Bir Çift Lafım Var

791 30 29
                                    

Zalim İstanbul final yaptı bildiğiniz üzere.

Zaten final b*k gibiydi onun hakkında konuşmak istemiyorum.

- Ceren ölmez ölmez dediydiniz de Ceren öldü bunu da buraya ekleyeyim -

Neyse, final akşamı Bahar'ın instagramdan paylaştığı görüntülerde Ozan'la fotoğrafları da vardı hatta videosunda "söylediklerin kulağıma küpedir Ozan'cığım" falan demişti zaten ben bir kıllandım o sıra. Cenan'la da yeni ayrılmışlardı ya kıskandırmaya çalışıyor sanmıştım ben.

Sonra bu sabah haberleri gördüm ben felç.

Ortada aldatma gibi bir durum var mı bilmiyorum ama normalde de Ozan'la çok etkileşimde bulunmuyordu Bahar. En azından bize göstermiyorlardı bunu. Zaten bu yüzden sürekli küs müsünüz diye soruyorlardı Bahar'la Ozan'a. Yani durum ne boyutta bilmiyorum ama eskisinden farklı birşeyler olduğu kesin.

Umarım bir ihanet söz konusu değildir.

Ozan'ın yaptığı açıklama baya kendinden emin ama benim bildiğim Bahar böyle bir iftira söz konusu olsa durmaz videolu story falan atarak olayı açıklardı. Bu yüzden onun net bir açıklama yapmaması da benim dikkatimi çekti.

Eğer iddialar doğruysa tek canımı sıkan şey Cenan'ın hali olur. Çocukcağız askere gitti bir de.

Herneyse, bunun hakkında birşeyler yazmak istedim. Siz de düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. Yorumlardan konuşuruz.

İyi günler dilerim ✌💃

Mutlu Son  •ceren karaçay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin