⋇⋆✦⋆⋇ 2 ⋇⋆✦⋆⋇ 

629 76 6
                                    

Roky plynuli a Jeongguk vyrástol. Prechádzal si chodením do školy, trávením času počas hodín pozeraním z okna, kreslením si na papiere a venovaním pozornosti učiteľovi. Prechádzal si aj inými vecami – oblečením, záľubami a fázami, ktoré je príliš neslušné menovať. Progresia typického dieťaťa vo vývoji; Jeongguk nebol výnimkou.

Po tom, čo nastúpil na strednú školu, modriny zmizli, čo znamenalo, že aj jeho spriaznená duša si prešla nudným vývojom, pretože aj tie malé modrinky už mizli rýchlejšie.

Ruky mu každý deň zdobili súhrnné poznámky od pripomienok (str. 284-290 #20-45, po škole vyzdvihnúť Taerin, v sobotu @2:00 stretnutie s Minjaem) až po doslovné poznámky. Raz, takmer na začiatku prvého ročníka na strednej, Jeongguk strávil celý večer pozorným sledovaním komplikovanej histórie Južnej Kórey, ktorú mal popísanú na vnútornej strane ľavého predlaktia. A len čo si myslel, že to konečne končí, začali sa znovu objavovať na pravom predlaktí, no tentokrát – neuvedomoval si, že by to bolo možné, ale bolo – v pomerne strašnom škrabopise.

„Kámo," nadýchol sa Yugyeom čiastočne od hrôzy, len čoho na druhý deň uvidel v škole. Jeongguk si až dosť neskoro uvedomil, že si mal stiahnuť rukávy. „Naozaj chceš podvádzať na teste z fyziky?"

„Nie tak nahlas," zasyčal Jeongguk. „A nebol som to ja. Je to história, nie fyzika, vidíš?" Yugyeom letmo zažmurkal na jeho popísané ruky, no potom si ich zakryl rukávmi.

„Vyzeráš skurvene previnilo, takto to zakrývať."

„Áno, pretože nechcem, aby to ľudia, ako ty vyzvedali."

Yugyeom sa zasmial. „Dobrá poznámka. Ale tvoj spriaznenec má odvahu, človeče. Len dúfam, že mu to prejde."

V tom momente by Jeongguk prisahal, že na koži cítil hmotnosť atramentu. Podvádzanie počas testu nebol malý priestupok a ak bude jeho spriaznenú dušu nachytajú, tie následky nebudú pekné.

„Áno," povedal, „v to dúfam aj ja." 



















Jeongguk si už na neviditeľný nátlak hrotu pera na koži zvykol. Ten šteklivý pocit ho nevyhnutne nútil k tomu, aby sa pozrel na to, čo robí. Jeho spriaznenec to už vzdal s písaním 'ahoj' a všetkých podobných variant a nahradil ich písaním všemožných pikošiek zo svojho dňa. Jeongguk zistil, že toto mu tak nevadí, aj keď o tom nikdy nebol úplne presvedčený.

Predpokladal, že tie správy sú určené preňho. Možno mal predstavu o tom, aká jeho spriaznená duša je, no nedávalo mu to nijaký náhľad o tom, prečo mu píše, čo robil. Sám nebol úplne presvedčený o tom, že by využil túto príležitosť a odpovedal. Pretože všetko, čo vedel bolo, že jeho spriaznenec si na svojich zápästiach viedol denník; nič ho však nedokázalo presvedčiť o tom, aby odpovedal alebo dokonca o tom aspoň uvažoval.

Nemyslel si, že by dokázal so sebou žiť, ak by jedného dňa niečo napísal iba preto, aby bol odmietnutý. Takže radšej zostal ticho, aj keď to bolo ťažké.

Napríklad v tomto prípade: bola noc a Jeongguk sa práve učil na skúšku z matematiky, keď vtom sa mu na ruke začalo šíriť známe šteklenie.

G-Dragonov nový album je ÚŽASNÝ

Vyhrnul si rukáv a uprene sledoval objavujúce sa slová. Vedel, čo očakávať. Bola jedna hodina ráno; nebol prekvapený, že jeho spriaznenec nespí – študenti stredných škôl žili v stane s nedostatkom spánku, to bol dlho známy fakt – ale ak je hore kvôli škole, mal by sa učiť a nie počúvať G-Dragona.

Pokrútil hlavou a znovu si stiahol rukáv. Bol by poslednou osobou, ktorá by popierala G-Dragona; Yugyeom mohol svedčiť o tom, že Jeongguk čakal celé hodiny len preto, aby si mohol vypočuť album hneď, kedy bude vydaný. Bol by pokrytec, ak by sa hanbil a svojho spriaznenca, ktorý miesto robenia úloh počúval hudbu. No istá časť v ňom chcela odložiť kalkulačku a odpovedať mu, no jeho známky z matematiky boli už od pohľadu bolestivé a naozaj sa potreboval učiť.

Prinajmenšom, len čo zdvihol ceruzku, pripustil, že jeho spriaznená duša má naozaj dobrý vkus na hudbu. 

autorské práva patria @antiking

⋇⋆✦⋆⋇


Ahoj 😄🦋

Ako ste si všimli, tak som si dala spraviť obálku 😊 Pôvodne som premýšľala, že sa skúsim s grafikou pohrať ja, ale takto na začiatok som to radšej dala do rúk niekomu inému 😄❤

Pekný deň🦔💕

Maps to you (PREKLAD; taekook) ☑Where stories live. Discover now