tov Koen
ik keek naar Tineke. ze had haar ogen gesloten. ik ging naar de keuken en opende de koelkast. Er stond nog net één colaatje in. Ik trok het blikje open, het maakte een luid geluid. Ik keek onmiddellijk naar Tineke. Ze draaide zich om en zuchtte. Ik nam een slok en plaatste het op de keukenkast. Tineke lag nog altijd te slapen. Ik ging naast haar zitten en streelde over haar rug. Ze werd wakker en keek naar mij. Er kwam een zwakke lach op haar gezicht. Ik gaf haar een kus op haar hoofd. Nu lachte ze harder. Ik nam een dekentje en ging naas haar liggen. Ik wist dat ze me alles ging uitleggen, maar het was nu niet het moment. Ik kroop gezellig tegen haar aan. We vielen samen in slaap.
Tineke haar gsm ging af. Ze stond op en ging naar haar jas. Ondertussen keek naar de klok. We hadden twee uur geslapen. Ik keek naar Tineke, ze gooide haar gsm op de grond. Ik kon al raden wie dat was. 'heej, wat is er schat?' vroeg ik. Ik nam haar vast. 'Het is moeilijk om uit te leggen' zei ze stil. Ik keek haar vol medeleven aan en ik pakte haar goed vast.
Tov Tineke
Ik kon Koen vertrouwen, maar toch was het moeilijk om te zeggen. 'Kom' zei hij stil. Koen nam mijn hand vast en we gingen naast elkaar in de zetel zitten. 'Je kan me vertrouwen he' zei hij. Ik wist dat wel, maar ik had ooit gezworen dat ik dit nooit tegen iemand zou zeggen. 'Koen hij heeft me pijn gedaan' zei ik. Ik keek naar Koen. Hij was geschrokken. Ik ging tegen hem zitten. 'We waren goede vrienden, maar ik niet. Hij heeft me achtervolgd en meegenomen naar huis. Ik kon niets doen. Hij had me opgesloten. Hij heeft me geslagen. Ik heb gegild tot er iemand was. Brigitte heeft me gevonden en sindsdien zijn we beste vriendinnen.' Ik keek naar Koen 'Da...Dat is verschrikkelijk' ik keek naar de grond. Koen sloeg een arm rond me en gaf me een kus. 'Hij zal boete voor wat hij gedaan heeft' riep Koen boos en hij nam zijn jas en vertrok. 'Koen, nee' riep ik nog maar hij sloeg de deur dicht. Hij was echt woest. Ik nam mijn gsm en belde onmiddellijk naar Brigitte. 'Brigitte ik heb het aan Koen gezegd' riep ik ongerust. 'Tineke kalm, wat heb je gezegd?' hoorde ik. 'Dat van Kyran en Koen is nu naar hem. Wat moet ik doen?' 'ik ben binnen de vijf minuten bij jou. Blijf kalm' en ze legde op. Dit ging echt niet goed aflopen...
Nog een klein bedankje...
Dankuwel Joyce Lonbois voor het idee!!!
❤❤❤
Xxx Sam