valaki ezt tenné velem.
De aztán végig gondoltam a dolgot, és végül bele mentem, annak ellenére is, hogy bűntudatom volt.

A barátnőm bátyja volt a segítségemre, aki örömmel beszélgetett velem a szünetekben. Noha gyakran voltunk a szekrényemnél, mivel tudtam, hogy a tiéd nem sokkal az enyém mellett van, mintha ott sem lettem volna. Ha kicseréltél néhány könyvet, akkor sem néztél az irányunkba, érzelemmentes arccal elvégezted a dolgod, majd ott hagytál. Még csak nem is köszöntél, pedig már eljutottunk arra a szintre, hogy naponta legalább egyszer köszöntjük a másikat. Lehet, hogy bejött az ötlet és tényleg zavart, hogy azzal a sráccal beszélgettem? Lehet, hogy tényleg féltékeny lettél, és nem akarsz más fiúval látni? Ah, végülis ez csak az én hülyeségem, és ez egyáltalán nem biztos. Lehet, hogy csak szimplán rossz napod volt, vagy csak nem vettél észre, esetleg nem akartál zavarni, vagy közbe szólni. Nem szabadna túl reagálnom ezt a dolgot, és főleg nem bemesélni magamnak olyan esetet, ami meg sem történt, még a végén begolyózok...

___________

Hi everyone! ^^ meghoztam a folytatást. Remélem tetszett :c

Nézzetek meg a kiegészítő könyvet is, letters; from him

Legyetek jók vigyázzatok magatokra! 💜

~Zsuni~

letters; for him | ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang