Частина 11

249 26 0
                                    

💗💗💗Ось вам прода💗💗💗
💙💛💙Гарного перегляду💙💛💙

Прозвучали постріли. Це стріляли снайпери  Юнгі вони цілились у людей того Альфи.

Вибіг Енджун він був наляканий і шукав очима Чиміна. Юнгі визволив Пака.

Чимін побіг до Енджуна вони обоє сильно обійнялись і заплакали. Раптом головний альфа (той що викрав Чіму) вистрілив прямо в Чіму який стояв задом до альфи.

Енджун це замітив і швидко зреагував він відштовхнув Старшого сам попав під кулю.

Енджун впав на підлогу і почав стікати кров'ю. До нього підбігли старші.

Люди Юна ще раз вистрілили в Альфу

Чім - Енджун будь ласка не помирай я благаю не померай.

Юн - Чимін все буде добре.

Юн взяв Енджуна на руки і поніс в машину він посадив Енджуна на задні містя а Чимін сів біля нього.

Чім - Братику, рідненький мій не покидай мене.

Юнгі їхав на повній швидкості

Ось вони вже біля лікарні.

Юн - Лікаря негайно інакше я вас всіх повбиваю

Медсестра - Лікаря швидко.

Підбігли лікарі взяли Енджуна на каталку і повезли в реанімацію.

Чимін з Юнгі незнаходили собі місця.
Пак позвонив Техьону і Хосоку. Через пів години приїхали Чон Сок , Джин, Техьон, Хосок, Чонгук і Намджун.

Всі чекали лікаря. Через 3 з половиною години з реанімації вийшли лікарі а за ними головний лікар.

Чім - Лікарю що з ним.

Лікар - Ви вчасно його привезли але постріл пошкодив судину яка відповідає за сон і омега впав в кому

( Я знаю що я не права і судина не відповідає за сон але уявіть що так має бути🤡)

Чимін знову заплакав Юнгі його обійняв.

Джин - Ви неможете нічого зробити??

Лікар - Нажаль ні. Можливість одужаня 40% але ми будемо надіятися що він скоро одужає.

Чім - А можна до нього

Лікар - Його здоров'я не в найкращій  формі. Але якщо ви будете тихими то так. Якщо тільки на пів годинки. Але спершу пацієнта треба перевезти в палату.

💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]Where stories live. Discover now