🐱🐱🐱Прода🐱🐱🐱
🐭🐭🐭Гарного вам перегляду🐭🐭🐭~В кімнаті у Юнмінів~
Юн - Міні ти дуже погано вчинив тому я повинен тебе покарати
Мін закрив двері на замок і почав приближатися до омеги. Юнгі розірвав Пакову сорочку і почав залишати засоси на шиї та ключицях.
Юн викинув непотрібний одяг і почав жадібно цілувати губи Чіми.
Мін почав цілувати гаряче тіло омеги спускаючись нижче і нижче від чого Чимінови залишилось тільки солодко стонатиЮнгі розсунув стрункі ніжки омеги. Альфа дивився на гаряче тіло омеги пошлим поглядом.
Юнгі ввійшов в Пака зразу без розтяжки
Чім - Аааахххх.....боляче.
Юнгі - Це тобі за те що поцілував Чонгука.
Мін почав рухатися в омезі але не швидко тому що нехотів би Чімі було боляче.
Через пару хвилин Мін почав помалу набирати темп.
Чім - Юнгі....Ахх...швидше.
Юн - Мін~і неправильно просиш
Чім - Хен..Ах....швидше
Юн - Чимін проси правильніше
Чім - Папочка ..аах.. благаю. .ах. швидше.
Юн - Молодець Міні.
Юнгі почав швидко набирати темп. Через пару хвилин Мін почав сильно втрахувати омегу в ліжко.
Після трьох годин солодкої ночі Юнміни кінчили Пак собі на живіт а Юн в Пака.
Юнгі ляг на ліжко і обійняв Пака.
Юн - Ти тільки мій, нікому не відам
Юнміни були втомлені тому швидко заснули.
~Ранок~.
Юнміни прокинулись одночасно тому разом пішли в душ. Вони покупалися одяганулись і пішли на кухню.
Юнміни - Доброго ранку.
Омеги - Доброго ранку :)
Альфи - Доброго ранку
Джин, Техьон і Чонсок готували сніданок. Альфи грали більярд. А наймолодші відбивали м'яча на задньому дворі.
Чимін Взявся допомагати омегам. А Юнгі приєднався до гри альф.
Сніданок був готовий тому омеги покликали всіх до столу. Всі сіли а стіл і почали наминати їжу.
Намджуну подзвонили він щось говорив на повному серйозі.
Нам - Так, Чонгук і Юнгі нам негайно потрібно їхати в Японію.
Гук - Що сталося?
Нам - Проблеми Кхм із товаром.
Чім - І наскільки ви їдете.
Нам - Десь на 3-4 дні.
Чім - Аа Ясно.
Альфи поцілували своїх омег і пішли збирати речі. Через пів години Альфи були готові. Вони попрощалися з друзями і поїхали в аеропорт.
Омеги вирішили що сьогодні ночуватимуть разом тому вони пішли в кімнату Намджинів, і включили собі фільм.
Потім хлопці зголодніли і пішли готувати вечерю.(Вони так довго дивилися фільми що настав вже вечір)
Хлопці приготували вечерю, наклали на стіл і покликали молодших.
Після вечері всі розійшлись по кімнатах але омеги пішли в кімнату Джина і Джуна.
Те - Так який фільм подивимось ??
Джин - Давайте..
Джин не договорив тому що з кімнати вибіг Чім. Пак побіг у ванну а Джин побіг за ним.
Пака знудило тому йому стало погано.
Джин - Чимін, все добре??
Чім - Таак все добре
Пака знову вирвало. Джин протягнув Паку таблетки з водою.
Джин - Ось випий.
Чім - Дякую
Пак випипив але все ж залишився у ванній.
Джин - Почекай я зараз прийду.
Через пару хвилин Джин повернувся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]
Fanfiction- Чимін~а якби ти тільки знав як я тебе люблю - Хен я теж тебе люблю💜💓💙