🌈🌈🌈Ось вам прода🌈🌈🌈
⛅⛅⛅Гарного перегляду⛅⛅⛅~Ранок~
Чимін з Юном прийшли до лікарні. Вони зайшли в палату, Чім сів біля Джуна а Юн на диванчик біля ліжка де спав Субін.
Чім дивився на сплячого Джуна і погладив його голову. Джун відкрив очі.
Чім - Нарешті ти прокинувся.
Чім обійняв Джуна.
Чім - Я скучив
Енджун - Я теж
Хлопці говорили сміялися, і прокинувся сонько Субін.
Субін - Доброго ранку)
Юн - Доброго, Чимін знайомся це мій двоюрідний брат Чхве Субін, Субін знайомся це мій омега Пак Чимін.
Чім - Приємно познайомитися)
Субін - Мені теж.
[Пройшов місяць]
Джун проходив реабілітацію хлопці допомагали Джуну зі всім. Ось Енджуна виписали і хлопці вирішили поїхати в будинок за містом Юнмінів
Будинок :
Чонгук і Хосок наповнювали Басейн, Юнгі з Намджуном розпалювали мангал для шашлика, омеги готували їжу, Тільки Енджун, Бомгю і Хюнін Кай весело розмовляли.
Ось всі доробили свої справи і почали накривати на стіл. Хлопці веселились щось обговорювали, розказували історії з життя.
Омеги та альфи пішли купатися. Юнгі з Намджуном та Чонгуком скочили в басейн чим обризгали решту хлопців.
Басейн був великим тому всі могли вільно плавати. Чон Сок сидів і мочив ноги в воду. Заду нього знімали відео в Tik Tok Чимін і Техьон.
Техьон неудачно підійшов точніше впав на Чон Сока. Чимін зловив Кіма але Чон Сок..... Він не витримав і впав в басейн. Чон Сок невмів плавати тому почав тонути.
Хосок який про щось говорив з Джином це побачив і скачив рятувати тонучого Сока. Так як басейн був не малої глибини Чон Сок всеж таки встиг наковтатися води.
Хосок витягнув Чон Сока з води поставив на шизлонг і почав робити йому масаж серця.
Хобі - Не виходить, спробую штучне диханя, має спрацювати.
Хосок доторкнувся своїми устами до уст Чон Сока. Він повторював ці дії поки Сок не виплюнув воду.
Хобі - Як ти мене налякав.
Хосок сильно обійняв Сока.
Чон Сок - Не переживай зі мною все добре.
Те - Вибач Сок я не хотів, це ... Все випадк...ово.
На очах Кіма появилися сльози
Чон Сок - Техьон все добре, ти ні вчому не винний.
Те - Ти правда не злишся на мене?.
Чон Сок - Звісно я не злюсь на тебе.
Хлопці всілися на диван і почали про щось говорити.
До них приєдналися Субін і Кам Техьон (Друг Бін Біна)
Хлопці вирішили що гратимуть Бутилочку на бажаня. Першим крутив Хосок і попав він на Чиміна
Хобі - Тиик........ Значить так Чимін поцілуй справа від тебе партнера.
Чім - Що.... Ааа... Ну....Добре
Біля Чиміна з права сидів Чонгук. Юнгі косо поглянув на Хосока. Чимін приблизився до голови Гука і поцілував того. Техьон і Юнгі дивились на це як укопані. Всеж таки вони закінчили і продовжили грати.
Наступним крутив Чимін і попав він на Техьона.
Чім - Таааак ...... Придумав ти мусиш зїсти цибулю в карамелі.
Пак чудово знав що Техьон ненавидить Цибулю та щей в карамелі. Тому і бажання загадав не з простих.
Хлопці принесли цю "Смакоту" Техьону і він як ніяк її зїв. Наступним крутив Техьон і попав він на Субіна.
Те - Так ..... Ти... О ти маєш поцілувати Енджуна.
Субін і Енджун обмінялися поглядами і нервово ковтнули сік що стояв у їхніх стаканах.
Те - Нуу? Чого ти чекаєш? Нужбо цілуй його!
Всі (крім Енджуна і Субіна) - Цілуй. Цілуй
Субін приблизився до лиця Пака і ніжно поцілував. Після хвилини ніжного і солодкого поцілунку Енбіни відійшли одне від одного і почали жадібно ковтати повітря.
Енбіни сіли на свої місця і гра продовжилась. Хлопці грали до 2:00
Юн - Хлопці ходімо спати
Намджун - Ходімо)
Хлопці розійшлись по кімнатах і полягали спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]
Fanfiction- Чимін~а якби ти тільки знав як я тебе люблю - Хен я теж тебе люблю💜💓💙