Знайомство з героями

687 39 3
                                    

(Мій перший фф тому не судіть жорстоко)
Гарного перегляду💜

Пак Чимін , омега 18 років.Найкращі друзі Техьон і Хосок. Блондин карі очі. Живе тільки з братом Енджуном так як їхні батьки померли в автокатастрофі. Запах достиглого яблука. Немає істиного.

Мін Юнгі, альфа 19 років один із головних корейської мафії.Друзі Чонгук і Намжун. Блондин темно сірі очі. В сім'ї тато, батько і молочший брат Хосок але про нього Юнгі нічого нікому не розказує. Запах карамелі . Немає істинного.

Кім Намджун, альфа 21 років.Брюнет, світло карі очі .Один із головних корейської мафії Друзі Юнгі і Чонгук. Запах дощу. Є істиний.

Чон Чонгук, альфа 19 років. Один із головних корейської мафії.Брюнет, темно карі очі.Найкращі друзі Намджун і Юнгі. Запах шоколаду. Немає істиного.

Кім Техьон, омега 18 років. Найкращі друзі Чимін і Хосок.Хлопець з хорошим почутям гумору. Блондин, очі коляру каштанів. Запах полуниці . Немає істиного.

Чон Хосок, альфа 18 років. Каштанове волося, карі очі, дуже красива посмішка. Рідний брат Юнгі але нікому про це не каже. Він завжди відповідає за веселощі в компанії друзів, завжди на позитиві. Запах м'яти. Немає істиного.

Кім Сокджин, омега 20 років.Блондин, світло карі очі. Друзі Юнгі, Намджун і Чонгук. Завжди на позитиві , багато жартує. Запах лісових ягід . Має істиного.

Пак Енджун, омега 17 років. Рідний брат Чиміна. Брюнет з карими очима.
Найкращі друзі Чхве Бомгю і Хюнін Кай. Запах малини. Немає істиного.

💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]Where stories live. Discover now