-Hei,hei! Neata printeso te-ai trezit? ma intreaba o voce.
Imi deschid lenes ochii si il observ pe Prob. Imediat imi aduc aminte ce s-a intamplat cu cateva ore in urma. Incerc sa ma ridic dar o durere cumplita de cap ma ia prin surprindere si cad la loc.
- Usurel. Tu chiar crezi ca o sa poti sa te ridici azi din pat cand ieri mai aveai putin si intrai in coma alcoolica? a spus el enervat.
- De la o sticla amarata de vin si cateva trabucuri? l-am intrebat eu pe un ton ironic.
- Nu o sticla ci trei. Ce naiba a fost in capul tau, copilo?
Ce trei sticle? Eu am avut senzatia ca a fost doar una. Si de cand imi zice el "copilo"?
- Cine dracu ti-a permis tie sa-mi vorbesti asa, jigodie?
- Nu imi spune mie asa ca o sa...
Dar nici nu a apucat sa termine bine fraza caci Jameston a intrat in viteza pe usa, intrerupandu-ne.
- Prob avem de rezolvat o treaba in L.A. Trebuie sa plecam acum.
- Pff... O luam si pe Am. Nu risc sa mai pierd oameni, iar in starea in care se afla, daca o las aici si e atacata are 5% sanse sa supravietuiasca.
- Bine. In 30 de minute ne vedem la aeroport. a spus Jameston iesind pe usa.
- Ai auzit, Am. O sa chem o doamna care sa te ajute sa te imbraci.
Nu aveam ce sa mai zic. Nu ma puteam misca nici doi metrii in afara patului fara ajutor. Acesta pleaca din camera si in cateva minute apare o doamna nu foarte in varsta care imi da niste haine comode si o tipla de pastile cu calciu. Iau una si in scurt timp ma simt mai bine.
Cat timp am mers cu avionul nimeni nu a scos nici o vorba. Eu aveam privirea pierduta pe geam, Prob verifica nu stiu ce stiri, iar Jameston butoneaza neincetat telefonul. Cand am ajuns in aeroport ne-am luat bagajele si am plecat spre vila lui Prob. Am ajuns in fata unei case mari, impunatoare cu o gradina de trandafiri in fata si o piscina gigantica in spate. In interior, la parter se afla o bucatarie, livingul mare si modern, iar la etaj patru dormitoare, trei bai si doua camere de lucru. Totul ca intr-un vis. Camera unde avem sa stau avea peretii pictati in mov, un dulap duplu din lemn masiv, negru, un pat cu apa, rotund in mijloc, de o parte si de alta doua noptiere, pe unul din pereti era o biblioteca si pe altul era un geam cat cat mine de inalt. Imi pun lucrurile in dulap si apoi cobor la parter. Jameston si Prob stateau pe canapea, in jurul unei mese de cafea din sticla. Acestia ma observa, iar Prob imi spune:
-Tu ramai aici cat noi suntem plecati, iar daca vrei sa te plimbi sau sa faci cumparaturi mini cooper-ul tau se afla in garaj.
- Mbine. am spus pe un ton sictirit.
Apoi am plecat in gradina pentru a admira frumoasele flori. Trandafiri de toate culorile imi acaparau privirea. Revenind in casa observ ca baieti plecasera, iar plictiseala plutea in aer. Imi iau cheile de la masina si plec catre mall. Insa aveam o mica problema. Nu aveam nici cea mai vaga idee unde se afla. Deschid GPS-ul si introduc ca locatie un mall ce auzisem ca se afla prin zona si in mai putin de 10 minute ma aflam acolo. Dupa ore de shopping intens dupa care nu m-am ales cu nimic m-am asezat la o masa a unei cafenele de acolo. Spre surprinderea mea e ca la o masa de langa se afla chiar Prob si cu Jameston insotiti de un barbat de varsta mijlocie. Fiind curioasa am tras cu urechea la conversatia lor.
- Christian, afacerile aici prospera ar trebui sa-ti deschizi si tu un hotel sau macar un club.
- Exact. Chiar asta am de gand sa fac. As vrea sa cumpar jumatate din cluburile pe care le deti. Ce zici?
YOU ARE READING
Indecent
De TodoO carte plina de dragoste, aventura si crima, in care misterul predomina pretutindeni, adevarul fiind ascuns in inima intunecata a lu Christian Roberts. Mafia e din ce in ce mai mare, iar batalia pentru putere este un macel continuu. Protagonista n...