⋇⋆✦⋆⋇ 12 ⋇⋆✦⋆⋇ 

523 69 9
                                    

„Samozrejme, že vie. A zaviedol si osobnú misiu, že zistí, kto si, takže by si sa mal nad sebou zamyslieť ešte predtým, než na teba príde."

„Aha," povedal Jeongguk, pretože nič viac povedať nevedel. Všetko sa to naňho rúcalo až príliš rýchlo. A nebolo to tak, že by mal nejaký plán; iba predpokladal, že mu nejakú dobu potrvá, kým naňho príde. Ale ak Taehyung vydedukoval, že chodí na rovnakú univerzitu ako on, istotne to ten čas skrátilo. Plus: Jimin bol ich spojovou známosťou a nepočítal s tým, že bude mlčať. Mlčal možno už niekoľko mesiacov, ale teraz, keď sa ako Taehyungov spriaznenec preriekol, bolo možné, že prezradí pravdu oveľa skôr.

Dvere od štúdia sa znovu otvorili a tentokrát dnu vošlo hneď niekoľko členov klubu. Jimin sa naňho poslednýkrát pozrel a potom sa pripojil k ostatným na zahrievaciu rozcvičku.

Radšej niečo rýchlo urob, ak sa stále chceš s Taehyungom stretnúť podľa vlastných podmienok, presne to mu Jimin povedal pohľadom.

Hoseok mu upokojujúco položil ruku na plece. „Možno by si si mal čo najskôr ujasniť, či chceš, aby ťa Taehyung prichytil," povedal veselo. „Nie je to sranda, ver mi."

„Áno," povedal Jeongguk.

A nie vždy urobil to, čo by mal – na učenie si spomenul rovnako rýchlo, ako na poskladanie oblečenia a udržovania si normálneho harmonogramu spánku ako slušný a zodpovedný mladý dospelý človek – no, keď prišlo na niečo iné, rýchlo s tým skončil.

Počas tréningu si ale vymyslel plán. Dnes túto záležitosť ukončí.

„Zmienil Taehyung niečo o svojich dnešných plánoch?" spýtal sa Jimina, hneď ako členovia klubu odišli. „Možno niečo o Starbuckse?"

Jimin zostal na chvíľu ticho a zamyslel sa. Potom si spomenul. „Áno, včera hovoril niečo o tom, že chce vyskúšať jeden z nejakých zimných nápojov," povedal. „Prečo?" A predtým, než Jeongguk stihol niečo povedať, si sám aj odpovedal: „Počkaj. Chceš sa s ním nebodaj stretnúť? Dnes?"

„Hm, tak nejako," povedal Jeongguk zarazený jeho šokovanou reakciou. „Čo? Myslel som si, že chceš, aby som s tým niečo spravil."

„Nie, nechcel," povedal Jimin, „stále chcem. Len som...prekvapený. Vyhýbal si sa tomu tak dlho, že som mal naozaj pocit, že Taehyung bude ten, kto prevezme iniciatívu."

„Nie, pretože to spravím sa," povedal trochu urazene. „Ja som ten, ktorý vie, že to bude dnes popoludní."

„To znie dosť strašidelne," ozval sa po jeho boku Hoseok.

Jeongguk sklonil zrak k zemi. „Vieš, čo tým myslím."

Hoseok ho potľapkal po chrbte. „Isteže! A prajem ti veľa šťastia. Snaž sa nešliapnuť vedľa."

„Čo?"

„Neurob nič divné," preložil mu Jimin. „Teším sa na tie hororové historky."

„Neznieš, že by si mi veľmi veril," povedal Jeongguk urazene a Jimin sa len zasmial.

„Spomenul aj kedy tam bude?" spýtal sa.

„O jednej. Stále mám hodinu."

„Pravdepodobne pôjde do Starbucksu pri kampuse," povedal Jimin. „Čo je asi pätnásť minúť peši odtiaľto? Mal by si o chvíľu vyraziť."

„Jasné," povedal Jeongguk, ktorý sa na to už vopred psychicky pripravoval. „Kým sa tam neukáže, chcel som sa ešte naobedovať a robiť esej."

„To spravíš," ubezpečil ho Hoseok. „Máš tu laptop?"

„Hneď tu," odpovedal a ukázal na svoj batoh. „Uvidíme sa teda neskôr, chalani."

Maps to you (PREKLAD; taekook) ☑Where stories live. Discover now