Prolog

1K 23 1
                                    

Nu imi vine sa cred cat de repede trec anii si totusi ma simt inca ca la prima tinerete. E placut sa stii ca a trecut timpul si totusi lumea te considera inca in floarea varstei. In schimb inca imi aduc aminte toate momentele din adolescenta mea. Imi e dor de ele, dar acum sunt sigura pe mine si pe fortele mele. Stiu ca in cele mai multe cazuri sunt de neinvins indiferent de circumstante. E bine sa te aflii in astfel de postura. Efectiv nimic nu te poate rani si ai totul sub control. E un lucru minunat si mereu ma face sa ma reintorc in trecutul meu intunecat pentu a-mi aduce aminte prin ce momente grele am trecut pentru a reusi sa ajung in varf, dar ma simt mandra pentru asta. Nu mai trebuie sa depind de altii sunt acea persoana de care ei depind si de care in orice moment al zilei au nevoie de ajutorul meu. In schimb si toata aceasta schimbare a stilului meu de viata a adus lucruri negative asupra ei. De exemplu nu simt nevoia de a iubi sau de a fi iubita, nu simt frica sau durerea de parca nu as mai fi om, desi sunt, pot spune doar ca nimic nu imi mai poate face rau. Am tot ce vreau in ciuda marilor mele defecte, in ciuda ca urasc pe de o parte ceea ce sunt si pentru ca detest oamenii din cauza comportamentului lor murdar.

IndecentWhere stories live. Discover now