Bu bölümü medyadaki müziği dinleyerek okuyalım lütfen ve dışarıdan gelen sesleri duymamak için kulaklık takarak dinleyin lütfen :)
Sınıfa gelmiştim ve Furkan'la yazışmamız bittikten sonra kağıda şöyle yazdım
KAĞIT KONUŞMASI
Furkan sana bir şey sorabilir miyim?
Sor.
Sana abi diyebilir miyim?
Kağıda baktığında kaşlarını çattı ve hiçbir şey yazmadı tuhafıma gitmişti.
Neden cevap yazmadın?
Cevap mı istiyorsun?
EVET.
O zaman cevabım HAYIR!!!
Bu sefer kağıda ben çatılı kaşlarımla bakmıştım.Hayır yani bu neyin egosu ,atar yapıyor kendince ya.
Dersi dinlemeye başladım.Eğer dersten bir şey anladıysam arap olayım.Baktım ben de dersi dinleyemiyorum kafamı sıraya gömdüm.
"Hocam bazıları ders dinlemiyor." dedi Furkan
"Kim dinlemiyormuş peki?"
"Yeni kız hocam."
Kafamı hemen sıradan kaldırdım ve hocaya baktım.Hoca sinirli bir şekilde bana bakıyordu.
"Neden dersi dinlemiyorsun Gizem?"
"Şeyy hocam."
"Anlaşıldı şimdi sana şun-"
"Hocam cezasını ben verebilir miyim?" dedi mal Azra.
"Eğer bir daha sözümü kesersen seni dersten atarım."
"Gizem bu derslik seni sınıftan atıyorum."
"Hocam benim başım dönüyordu o yüzden kafamı masaya koydum."
"Çık sınıftan Gizem!"
Hiç bir şey demeden çantamı alıp sınıftan sinirli bir şekilde çıktım.O gereksiz Furkan yüzünden sınıftan atıldım.
10-15 dakika sonra zil çalmıştı.Bende sınıfın kapısının yanından ayrılıp merdivenlerden iniyordum ki Furkan'ın sesini duydum.
"Gizem dur!"
Dediğine kulak asmadım ve yoluma devam ettim.Arkamdan geliyordu.
"Gizem artık dur!!"
Hala onun dediklerine kulak asmıyordum bile.Bu sefer ise kolumdan sertçe tuttu ve çıktığım merdivenleri tekrar bana çıktırdı.Kolumu gerçekten sıkıyordu.
Bir kapının önünde durduk ve Furkan cebinden bir anahtar çıkardı.Sonra kapıyı açıp içeri beni soktu ve sonradan kendisi girdi.Ve kapıyı kitledi.Nee? Kapıyı mı kitledi bu iyice psikopat çıktı.
"Aç kapıyı!"
"Kes sesini!"
"Hem beni hocaya şikayet ediyorsun hemde özür mü dileyeceksin istemiyorum senin özrünü,aç kapıyı gidiyim.Bekle ya sen beni niye hocaya şikayet ettin?"
"Önce hangi sorunu cevaplıyım?"
"Beni neden hocaya şikayet ettin?"
"Öncelikle umurumda değilsin ikincisi canım istedi."
"Tamam şimdi kapıyı aç gidiyim."
"Nereye?"
"Sanane senin umurunda mıyım da ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurun Altında
AdventureBelki yarın mavi oluruz seninle yağarız gökyüzünden... Kitap kapağı tasarımı bana aittir