Toata atmosfera era asa linistita. Caldura corpului sau ma facea sa ma simt in siguranta.
- Stii... e ciudat noi pana acuma nu am avut nici macar o clipa de relaxare, in care sa putem sa ne cunoastem mai bine. Ne-ar trebui o vacanta.
- Ai dreptate. Poate o sa avem timp de una.
- Hei amorezilor, scuzati-mi intreruperea, dar am ceva important de vorbit cu voi. a spus Jameston intrand pe veranda. Puteam observa tricoul lui plin de pe te de sange si usor sfasiat la umarul drep.
- Ok, dar mai intai nu ti-ar strica un dus... am spus eu cu privirea atintita la tricoul lui.
Acesta si-a dat ochii peste cap si am intrat cu totii in casa. In circa 10 minute ne aflam cu totii de jur imprejurul mesei de sticla din living.
- Am aflat ca domnul Clark este aliatul lui Kenson... a spus Jameston.
- Kenson?! Imposibil, l-am omorat in explozia de la fabrica lui din Colorado in 2011.
- Asa am crezut cu totii, Prob. Dar se pare ca a supravietuit si are sa se razbune pentru tot. Trebuie sa ajungem la el inainte de a ajunge el la noi.
- Poate sa-mi explice si mie cineva ce se intampla? am intrebat eu nedumerita.
- Nu conteaza! a marait Prob la mine.
- Acum daca ma scuzati vreau sa ma culc. a zis Jameston plecand catre dormitorul sau.
Prob statea nemiscat in fata gemului. Parea tulburat si ingrijorat. Ma apropi de el si il iau imbrate.
- Nu cred ca e o idee buna. Nu pot sa risc sa ma mai atasez de tine, sau tu de mine. a spus indepartandu-se de mine.
Nu comentez nimic si plec la mine in camera. Incerc sa dorm, dar tot ce reusesc sa fac e sa ma intrc de pe o parte pe alta. Ies pe hol, si vad lumina aprinsa in biroul lui Prob. Ma indrept spre el si ma opresc in dreptul lui. Il puteam observa pe Prob, statea in fata monitorului si tasta de zor.
- Ce faci la ora asta? l-am intrebat eu.
- Pot sa te intreb acelasi lucru?
- Nu pot sa dorm.
- Off. a pufnit el. Hai sa iti fac un ceai. Poate o sa poti dormi dupa.
- Nu. am spus eu oprindu-l. Nu am nevoie. Trebuie doar sa stiu cine e acest domn Kenson.
- Nu, nu trebuie. E cineva din trecutul meu.
- Cu atat mai mult imi pasa! am spus eu ridicand tonul. M-am saturat sa ma eviti atata, sa nu imi spui niciodata nimic despre tine. Nu esti capabil sa observi ceea ce...
Nu puteam, nu puteam sa-i spun ca tin la el mai mult decat la orice. Mai ales pentru ca el nu cred ca ar avea aceleasi sentimente ca ale mele.
- Ce sa observ? m-a intrebat indignat.
- Nimic.
Am spus eu plecand din camera, dar o mana m-a oprit. M-am smucit din stransoarea ei si am inceput sa alerg. Am iesit pe alee din fata, urmata de el la vreo 3-4 metrii de mine si am tinut-o tot asa pana ce mi-a pierdut urma si am ajuns pe plaja. M-am asezat pe nisipul rece si am stat. Ma gandeam in gol. Simteam doar un sentiment de singuratate, de dispret si de durere sufleteasca. Dupa un timp aud motorul unei masini. Se afla pe faleza.
- Amber! am auzit o voce, era Prob.
Peste cateva momente se afla chiar in spatele meu.
- Doamne! Copilo! M-ai speriat de moarte! De ce naiba ai fugit?
- Sa inteleg ca eu sunt doar o copila in ochii tai, nu? Ei bine, nu ar mai trebui sa iti faci grija de mine, aceasta copila stie sa-si poarte singura de grija. am spua luand-o din loc.
- Si crezi ca daca o sa fugi o sa rezolvi ceva? Crezi ca fuga inseamna maturitate?
- Cateodata fuga te poate scapa de suferinta.
Dupa cateva momente de tacere el s-a prins la ce m-am referit si mi-a spus.
- De data asta nu o sa te scape o sa se agraveze. In momentul in care persoana te va prinde cu mata in sac pedeapsa ta va fi de doaua ori mai aspra decat acum.
- Serios? Ei bine, hai sa-ti zic eu ceva. Nu sunt eu cea care se ascunde de tine, ci tu refuzi sa spui lucrurilor pe nume. Asa ca te rog atunci cand o sa fi dispus sa-mi spui despre tine, atunci o sa iti spun si eu ce e cu mine.
- Esti asa incapatanata! a strigat el la mine.
- Poate sunt asa pentru ca imi pasa...
- Si... a vrut el sa-mi spuna ceva, dar fix in acel moment i-a sunat telefonul.
- Alo? Da! Poftim? Plec acum.
- Ce s-a intamplat? l-am intrebat eu.
- A izbucnit ub incendiu la firma, unul din servare a luat foc. Trebuie sa plec. O sa il trimit pe Jameston sa te aduca acasa.a spus acesta indreptandu-se cu pasi grabiti catre masina.
In circa 10 minute o alta masina se auzi din departare. Sigur era Jameston, lucru care mi s-a confirmat.
- Aici erai. a spus acesta. Iar v-ati luat la cearta? m-a intrebat asezandu-se pe nisip, langa mine.
- Ceva de genul. Nu inteleg de ce e asa.
- Incearca sa te protejeze.
- De ce? am intrebat eu mirata. Doar sunt aici ca sa-l ajut.
- Nu e chiar asa.
- Atunci cum e?
- Nu pot sa-ti sun. El ar trebui sa-ti spuna.
- Te rog spune-mi nu mai vreau sa astept pana imi va spune el. Te rog...
- Fie, dar iti spun doar de ce te afli aici. Atunci cand te-a vazut prima data, cand vroiam sa te fac sa regreti ca ai trecut prin cartierul nostru, a crezut ca esti Jeniffer. O astepta in acea zi acolo. Dar se pare ca nu a fost asa. Dupa am stat de vorba cu el. I-a fost mila de tine si a vrut sa te ajute oferindu-ti o sansa in mafie. Spera sa nu o accepti, dar in final ai fost de acord. Dupa cum am observat cu totii, adica mai ales eu el a inceput sa se ataseze de tine. Nu vroia sa patesti ceva s-a speriat groaznic cand te-a vazut impuscata in antebrat. Si a facut ca toate animalele ca nu te-am protejat. Cred ca firea ta incapatanata si ciudata l-a facut sa se simta atras de tine. Stii sa te faci placuta de oricine. Chiar si eu am inceput sa tin la tine, ma refer ca un frate mai mare.
Tot ceea ce a spus el m-a lasat cu gura cascata. Am ramas ceva timp pana ce mi-am amintit ca trebuie sa mai si dorm in noaptea asta, sau cat a mai ramas din ea.
YOU ARE READING
Indecent
RandomO carte plina de dragoste, aventura si crima, in care misterul predomina pretutindeni, adevarul fiind ascuns in inima intunecata a lu Christian Roberts. Mafia e din ce in ce mai mare, iar batalia pentru putere este un macel continuu. Protagonista n...