💜💓💜Вибачаюсь за помилки але напевне їх дуже мало тому що подруга все контролює💜💓💜
💜💓💜Гарного перегляду💜💓💜POV Автор
- А як мені тебе називати - знову посміхнувся Мін
- Мене звати Пак Чимін але ти можеш називати мене Чимін - Чіма вже перестав трястися і заікатися.
- Приємно познайомитися - протягнув руку Чиміну Юнгі.
- Мені теж - пожав руку Юнгі і посміхнувся молочший.
- Ну щож поїхали, підвезу тебе - посміхнувся Юн
- Поїхали - відповів Пак
Юнміни сіли в машину і поїхали. Через 5 хвилин машина виїхала на трасу.
- Скажи адрес свого будинку - попросив Юн
-.........
Юн поглянув на Чиміна який скрутився в клубочок і тихо сопів
- Він так мило спить - посміхнувся Мін
Мін привіз Пака до себе до дому так як незнав його адреси. Ось вони вже приїхали
Дім Юнгі:
Юн взяв Чіму на руки і поніс в дім.
Приніс в кімнату його брата який там жив але нещодавно з'їхав.
Він ліг біля Чіми і дивився на нього.- Чимін.... Такий... Красивий - тихо сказав Юн
Юн вже годину дивится на сплячого Чиміна і знаєте що Юнгі закохався він ледь знає Пака а вже закохався. Мін ніколи не зустрічав нікого чиї очі були такими красивими.
Вперше він захотів когось обійняти і не відпускати. Чи любить Чимін Юнгі? Юн не знає. З першої зустрічі Юн зрозумів що знайшов своє кохання.
Юн ще хотів лежати і дивитися на Пака але завтра на роботу тому він не може запізнитися.
~Ранок~
Юн приготував для Чіми сніданок і написав записку. А після пішов на роботу.
POV Чимін
Я прокинувся в чиїсь кімнаті в незнайомому домі. Я зразу згадав як зустрів Юнгі хена і мені стало краще. Я оглянув кімнату і побачив сніданок на столику біля ліжка і записку. Перше я прочитав записку.
- Чиміна я поїхав на роботу не переживай я відвіз тебе до себе додому тому що не знав твоєї адреси.Я приготував тобі сніданок.Можеш заходити в всі кімнати крім мого кабінету Добре?. Дочекайся мене і я відвезу тебе до дому.
- Юнгі відвіз мене до себе додому тут так.. красиво - посміхнувся Пак і почв їсти сніданок приготований Юном
- Ммм Юнгі Хен так смачно гутує - посміхнувся сам до себе Пак
POV Автор
Коли Чім доїв то прибрав за собою посуду. Пак обійшов весь будинок крім одної кімнати кабінета Міна. Чіма не хотів іти туди бо знав що там буде не цікаво.
Чимін пішов на тирасу і побачив дуже красивий сад. Чіма побіг до нього. Коли він підбіг до саду то почав все роздивлятися. Він побачив гойдалку і почав її гойдати.
Через 5 хвилин Чиміну самому захотілось погойдатися він сів і почав розгойдуватися. Він гойдався і коли він сповільнювався то сам незамічаючи цього заснув.
21:00
Мін повернувся з роботи і пішов гукати Чіму. Він обійшов весь будинок а коли залишилася тераса він підійшов до неїі побачив Пака на гойдалці він мило посміхнувся і пішов по Чіму.
- Еей Чимін~а вставай - Тихим тоном мовив Юн
- Ммм, хен ти приїхав - сонно мовив Пак і почав протирати свої оченята
- Ти напевне замучився тут лежати зараз темно тому пішли в будинок а завтра я відвезу тебе до дому, Добре? - Юн посміхнувся
- Добре - Не зміг сховати посмішку Пак
- Ходімо? - дав руку Чиміну, Юнгі
- Ходімо - Взяв руку Юнгі, Чимін
Юнміни зайшли в будинок і пішли на кухню.
- Ти напевне нічого неїв я тобі щось пригутую - Щиро посміхнувся Мін..
ВИ ЧИТАЄТЕ
💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]
Fanfiction- Чимін~а якби ти тільки знав як я тебе люблю - Хен я теж тебе люблю💜💓💙