Capitolul III: Domina sau fi dominata

420 20 1
                                    

PARTEA I:

Nu serios?! Abia ce am terminat o misiune si acum trebuie sa iau parte la alta. Ce viata... pff.

Cobor din masina in fata unui zagarie nori. Intru in receptia acestuia si observ scris mare pe un perete " Roberts Company". Nu cred! Acum totul se leaga. Marile puteri ale lumii sunt defapt niste corporatii mafiote. Nu e de mirare faptul ca Prob invarte miliarde de dolari. Ma duc cu pasi grabiti spre receptie, unde sunt intampinata de o doamna de varsta mijlocie, imbracata foarte elegant.

- Aveti programare? m-a intrebat aceasta.

- Mda, scuteste-ma! Il caut pe Jameston, e cumva aici?

- Imi pare rau, dar nu pot da date despre personalul firmei.

Oh, cred ca glumeste. Daca ma ia pe mine asa sigur o sa zboare pe sus.

- Auzi? Ori ma lasi sa trec si imi spui unde se afla Jameston, ori domnul Christianr Roberts o sa fie incantat sa te dea afara.

Aceasta a inghitit in sec si m-a condus pana in subsolul cladirii.

- Ai intarziat. a zis Jameston stand pe un scaun in fata unei mese pline cu oameni.

- Am avut niste probleme de rezolvat. Care e faza?

- Un nou transport de droguri o sa ajunga in seara asta la un depozitul vechi a firmei. Noi trebuie sa fim acolo inainte de a ajunge politia. Vre-o idee?

- Unde e depozitul acesta?

- E depozitul pana la care m-ai urmarit. a spus Jameston starnind rasetele celorlalti coechipieri.

Foarte matur din partea ta sa spui asta, Jameston. Dupa ce fiecare dintre cei aflati acolo si-au dat cu parerea s-a ales un plan. Desigur ca mie nu imi convenea deloc.

- Eu zic ca e cea mai proasta idee sa incarcam un camion intreg cu astfel de marfa. Mai mult ca sigur ca in New York City e politie la tot pasul, ar fi un risc foarte mare pentru noi.

- Si atunci ce idee mai buna ai? m-a intrebat un tip de acolo.

- Am putea sa luam marfa si sa o transportam prin tuneluri pana la locul in care trebuie sa le vindeti. Tot orasul are aproape tuneluri .

- Si cum ai de gand sa transportam noi o tona?

- Odata ce coboram in tuneluri ne putem ajuta de cateva motociclete la care prindem niste carucioare sau ceva asemanator.

- S-ar putea sa mearga, a zis Jameston, dar avem nevoie de toti oamenii de care dispunem. Jake, Josh si Carla pregatiti tot ce avem nevoie. Steve, Madres si Carlos chemati ajutoare. Ne vedem la ora 9:00 pm in fata depozitului.

- Am inteles domnule! au strigat toti in cor.

- Si acum ce? am intrebat eu.

- Acum o sa ma ajuti sa gasesc tunelele cele mai sigure de transport si o sa stabilim traseul.

Dupa cateva ore bune de munca si cautat diverse detalii aud cum niste pasi se apropie de noi. Jameston era mult prea ocupat cu un studiu cailor de acces prin tunele ca sa il poata auzi. La un moment dat o mana imi atinse umarul. Ma intorc brusc si il observ pe Prob.

- Miroase a creier incins pe aici.

Imi dau ochii peste cap si ii zic:

- Normal, unii oameni mai si muncesc.

- Unde ai fost imbracat asa, la patru ace? ne-a intrerupt Jameston discutia.

- Am fost la o intalnire de afaceri. Se pare ca domnul Wilds e atat de deprimat de rapirea fiului lui incat nu a putut venii.

IndecentWhere stories live. Discover now