PARTEA A III-A
Cand " salvatorul" meu a iesit din lift am observat ca nu era doar o singura persoana ci erau doua, Prob si Jameston.
- Ar fi fost dragut daca ati fi ajuns macar cu vreo doua minute mai devreme. am spus eu ranjind, rezemandu-ma de perete.
Vazandu-ma in ce ipostaza ma aflam, Prob m-a luat imbrate.
- Stai! Jameston, i-ami tu telefonul de pe canapea, te rog.
- Astfel de grija ai tu, mai ales in ce hal arati? a spup Prob maraind nervos la mine.
- Nu mai imi simt corpul, boss. Ce rost mai are sa ma mai plang? am spus eu nonsalant.
Jameston mi-a facut semn sa tac, lucru pe care l-am executat, in timp ce mi-a luat telefonul si ce mai era in cutia lui. Arucand o privire in urma, inainte de inchiderea usilor liftului, observ dezastrul din apartament. Pff, ce pacat... chiar imi placea. Ajungem inapoi in apartamentul lui Prob, care era cu cateva etaje mai jos. Acedta ma aseaza pe canapea si da un telefon. In mai putin de zece minute a aparut iar acea doctorita care ma consultase pentru prima data cand venisem aici. Aceata ma consulta, si observa pansamentul de la brat plin de sange.
- Mai, mai. Asta nu arata bine de loc. a spus aceasta dandu-mi bandajul jos. Se pare ca rana s-a deschis iar. Mi-a facut o injectie carre mi-a facut bratul sa amorteasca si a inceput sa dezinfecteze si sa coase la loc zona. Dupa ce a terminat a spus cu voce tare:
- Domnisoare este in regula. Zona toracica nu a fost afectata deloc. A stiut cum sa se apere. Incremenirea corpului ei a rezultat in urma socului avut. Cand o persoana crede ca se afla ca nu mai are scapare psihicul e derutat si in cazul ei a rezultat prin incremenirea intregului corp. O sa-si revina dupa ceva timp, singura problema a fost ca i s-a deschis rana. Acum e totul bine.
- Bine. a spus Prob usurat.
Dupa ce doamna a plecat, Prob si cu Jameston s-au asezat in fotoliile de o parte si de alta a masutei de cafea.
- Cine crezi ca a atacat-o? l-a intrebat Jameston pe Prob.
- Nu am idee. E posibil sa fi fost o echipa de a lui Lancelot, el a trimis o echipa de a lui in tunel. Ma intreb cum de a stiut unde se afla Amber?
Asta m-a facut sa ma gandesc la noaptea trecuta cu intamplarea din tunel. Amintindu-mi cum m-am batut cu matahala aia. Stai putin. Acum m-am prins. Matahala aia nu avea de gand sa ma omoare prea curand, inainte de a imi trage un sut in picior, aruncase ceva din mana. Prima data am crezut ca era ceva murdarie care i se lipise de brat de la cazatura, dar acum ma gandesc ca era un cip de urmarire.
- Cred ca stiu cum ne-au depistat.
Acestia s-au uitat nedumeriti la mine, iar apoi am continuat.
- Ei bine, noapte trecuta, cand ma luptam cu o gorila, acesta m-a trantit de pamant la un moment dat si cred ca mi-a atasat un cip, inainte de a-l omora. Stii cumva unde imi sunt hainele?
- Da, ti le-am pus in cosul de gunoi, erau rupte. a zis Jameston.
- Poti sa mi le aduci?
Acesta s-a ridicat si s-a dus pana la mine in apartament. In scurt timp a aparut cu hainele la el in mana. Am inceput sa scotocesc printre ele pana am gasit ceva mic si albastru lipit de pantalonii mei. Jameston a ramas inmarmurit, la fel si Prob.
- Trebuie sa plecam de aici. Spunei lui Steve ca ne mutam la hotelul meu. Iar Amber, sper ca iti place Franta, pentru ca acolo o sa pleci pana ce lucrurile o sa se calmeze, iar Lancelot nu o sa ne mai banuiasca de acel trafic.
- Ce, dar cu voi cum ramane?
- Singura persoana care e expusa dintre noi toti esti tu. Peroana care te-a impuscat te-a vazut perfect la fata din unghiul in care te aflai si ea a reusit sa scape. Pana nu o prindem nu ai ce cauta in New York. a spus Jameston.
- Intr-o ora pleaca un avion in Paris. O sa mergi cu el. a spus Jameston.
