ELVEDA

627 47 34
                                    

Evet sevgili takipçilerim! Yeni bölümü beklediniz beklediniz gelmedi. Sizden özür diliyorum ama nedense içimde bir yazmama isteği var. Nedense hiç içimden gelmiyor o yüzden son bölümü atıp bırakacağım. Umarım beklentilerinizi karşılar içinde uğur böceği ile kara kedi filmi hakkındaki teorilerim var.

Adrien'nın Gözünden

Marinette!

Ben: Marinette lütfen dayan lütfen!
Marinette: Ben.... yapamıyorum. Seni seviyorum. Umarım bu son söyleyişim olmaz!..... AAAAA
Hawkmoth: İşte akumalandı! Şimdi kelimeler!
Marinette: Yin ve yangın gücü! Bütün gücü bana ödünç verin! İyiliğimin içindeki kötüyü çıkarın. Kötülüğün içindeki iyiyi çıkarın. Beni en güçlü halime getirin ve bana bir dilek hakkı bahşedin!
Hawkmoth: Yin ve yang......

O da neydi! Az önce babama saldıran o kişi....

Ben: Anne.....
Emily: Üzgünüm Gabriel ama bunu yapmak zorundayım.

Annem mucizeleri almıştı ama neden? Hem o ölmemiş miydi?

Hawkmoth: Emily! U-uyanmışsın! Ben ben seni uyan...
Emily: Biliyorum ama..
Usta Fu: Yeter bu kadar Emily!
Usta Fu: Peki amca!
Herkes: Amca mı?
Nino: İşler ilginçleşiyor!
Alya: Nino!
Nino: Tamam tamam bir şey demedim!
Marinette: Ahhh!

Marinette akumalı halinden çıkmıştı. Ama nasıl? Babam bir şey yapmadı!

Marinette: Usta fu neler oluyor?
Adrien: Marinette o gerçek kötü uzaklaş oradan!
Marinette: Ne? Ne demek bu Usta? Sen sen kötü olamazsın! Hayır bu olamaz! Olsaydı bize o kadar yardım etmezdi. Direk mucizeleri kullanırdı. Ve.... Şimdi anladım kelimeleri bilmiyorsun değil mi?!
Usta Fu: Artık biliyorum! Bunun için tam 1 ömür harcadım ama artık elimde!
Hawkmoth: Ne demek bu? Emily! Yoksa beni hiç.....sevmedin mi?!
Emily: Öyle değil Gabriel ben seni hep sevdim ama ben... ben gerçek bir insan değilim! İkizim dediğim kişinin bir kopyasıyım. His canavarı gibi bir şeyim ama başka mucizeler tarafından yapıldım.
Usta Fu: İşte bu da benim planım. İlk önce yaptım sonra ona aşık bir saf ve iki acemi çaylak buldum o kadar! Mucizeleri vermek onu komaya sokmuş gibi yapmak...
Hawkmoth: Onun için bunu yapacağımı biliyordun!
Usta Fu: Elbette biliyordum!
Marinette: Ama bir şeyi atladın. Bu çaylak artık usta oldu!

Marinette, Usta Fu'ya bir yumruk çakmıştı. Sonra usta fu bir mucize kullanarak ondan uzaklaştı. Sonra kelimeleri söyledi ama nedense bir şey olmadı.

Marinette: Gerçekten artık kendimi kontrol edemeyeceğimi mi sandın? Seni kötü olduğunu düşünemedim gerçi!

Usta Fu: Ama nasıl?
Marinette: İçimdeki güç sayesinde!

Marinette'nin gördüğü önceki rüyanın devamı!
Marinette'nin Gözünden

Ben ben nerdeyim?

İlk Usta: Uğur Böceklerinin ve diğer kahramanların başladığı, kwamilerin oluştuğu yerdesin!
Ben: Neden?
İlk Usta: Açık konuşmak gerekirse ruhsal gücün en üst seviyede Marinette! Beni bile geçmiş durumdasın! Sen bu dünyadan olamazsın. Buna inanmak zor!
Ben: Ama öyleyim.
İlk Usta: Biliyorum! Ve senin gerçek bir usta olduğunu da biliyorum Marinette!
Ben: Değilim!
İlk Usta: Değildin ama şimdi öylesin! Hatalar yaptın ama bunları düzelttinde, tecrübeler elde ettin ve onları kullanmasını da öğrendin. Gerçek bir usta gibi! Fakat her şey göründüğü gibi olmaz Marinette. Kelimeleri iyi kullan ve planlarını iyi yap Usta!
Ben: Tamam!
İlk Usta: Senin gibiler oldukça mucizeler iyi amaçlar için kullanılacaktır ama... Her zaman iyi insanlar kazanamaz biliyorsun. Bunların olacağını bilseydim... kwamileri hiç....
Ben: Anlıyorum! Artık üzülme bunları düzelticeğim! Kötülere de cezalarını vereceğim.
İlk Usta: Ama unutmaki...
Ben: Her şeyin bir karşılığı vardır. Yin ve yang gibi!
İlk Usta: Sen gerçek bir ustasın! Hoşçakal Usta!

