5.Bölüm

49 29 41
                                    

     

  Bugün sabah koltuktan düşerek uyandım yerdeki çantamı alıp içinden telefonumu aldım ve ekranını açtım,neeee?? Dersin başlamasına yarım saatim vardı.Hemen oturduğum yerden kalkıp hızlıca tuvalete girdim.Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra koşarak odama geçtim okul üstümü giyip tekrardan tuvalete girdim.Dalgalı olan saçlarımı dağınık bir şekilde topladıktan sonra yüzüme hafif bir makyaj yapıp tuvaletten çıktım.Salondan çantamı alıp kapıya yöneldim.Ayakkabımı da hızlıca giyip evden çıktım.Otobüsü bekliyemezdim o yüzden bir taksi çağırdım.takside 5 dakika sonra geldi.Dersin başlamasına son on beş dakika kalmıştı.

-

-

Sonunda okula varmıştık.Hızlıca okulun içine girip sınıfın kapısının oraya doğru koşmaya başladım.Sınıfa girdiğimde sırama tam gidecektim ki benim sıramda oturan Azra malını gördüm bu niye benim sıramda oturuyordu? Sırama doğru yürümeye başladım.sıramın oraya geldiğimde şöyle dedim.

"Kalkar mısın sıramdan."

"Ne oldu dün bize artistlik yapan kız bir an da yumuşadı mı yoksa?"

"Kalk hadi senle uğraşamam şimdi."

"Bende kalkmıyorum oldu mu?"

"Sabah sabah bu egoyu nereden buluyorsun acaba"

"Sen de bu özgüveni nereden buluyorsun acaba"

"Kalk hadi!" diye bağırdım.

"Ben de kalkmıyorum" diye bağırdı o da, biz kavga ederken yanımıza Azra'nın arkadaşları geldi.

"Kızım seni var ya döverim" dedi.

"Bekliyorum"(Hahaha bölümü burada bırakıyorum)

Şaka şaka  devam ediyoruz...

Azra da yerinden kalktı ve öncelikle saçımı çekmekle başlıyordu ki ben önce davranıp onu saçından çekip yere attım.

Oooo demeye başladı herkes bunu hıncını almak isteyen Azra tekrar ayağa kalktı.Bende kolunu çevirip arkasından tutmaya başladım.Ardından Azra'nın arkadaşları benimde saçımı çekiyorlar ki ben Azra'yı yere attıktan sonra Azra'nın arkadaşı olan Selin'in saçını tuttuktan sonra Aslı'nın da şaçından tutup kafalarını birbirine çarpmasını sağladım.Tekrar yerden kalkan Azra saçımı çekti.Çok sinirledim.Tam Azra'nın karnına tekme atıcaktım ki arkamdan birisi beni tutdu.

Arkama bakmayı düşünmedim ki tam ayaklarım boştayken Azra'ya tekme atıcaktım ki yabancı olmayan bir ses duydum.

"Atakan Azra'yı tut o da bulaşmasın"

Tam Atakan geçmişti ki çok geç keşke geçmeseydi Azra'ya tekme atıcakken Atakan'a geldi ve ardından şöyle dedi.

"Lan sende nasıl bir güç var böyle oğlum sırtım çürüdü lan Gizem sen bu kıza tekme atsaydın kız hastanelik olurdu."

"O ölmediğine dua etsin bence."

"Hoop sakin ol şampiyon" dedi arkamda ki ses arkamı döndüğümde Furkan'ı görmüştüm.

"Çocuklar burada ne oluyor" dedi sınıfa giren hoca

"Hocam kavga ettiler" dedi sınıftan bir ses

"Oğlum susana ya" dedi Atakan 

"Kavga ettiniz öyle mi kavga eden kişiler benimle gelsin" dedi sevgili hocamız

Yağmurun AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin