Újra és újra átgondoltam a dolgot, és végül arra jutottam, hogy nem éri meg kockáztatni. Már majdnem egy hete nem köszöntél, és feltűnően még csak felém sem néztél. Fájt, hogy nem láthatom gyönyörű íriszeidet, ahogy össze fonódik enyéimmel. Fájt, hogy nem köszönsz, ezáltal pedig nem hallhatom mély, dörmögős hangodat sem.
Világossa vált számomra, hogy lehet, hogy én okoztam ezt. A hülye terv, miszerint majd jól féltékennyé teszlek, csak rosszul sült el, és egyedül azt értem el, hogy még jobban eltávolodtunk, ahelyett, hogy közeledtünk volna egymáshoz. Megmondtam a barátnőm bátyjának, hogy a dolog nem úgy alakult, ahogy kellett volna, ezért már nem lesz szükségem az elterelésre. Tudomásul vette és megígérte, hogy nem is fogom látni a közelemben. Kicsit rosszul éreztem magam amiatt, hogy így elküldtem, de úgy tűnt, hogy cseppet sem hatotta meg, így végül megnyugodtam.
A következő lépés pedig az volt, hogy vissza helyezzem a vár leomlott darabjait, és, hogy legalább köszönő viszonyban maradjunk. Rajtam volt a sor...
A szekrényedben pakolásztál, én pedig össze szedtem minden bátorságomat, és amikor kinyitottam a sajátomat feléd fordítottam a fejemet. ,,Szia" - hangzott el a számból a szó. A hangom remegett, és halk is volt, így féltem, hogy nem hallod meg, és csak hülyét csinálok magamból. Rám vezetted a tekintetedet, egy darabig haboztál, majd vissza köszöntél. ,,Szia" - mosolyogtál le rám.
Vissza fordultam a könyveimhez, mivel éreztem, hogy a pír felszökik az arcomra, és nem akartam, hogy észre vedd, azonban a halk kuncogásodból ítélve, ez már mindegy volt. Beharapva a számat inkább csak folytattam az ál pakolásomat, hogy eltereljem a figyelmemet, és húzzam az időt. Becsaptad a szekrény ajtaját, majd hátat fordítva leléptél.
Kiengedtem az addig benn tartott levegőt, és megkönnyebbülten támasztottam neki a fejemet az egyik füzetem gerincének. Kiült az arcomra a hatalmas vigyor, mivel még egy mosolyt is sikerült kicsalnom belőled a köszönés mellé. A boldogság szétáradt a testemben, és örömmel mentem a következő órámra. Sikerült._____________________
Hi everyone! ^^ meghoztam a folytatást. Remélem tetszett. Hamarosan hozom a következő részt.
Csekkoljátok le a kiegészítő könyvet: letters; from him.Legyen sziporkázóan gyönyörű napotok! 🎇💜
~Zsuni~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters; for him | ✔️
Hayran Kurgu[ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ] Tőlem... Neki ℓєττєяѕ Egy mini könyvsorozat két félről, két szemszögből. Egymás tudta nélkül táplálják ugyanazt az érzést a másik iránt, de lépni egyikük sem mer. Éveken keresztül írják a szerelmüknek szánt leveleiket, míg egy szép...