Capitolul IV. Intalnirea

458 22 0
                                    

Bine te-am gasit, Paris! Se pare ca in final am fost "expediata" catre Europa, impreuna cu noul meu telefon mobil si un card de credi plin ca sa fac ce vreau. O sa o iau ca pe o vacanta... una pe o perioada nedeterminata. Plec grabita cantre un hotel la care aveam rezervatie la hotelul Four Seasons George V. Dupa nume imi dau seama ca e cel mai bun hotel din intregul Paris. Sincer nu m-ar fi deranjat sa stau si la un hotel de trei stele nu de cinci. Intru grabita in receptia hotelului si ii inmanez doamne de acolo biletul. Un domn imi ia apoi bagajele si ma conduce la mine in camera, care s-a dovedit a fi un mini apartament. Totul era mobilat cu bun gust si foarte elegant, mini camera de oaspeti era frumos decorata cu deosebite aranjamente stilistice, dormitorul era alcatui dintr-un pat imperial si impunator, foarte spatios, cu doua geamuri mari si o masuta la care puteau sa stea in jur de vreo patru oameni. Baia era de asemenea spatioasa cu o cada in mijloc, de unde iti puteai arunca privirea catre geam, lnga ea se aflau de o parte doua oglinzi cu doua chiuvete, iar pe celalta parte veceul. Incep prin a-mi deschide bagajul si a atarna hainele pe care mi le pregatise un om din personalul lui Prob. Cum abia era ora opt dimineata ma imbrac lejer intr-un treining, imi aplic machiajul zilnic care consta in a-ti aplica un fond de ten, blush, un fard de pleope bej inchis,rimel si un strugurel.

Cobor la masa, aceasta tinandu-se pe o terasa sau inauntru, depinde unde vroiai sa mananci, eu una prefer natura, deci voi alege terasa. Ma asez la ultima masa libera si imi dau seama ca lumea bogata chiar nu se deranjeza sa cheltuie mii de dolari pentru un sejur aici. Observ insa minunata priveliste catre Turnul Eiffel. E minunata. Un chelner imi aduce meniul si ma asteapta pana ce fac comanda. Imi iau un expresso, o omleta si niste salata de primavara.

E asa relaxant sa privesti cerul si acest intreg peisaj, ma linisteste.

- Excusez-moi mlle! Puis-je me asseoir? (Scuzati-ma domnisoara! Imi permite-ti sa ma asez?)

- Oui, monsieur! ( Da, domnule!)

- Merci! Je suis Lancelot. ( Multumesc! Eu sunt Lancelot!)

Lancelot?! De ce oare mi se pare ca el e cel despre care vorbea Prob?

- Enchante! Je suis ... Cristine. Est-tu le patron d'une enterprise? ( Incantata! Eu sunt Cristina. Tu esti patron la vreo firma?)

- Oui! Comment savais-tu? ( Da! Cum de stii?)

- Je suis un grande jurnaliste dans la un grande redaction de l'Angleterre. ( Eu sunt o jurnalista renumita la o redactie mare din Anglia.)

- Oh, deci vorbesti Engleza. As fi putut sa te confund cu o adevarata frantuzoaica dupa accent.

- Ce pot spune? Mama mea e frantuzoaica si tatal meu e englez. Am avut de la cine sa mostenesc.

Se pare ca nu isi da seama cand un om il minte. Asta e de bine.

- Foarte frumos. Si ai vrea sa scrii vre-un articol despre mine?

- Sa vedem ce aveti de spus. am zis scotandu-mi telefonul si cautand in disperare ceva despre el si compania la care lucreaza.

In final am gasit un articol in care spunea ca lucreaza la o mare casa de discuri din America, el fiind seful cel mare. Intre timp mancarea a ajuns, iar el si-a comandat doar o cafea, ce avenit de indata.

- Pofta mare! mi-a spus el.

- Mersi la fel. am inganat eu luand o furculita plina cu salata.

- Si ce te aduce prin Paris? m-a intrebat el lunadu-ma prin surprindere.

- Dorul de casa. Pe tine?

- Incerc sa scap de stresul New York-ului.

Crede-ma amice ca nu esti singurul stresat. Daca nu ai fi fost tu poate acum ma aflam la New York.

IndecentWhere stories live. Discover now