Meet her!

5.2K 41 1
                                    

(Lesbian scenes) (18+)
-skip 1bulan kemudian-
"Babe aku harus tour keliling dunia..untuk 1 bulan ini" "hmm iyah.." "Hati hati ya babe!" "Take Care Harry!" "Bye" ia mengecup bibir ku sekilas..
Aku pulang dari bandara ada yang membekap mulut ku aku pingsan!
-skip-
Aku membuka mata ku pelan hah?!perempuan itu!!cara?!aku sedang di apartement!
"Cara?!lepaskan aku!" "You steal my boy!huh!" "No!hes my mine!" "No!" "What do you want?" "Nothing!aku ingin tubuh mu!" "Apa maksud mu!" Cara mendekati ku mencium ku! "Cara!apa apan!" Ia membuka resleting jeans ku "cara!!!lepaskan!" Ia sedang membuka underwear ku dia menjilati Missv ku "Ohhh Shhh caraaa!stop it!aku bukan lesbian!" "Hmmm setelah ini kau akan menjadi lesbian sayang!" "Cih!" Ia memasukan lidah nya ke lubang Missv ku oh astaga Harry help me!tapi ini enak!aku punya mainan!cih aku bukan lesbian!oh astaga aku anggap ini Harry saja! "Ohhh ah ah ah ah cara!!!" "Mendesah sayang!" Ia mengigit boobs ku "aww!" Ia mengemuti nya aku di suruh tiduran dengan gaya bokong ku di atas ia menjilati liang bokong ku "ohh cara!" Aku sudah ingin benar-benar mau melakukan ini! Aku berdiri dan mendorong cara ke kasur aku mengemuti missv nya cara ia mendesah setelah itu ia masih tiduran aku duduk di muka nya cara dan cara kembali menjilati Missv ku "i'm go to cum ah!" "Me too,aku segera pulang besok aku ke sini lagi!" "Okay,bye" iya mencium bibir ku sekilas "bye"

DADDY?its That you?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang