🌅🌅🌅Ось вам прода🌅🌅🌅
🐚🐚🐚Гарного перегляду🐚🐚🐚Юнгі прокинувся раніше він не хотів будити Пака тому тихо пішов в душ.
Після душу Альфа пішов на кухню щоб приготувати Чиміну сніданок.
Коли він приготував його то вийшов із дому. Він сів у машину і подався кудись (Спойлерити не буду😝).
POV Jimin
Я прокинувся від променів сонця. Дивно Юнгі не розбудив мене, хоча він робить це майже кожен день.
Я встав і пішов в душ. Після водяних процедур я пішов на кухню. Там стояв сніданок ну і я пішов його їсти.
Чім - Ну хоч за сніданок дякую .
Я сказав це сам собі і почав їсти. Після я пішов в сад, там я зайнявся прибираням і тому подібним. Чому в особняку Юнгі немає садівників, кухарів та прибиральників?
Це я попросив хена звільнити їх так як ми з Юнгі не маленькі діти і самі можемо доглянути за бкдинком
Ну я там попорався десь годинки 2 і пішов в кімнату дивитись дораму.
Я дивився дораму Ніч комети (Автор: Я фанатка цієї дорами) Десь до 18:00
Чім - Ого я так довго сидів перед телефізором. Так і осліпнути можна.
POV Автор
В дзвінок подзвонили.
Чім - Ідууу
Пак відкрив двері і побачив квадратного листа.
Чимін озернувся але нікого не було. Пак вщяв листа і зайшов в середину. Чім сів на диван і відкрив лист.
~В листі~
Приходь в парк біля річки хан о 20:00. Чекатиму на тебе.
Чім - І від кого цей лист? Хто ж його прислав його?
Чимін пішов готувати вечерю.
~18:30~
Чім - І де ж це Бнгі носить, він вже давно мав повернутися.
Чимін сів вечеряти. Потім він пішов у душ.
Пісоя він одягнувся і пішов на місле зустрічі. Чимін мав більше часу тому вирішив ще трішки прогулятись.
Чимін зайшов в кафе неполалік від того парку. Там він купив обі свій любимий латте з шоколадом.
~20:00~
Фанарі в паку вимкнені тому нічого невидно.
Чім - Еей ви там. Мене хтось чує? Навіщо було кликати якщо все одно не прийшли?
ВИ ЧИТАЄТЕ
💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]
Fanfiction- Чимін~а якби ти тільки знав як я тебе люблю - Хен я теж тебе люблю💜💓💙