Частина 3.

324 37 3
                                    

💜💓💜А ось і друга частина💜💓💜
💓💜💓Гарного перегляду💓💜💓

Чіму прижав до стіни незнайомий альфа. Він потягнув Пака в найблищий переулок. Незнайомець знову прижав Пака до холодної стіни. Пак виривався але сильні руки альфи його не відпускали.

Альфа заліз під футболку Пака почав гладити його прес. Він почав знімати з нього штани. Через хвилину штани Пака лежали недалеко від його власника. Незнайомець почав лізти у боксери Чіми але в туж хвилину незнайомець відлетів від Пака.

__________________

Юнгі підписав контракти і йому на телефон зателефонував Чонгук

- Юнгі хен може сьогодні в клуб - попросив старшого молочший

- Не сьогодні - хриплим голосом сказав Мін

- Нууууу хен - ще більше просячи мовив Чонгук

- Ти не відстанеш? - таким же тоном сказав Мін

- Не відстану - милим тоном сказав Гук

- Ну тоді , 21:00 в моєму клубі - спокійно сказав Юнгі і поїхав до себе

POV Юнгі

20:00 я почав збиратися я надягнув білі рвані джинси, чорну футболку.
Я сів в машину і поїхав в свій клуб Sweet Night. Мене зустрів Чонгук.

- Оо хен ти правда прийшов

~радісний погляд~

- Хіба не бачиш ?? - я спокійно мовив

- Ок хен, пішли в середину - Чон потягнув мене в середину.

Через пів години Гук був дуже п'яний. А я нікапельки не випив бо знав що завтра мені на роботу.

Я дивлюся на народ який був в клубі ну і побачив на сцені знайомого омегу.

Хах а я його вже десь бачив)

Я побачив як ця омега йшла на вихід. Я пішов за нею але я відірвався через те що в клубі було людно. Я вирвався і пішов за ним я пройшов якийсь переулок.

Я недалеко відійшов але я почув як хтось ніби вириваєця я вирішив подивитися.

Я тихенько підійшов і побачив як якийсь незнайомець гвалтує ту саму омегу. Я зразу ж підбіг і врізав цій падлюці.

POV Автор

- Ти в порядку? - тривожно сказав Мін

- Д..дяк.у..ую в..се до..б.бре - заікаючись мовив Пак

- Правда? - Мін протягнув Паку штани

- Пр..авда - Взяв штани із теплих рук Міна

- Я відійду а ти вдягнись - посміхнувся Юнгі і відійшов залишаючи Пака одного.

- Міс..тер М.ін я вс..е - сказав Пак і підійшов до Міна

- Чому так офіційно, називай мене Юнгі або Хен, добре - Мило посміхнувся Мін.

Чимін був першою людиною якій посміхнувся Мін. Першою людиною яка побачила таку красиву посмішку Міна...

💫💞Хен, Я Теж Тебе Люблю💞💫[Закінчений]Where stories live. Discover now