Arkadaşlar,
medyada: sizin için güzel bi şarkı koyuyorum mutlaka dinleyin
Bölüm sözü:-yalanlar dibe vurduysa adı olmuş ihanet
Oy vemeyi unutmayın
Size şimdiden iyi okumalar
Dilerim...
HATIRLATMA..Arın'dan devam...
Yatağımda oturmuş böyle düşünüyordum.Tabii benim böyle düşünmemei bölen şey içeriye giren bi ögrenci oldu.Ona'ne var' bakışı attım.Oda
Ö: Buzlar Kraliçesi müdür seni çağırıyor.
A: tmm
Deyip gönderdim. Acaba yine ne diyecek müdüremizHATIRLATMA SON...
Müdürün yanına gittiğimde bana bi kağıt verdi. Ona "bu ne" bakışı attığımda konuşmaya başladı.
M:bunu 1-2 ay önce kapımın önünde bulmuşlar içine baktığımda ise sana geldiğini anladım içine baktığımda ise bunu sana eğer bunu abinlere inanmassan vermem yazıyordu o zaman inanmadığı göre bunu sana vermem gerekiyor bu arada bide eğer onlar senin gerçek ailense onlara gitmek zorundasın ve en yakında zamanda dna testi yaptırmalıyız yasalar gereği
Ben:tamam bana yarın sabaha kadar süre verin biraz düşünmem lazım bu arada bu mektup için sağolun ama bunu kimin getirdiğini öğrenebilirmiyiz
Ben bunu diyince bana olumsuz anlamda başını salladı bende bi şey demeden odadan çıktım ve biraz hava almak için bahçeye çıkmaya karar verdim.biraz dolaştıktan sonra yanıma biri geldi.Bu bi kızdı.
(kız: k)
K: şey ben buraya yeni geldimde tanışalım mı
Ben: istemiyorum
K: peki herkes neden sana Buzlar Kraliçesi diyor? Ve neden herkese soğuk davranıyorsun?
Ben: sanane git başımdan
K: sırf sana ilği göstersinler diye böyle davranıyorsun demi sürtük
O kız bana sürtük mü dedi ilk başta iyi biri zannediyordum ama meğerse gerçek niyeti bana laf sokup benimle dalğa geçmekmiş üstüne üstlük bide bana sürtük dedi bana bana Buzlar Kraliçesine zaten sinirliydim iyice sinirlenmeye başladım tabi ben size bunu söylerken birden kızın üstüne atladım.Saçını elime doladığım gibi diz kapağına tekme atıp yerde kıvranmasını sağladım tabi benim sinirim hala geçmedi.kızı yere yatırıp yumruklamaya başladım bir yandanda bağırıyorumBen:sen kime sürtük diyosun lan orospu ben senin aynan değilim anladın mı lan benimle doğru konuş bi daha diyecek misin LAN!
K: Tamam tamam bi daha demicem yeter ki bırak lütfenKızı bırakıp bir kaç tekmede attıktan sonra oradan ayrıldım kızın yüzü kesin tanınmayacak ama belki biraz sakinleşmiş olabilirim.Bi anada aklıma mektup gelince ben mektupu okumayı unuttum mektup aklıma gelince hemen odama çıkıp yatagımın üstüne oturup mektupu okumaya başladım
"Kızım,
Kızım eğer abilerin bir gün seni bulup almaya gelirse onlarla git belki biz sana iyi bir aile olamadık ama senin abilerilerinle iyi bir aile olacağını düşünüyorum lütfen onlara annen için bir şans ver benim için bi şans ver bizim için bi şans ver emin ol onlar hayatın boyunca senin yanında olucaklardır onları lütfen affet onlar sırf seni korumak içinde hep yanında olucaklar belki başkaları ğidecek ama onlar her zaman senin yanında olucaklar lütfen lütfen onları affet kendine iyi bak kızım"
Bu yazıyordu ve altında sadece bir imza vardı. Acaba onları affetsem mi? Biraz düşündükten sonra onları affetmeye karar verdim biraz uykum geldiği için tamam tamam çok uykum geldiği için kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Sabah yüzüme güneş ışığıın girmesiyle falan uyanacagımı sandınız değil mi bende nerde o şans sabah başımın üstünde çalan alarmla uyandım. Alarmı kapatıp saatte baktım saat 07.15 geçiyodu. Okulun başlamasına 45 dakika var(arkadaşlar kitapın başında dediğim okul başalama tarihi ile bu tarihi kafanıza takmayın). Yarım saatte hazırlanırsam 15 dk da orda olurum.o zaman şimdi giyinmeye başlayım.Dedim tabi önce lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra üstüme bunları giydim (okul devlet okulu ama serbest giymeye izin veriyorlar)
Bunları giydim. Saçımıda tarayıp açık bıraktım. Makyaj yapmayı sevmediğim için dudağıma sadece nemlendirici sürdüm.Hazır olduguna göre okula gitmek için yola çıktım.Okula yürüyerek gittim.Okula gelince sınıfıma çıktım ama kimse yoktu telefondan saatte bakınca dersin başlamasına 10 dk vardı. Bende herkes kantinde yada dışardadır diye sırama oturup gözlerimi biraz dinlendirrmeye karar verdim. Hocanın sesini duymamla uykumdan kalkmam bir oldu.Hoca ile günaydın faslını geçtikten sonra ben dersin ilk 20 dk. dersi dersi dinledim sonra canım sıkıldı gözlerimi dinlendirmeye karar verdim.
3 ders sonra
Kalktığımda saatte baktım 3 ders geçmiş 4. derse gireceğiz.Bende açıktığı fark edince ayağa kalktım kantine inmek için merdivenlerden inmeye devam ederken arkamdan bi ses duydumX:Buzlar Kraliçesi yoksa bizi unutmuş mu?
Ama ama bu ses...
.......................................
Arkadaşlar sizce diğer bölümde ne veya neler olucak?
Sizce seslenen kimdi?
Hepsi ve daha fazlası yeni bölümlerde.....
Bir rica;
Fikirlerinizi söyler misiniz?.....Ayrıca oy vermeyi unutmayın
Yeni bölümler için beklemede kalın
Sizi çok seviyorum canokurlarım........
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😊😊😊😊😊😊😊
😊😊😊😊😊
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
ChickLitBir genç kızın hayatında bilmediği Gerçekler Aşklar Keşfedilmeyi bekleyen olaylar Sorunlar Abiler Ve daha fazlasıyla...