Selaaaaaaaam! İlk önce bir soru sormak istiyorum. Sizce 2. Kitap gelsin mi? Orada Hawkmoth değişçek! Ya burada 2. Kitap gelecek ya da YouTube de 2. Sezon! Sizce hangisi olmalı? Bu arada YouTube kanalımda bu kitabın dizisini yapıyorum. İlk bölüm de yayında!
Kanalım: Gacha G?z
Neyse çok uzattım hikayeye devam! (Umarım unutmamışsınızdır!)
Marinette'nin Gözünden
Bu ses acaba onun sesi mi?
Hawkmoth: Selam uğur böceği seninle tanışmak büyük onur!
Ben: Hawkmoth!
Hawkmoth: Güzel tahmin!Birden ışıklar açılıp kapanmaya başladılar. Bütün ışıklar açıldıktan sonra etrafımızın bir sürü akumalı kişiyle çevrili olduğunu gördük. Sırtlarımızı birbirimize yapıştırıp kendimizi korumaya aldık. Fakat çember gitgide küçülüyordu.
Ben: Bunu hemen kes! Yoksa...
Hawkmoth: Beni tehdit edecek durumda olduğunu mu sanıyorsun!
Adrien: Sanmıyoruz. Çünkü bunu biliyoruz!Adrien yanındaki en yakın akumalı kişiye bir tekme attı. Sonra ise diğerleri de savaşmaya başladı. Beraber bir bütün gibi savaşıyorduk. Sonra bu sefer de bir kadın sesi geldi bunun kim olduğunu bilmiyordum.
???: Durun!
Bütün akumalı kişiler durdu ve Hawkmoth o kadına baktı.
Hawkmoth: Ne yapıyorsun Mayura?
Mayura: Kolay yolu varken neden savaşıyoruz ki? Sonuçta o arkadaşlarına zarar gelsin istemez öyle değil mi?
Ben: Ne, Ne demek bu?
Mayura: Şu demek!Islık çaldı ve tekerlekli bir kafes ile birkaç akumalı kişi geldi. Kafeste ise...
Ben: Hayır!... Dostlarım!.... Onları çabuk bırak seni şeytan! Onların bu işle alakası yok!
Hawkmoth: Onları bırakmak senin elinde!
Ben: Tamam sana tılsımlı kolyeyi vereceğim. Tek isteğim onları rahat bırakman!
Luka: Bunu yapma Marinette! Onun sırrı daha çözülmedi ve eğer o biliyorsa....
Ben: Sus Luka!
Kagami: Luka haklı Marinette buna değmez!
Alya: Asıl ona kolyeyi verirsen bize ihanet edersin!.... Nino şu mısırı yemeği bırak da sen de bir şey söyle!
Nino: Dostum bunu yapmana gerek yok! Hayat mısır gibidir. Birkaç patlak için diğerlerini yemeyi bırakmazsın!
Herkes: Nino!
Nino: Yani demem o ki birkaç kişi için tüm dünyayı tehlikeye atma!
Ben: Yapmayın lütfen!Sonra ise omzumda bir el hissettim.
Adrien: Ne karar verirsen ver hepimiz arkandayız!
Sonra çantama yöneldim ve tılsımlı kolyeyi çıkardım.
Hawkmoth: Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!
Ben: Dalga geçmiyorum işte tılsımlı kolye!
Hawkmoth: Ama ben tılsımlı kolyeyi istemiyorum!
Nino: Peki ne istiyorsun seni çatlak adam!
Ben: Nino sus lütfen! Ne istiyorsun Hawkmoth?
Hawkmoth: Mutlak mucizeyi!
Herkes: Mutlak mucize mi?
Nino: O aradığın şey biz de yok!
Hawkmoth: Haklısın sizde yok!Bana baktı ve beni işaret etmeye başladı.
Hawkmoth: İşte onda var!
Luka: Marinette bu adam ne diyor? Mutlak mucize de ne? Bizden ne gizliyorsun?
Kagami: Hani aramızda sır yoktu?
Alya: Bize yalan mı söyledin?
Ben: Size yalan söylemedim! Sadece söylemedim o kadar! Hem eğer söyleseydim. Daha çok tehlikeye girerdiniz!
Chloe: Şuan tehlikede değil miyiz peki!
Ben: Özür dilerim...
Hawkmoth: Bu kadarı yeter! Mutlak takıyı veriyor musun? Yoksa arkadaşlarına elveda demek istersin?
Luka: Bize yalan söylemiş olman umrumuzda değil. Bu adamın istediği hiçbir şeyi iyiye kullanmayacağını biliyoruz! Bu yüzden vermemelisin!
Chloe: Sen bi sussana! Ölmek mi istiyorsun ya?!... Marinetteciiiiiim! Sen şu mavi kafalı esmeri dinleme! Sen ver gitsin şu takıyı!
Ben: İstesem de veremem ama! Çünkü sadece küpe ben de!
Adrien: Belki ben yardım edebilirim!Eldivenini çıkardı ve elindeki yüzüğü bana uzattı.
Adrien: Senin kararın ne olursa olsun yanındayım leydim!
Kulaklarımda ki küpeleri çıkardım ve Adrien'nın yüzüğü ile Mayura'ya verdim. O da Hawkmoth'a verdi. Şimdi ne olacağı ise meçhuldü.
DEVAM
EDECEKNasıldı? Bu arada burada mı ikinci sezon yapayım yoksa YouTube kanalımda mı yazmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Böcek ve Casus Kedi
Fanfiction(Karikatürler de fazlaca var!) Uğur Böceği ve Kara Kedi çizgi filmini bilmeyen yoktur. İşte yeni bir versiyon ile karşınızdayım. Bu sefer Hawki amca bir hırsız çetesinin lideri ve adamları ile hırsızlık yapıyor! Fakat Hawki amcanın bu sefer ki planı...