- Nu! a spus Prob deodata. Nu azi. I-am trimis mesaj lui Steve acum si a spus ca nu ar fi o idee buna sa ia un avion public si ca o sa trimita el un avion privat maine dimineata.
- Bine. a afirmat Jameston.
Apoi am plecat catre un hotel din centrul orasului. Am intrat inauntrul lui si am realizat ca ne aflam la St. Regis. Nu imi vine sa cred ca ma aflu la unul dintre top 10 cele mai scumpe hoteluri din lume. Doamnele si domnii de acolo s-au oprit pentru un moment si ne-au salutat respectuos. Se pare ca il cunosteau e Prob. Am urcat pana la etajul al doilea, unde Prob ia dat cartela de la camera lui Jameston, care era chiar langa a lui Prob, apoi am intrat la el in apartament.
- In seara asta vei dormi aici, cu mine, iar maine vei avea zborul la ora 1 pm, dupa masa de pranz. m-a lamurit Prob.
- Imi pare rau...am murmurat eu.
- Poftim? Pentru ce?
- Simt ca e numai vina mea, daca nu as fi fost asa de slaba, poate ca nu ati mai fi riscat atata. am spus cu lacrimi in ochi.
- Nu fi penibila! Nu ai vazut cum o mare parte au cazut din prima, acum fiind la reanimare? Credeai ca e ca in filme, sa fi cea mai tare si de neinvins, sa nu patesti nimic? Nu prea cred. a spus acesta cuprinzandu-mi fata. Nu ai de ce sa plangi, nu mai plange. O sa fac o criza daca iti mai vad lacrimi in ochi. a continuat acesta.
In acel moment nu vroiam nimic mai mult decat sa ma tina imbrate si sa ma sarute. Se pare ca stiu de ce mereu cand sunt in preajma lui toate simturile mele o iau razna, da m-am indragostit de Christian Roberts. Gata, cedez, e prea multa tensiune ce trebuie stinsa. Ma napustesc asupra lui si il sarut. El accepta si indata limbile noastre incep sa se impleteasca intr-un joc ametitor. Imi bag mainile in parul lui si trag usor de el, scotand un geamat in gura mea. In acest timp el isi plimba degetele de alungul spatelui meu creand o senzatie divina. Apoi am coborat incet cu sarutarile pe mandibula, apoi spre gat. El isi puse la un moment dat mainile pe fesele mele si le-a strans cu putere, facandu-ma sa-mi scape un geamat de placere. Simteam cum zona mea intima imi luase foc. Dar stiam ca trebuie sa ma opresc. Nu vroiam sa fiu o alta jucarie sexuala de-a lui. M-am indepartat incet de el cu respiratia sacadata.
- Ai de gand sa ma innebunesti, nu? Dupa ce ca ma exciti la culme mereu cand te vad asa inocenta si ma faci sa ma gandesc la cate lucruri nebunesti as putea face cu tine ma mai lasi si in asemenea postura acum. Si sunt constient ca as putea sa ma indragostesc de tine cu fiecare atingere de a ta, dar te-as putea pune pe tine in pericol. Asa ca stai departe de mine, dupa aceasta noapte. E ultimul lucru care as vrea sa ti se intample ... sa mori. Acum hai la culcare nici nu stiu cum a trecut timpul dar e ora 9 pm.
Ne am schimat amandoi. Se pare ca aveam sa impartim acelasi pat. Ma trantesc repede in el, si ma invelesc repede cu covertura frumos brodata. Apoi se aseaza si el si ma cuprinde imbrate, lucru ce ma face sa tresar.
- Daca ai facut lucrurile acelea pentru ca simti ceva pentu mine, asteapta-ma pana ce o sa detin controlul asupra lucrurilor. Atunci o sa fie timp pentru noi. mi-a susotit acesta la ureche.
Apoi un somn adanc m-a invaluit.
Nota catre cititori!
Heyy yaa! Am venit mai repede cu next-ul! Multumesc pentru cei 532 de lecturi! Mai acus poate ma apuc sa mai fac un capitol si cred ca il voi posta maine sau dupa ora 1-2 am. Adica doua noapte. Sunt o pasare de noapte si nu prea dorm. Hai pupique ( adica pupici) ^.^
YOU ARE READING
Indecent
De TodoO carte plina de dragoste, aventura si crima, in care misterul predomina pretutindeni, adevarul fiind ascuns in inima intunecata a lu Christian Roberts. Mafia e din ce in ce mai mare, iar batalia pentru putere este un macel continuu. Protagonista n...