Rüya Bitti

Marinette'nin Gözünden

Ben: Şimdi mucizeleri bana geri ver!
Usta Fu: Hayır! Kelimeleri doğru söylediğini biliyorum bana nasıl birleştirileceğini söyle!
Ben: Ama nasıl?
Usta Fu: Tek uğur böceği sen değilsin! Ben de bir kaçını tanıyorum tabiki!
Ben: Böyle bir şey olmayacak!
Usta Fu: O zaman hayatının aşkına hoşçakal de!
Marinette: Ne?

Arkamı döndüğümde Emily'nin Adrien'ı yakaladığını gördüm.

Ben: O senin oğlun!
Emily: Biliyorum ama!
Ben: İnsan olmak için oğlundan vaz mı geçeceksin?
Emily: Ben Gabriel'den bile vaz geçtim! Sence oğluma mı acıyacağım?
Nino: Ooooo! Bu Gabriel'a koymuştur!
Hawkmoth: // Sinirli bakış //
Nino: Tamam sustum! Alyaaa koru beni!
Ben: Sen de geçen seferki his canavarı gibisin! Adrien'a zarar vermeyeceğini biliyorum! Hem versen bile bunu dünya için yapıyorum. Üzgünüm Adrien!
Usta Fu: Yaklaşma! Yaklaşma dedim!....Ha

Olamaz mucizeler onları birleştirdi.

Usta Fu: Sanırım çok şanslıyım! Yin ve....
Ben: Mayura!
Mayura: Çabuk mucizeleri al ondan!

Mayura sayesinde mucizeleri almıştık. Ve ben artık ne yapmam gerektiğini biliyordum. Kelimeleri söylemeye başladım.

Ben: Yin ve yangın gücü! Bütün gücü bana ödünç verin! İyiliğimin içindeki kötüyü çıkarın. Kötülüğün içindeki iyiyi çıkarın. Beni en güçlü halime getirin ve bana bir dilek hakkı bahşedin!

Parlamaya başlamıştım ve kimseyi göremiyordum. Sadece hayal ediyordum ama her şey çok netti ve berraktı. Dokunmadan hissediyordum, duymadan sesi anlayabiliyordum, söylemeden anlatabiliyordum. Çok güzeldi ama sadece beş saniye sürdü. Sonra dileğimi diledim.

Ben: Mucizeler bundan sonra var olmasınlar!

Karanlık, büyük bir karanlık! Neredeyim? Hala rüya mı görüyorum?

Sabin (Marinette'nin Annesi): Marinette geç kalacaksın haydi hızlı ol!

Hayır bunlar rüya olamaz izin veremem! Veremem! Bu da ne? Tiki!

Tiki: Teşekkürler Marinette!
Ben: Bunlar rüya değildi. Çok mutluyum! Yoksa delirdim mi?
Tiki: Hayır Marinette delirmedin! Fakat bu senin için bir rüya olarak kalacak kimse mucizeleri hatırlamayacak. Bu da bunun karşılığı!
Ben: Anladım. Herkesin güvende olduğuna sevindim!
Tiki: Şimdi gitmem gerek!
Ben: Ne? Neden?
Tiki: Çünkü sürem doldu usta!

Kayboldu. Kendi evrenine geri döndü. Ama artık ben başka bir yerdeyim. Sanki normal bir hayat gibi hissettiriyor. Anılarım başka. Çok güzeller. Belki böylesi daha iyidir.

Okula gitmiştim ve orada diğer herkesi görmüştüm. Sonra Adrien sınıfa geldi. Arkadaş olduk. Yavaş yavaş herkesi nasıl birleştirdiysem gene birleştirdim. Adrien'a gelecek olursak galiba ona tekrar aşık oldum. Neden bilmiyorum ama mucizelerin gitmesine birazcık sevinmiş olabilirim. Çünkü kendi gücümü kullanmak kendimi daha iyi hissettiriyor. Belki çoğu zaman iyiler kazanmaz ama hilekar bir kazanan yerine dürüst bir kaybeden olmak daha güzel göründü gözüme. Belki herkesi kaybettim ama onları her geçen gün yeniden kazanıyorum. Bu arada bu kadar konuşmak yeter Nathalie ve Gabriel'ın düğününe geç kalacağım. Elveda!

Bitti

Beni yani hikayemi sabırla okuduğunuz için sağolun. Aslında ikinci sezon yapıp Usta Fu'yu hawkmoth yapacaktım ama şimdi beni biliyoruz. Ya 1 yıl bırakırasam hikayenin ortasında. Bu yüzden son yapayım dedim. Sizi çok seviyorum. Sizce sıradaki hikayem ne olsun?

Nino: Hey çantamda mısırın ne işi var?

Ajan Böcek ve Casus KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin