7.kapitola

1K 50 5
                                    

Vzbudil jsem se někdy večer ale Dabi tu pořád nebyl. „Dabi?" nic se neozvali tak jsem vzal a šel jsem ho hledat.
Vyšel jsem z pokoje a mířil jsem si to k tomu baru třeba by tam mohl být.
Byla tam jedna holka. „u-h mohl bych se zeptat kde je Dabi?" otočila se na mě a najednou ko začali zářit oči. „ahoj já jsem Toga!" „a-hoj."„není tu senpai." proč mě tak nazvala? „ a kde je?" začala se bez důvodně smát. Přišla ke mě a přiložil mi nůž ke krku. „šel někomu rozbít hudu myslím že to byl jeho bratříček." vykulil jsem na ní oči. „pusť mě!" „řekl mi abych tě za ním nepustila." otočila se ke mě a dala mi pusu. „Co děláš." „to co ti dělá Dabi." zrudl jsem. „chci aby to dělal jenom Dabi né ty."„tím pádem to budu dělat po svém." začala se zase smát.
Pilozila mi ke krku zas nůž a začala mě líbat.
Chtělo se mi tak brečet ale nezačal neměl jsem na to příležitost.„ty Štětino nech ho bejt to jsem ti neřekl abys mu dělala je můj..."byl tak pomlácenej.
Odstrčil jsem ji a běžel jsem obejmout Dabiho.„Proč si za ním šel."„Napsal mi abych tě nechal bejt nebo si to semnou rozdá(nic úchylného)." „a ty si za ním šel." „pojď radši ke mě do pokoje." šli jsme k němu do pokoje kde nás zápěstí zamkl.„rozhodni se jestli já nebo U.A." Řekl to tak chladným hlasem že to už víc ani nejde.„Dabi já si nechci vybírat mezi váma já mám rád obojí!"„tím pádem ti budu muset dát já konec." usmál se na mě.„co to říkáš!" začal jsem brečet
„Zítra se vracíš do U.A."proč? Proč to říká jako kdyby to chtěl a vlastně nechtěl, co se stalo mezi nima?
Chci aby si na mě zítra zapomenul."
„jak to můžeš říct tak klidně!" přišel jsem k němu a vrazil mu jednu facku a hned jsem ho obejmula. Držel jsem ho pevně.
Objetí mi opětoval a já začal víc brečet.„já už to nevydržím jestli to bude naposled co tě uvidím tak blízko mě. Dovol mi mít stebou sex..." hned jsem zčervenal.„ Dabi seš blbec." usmál jsem se na něj.
Začal jsem ho líbat. Spolupracoval, hned jsme se přesunuli k posteli.
Schodil nás na postel a já byl pod ním. Jeho noha mi dráždí mého kamaráda.
Zajel mi rukou pod triko a začal mi líbat krk. Někdy i nějaké cucfleky ale né moc velké protože tam byly ještě z odpoledne. Já jsem mu sundal triko a začal mu rozepínat u kalhot poklopec.
„nejdeš ty na to nějak rychle." a začal se smát,zrudl jsem ještě víc. Sundal mi triko a začal si hrát s míma bradavkama.
Vzdychal jsem a on si semnou jenom hrál.„d-abi p-rosím." „ach bože já tě chtěl jen trochu víc potrestat." začal se na mě divně usmívat. „popros ještě jednou a udělám to."já ho asi zabiju„D-abi p-rosím."rozepl mi kalhoty a sundal je. Chytil mě za boky a přitáhl si mě víc pod sebe aby na mě měl lepší výhled. Zastavil se a jenom se na mě díval ta chvilka mi přišla nekonečná, nedokázal jsem se udržet a vyjel po něm sám, když on další krok nechtěl udělat. Začal jsem osahávat jeho břišáky byli tak tvrdé. Moje ruka začala sjíždět čím dál tím víc k jeho penisu až se dotkla jeho boxerek které měl ještě furt na sobě. Byl jsem prostě v nějakém tranzu a nedokázal jsem se ovládat jak kdybych byl nějaká šelma která je hladová. Dabi si všimnul že se ve mně něco změnilo. Jenom se na mě usmál a chtěl si to vzít pod svou kontrolu.„Dabi nenech mě už čekat." pousmál se na mě a sundal mi boxérky. Sundal si je i sobě. Donutil mě abych stál na čtyřech aby měl lepší manipulaci s mím celým tělem. „chceš pomalou přípravu?" zeptal se mě tak mile „ano pomalou, prosím..." kyvnul hlavou a chytil si mě za bok. Jemně mi hladil otvor až jsem se neudržel a vzdechl. Odvážil se mi tam strčit prst. Ze začátku to bylo divný a chvílemi jsem pociťovat strašnou bolest.„mohu další?" „mhmm. " strčil tam další. Vyjekl jsem bolestí. Strašně to bolelo. Chvilku čekal ale pak už to nemohl vydržet sám. Vzal si svoji chloubu do ruky a opatrně začal tlačit na můj otvor. V jednu chvíli jsem si prostě myslel že se do mě nejde,když už do mě vniknul tak to strašně bolelo. „počkám než si zvikneš." po dvou minutách už jsem cítil že mě to nebolí. „už můžeš." začal pomalu přirážet a já začal vzdychat. Ta slast byla tak silná že jsem začal na novo brečet, ale už to nebylo bolestí. Postupně přirážet víc a víc. Cítil jsem že už budu ale na něm to nebylo znát že by chtěl ještě vyvrcholit. Udělal jsem se jako první. „moc si to nevydržel." Začal se smát. Cítil jsem se trapně. Chtěl jsem něco říct na svoji obranu ale v tu chvíli co jsem chtěl něco říct tak se udělal do mně.

Ráno se vzbudím ale nejsem v Dabiho pokoji jsem ve svém pokoji.
Stoupnu si a hned si sednu protože mě bolel zadek.„jak jsem se sem dostal?"„tch, Dabi tě jsem Přivezl." otočím se na Todorokiho. „ Dám ti ještě jednu šanci a jestli mě znovu zradíš tak se rozluč s U. A." vstal jsem a odešel jsem z mého pokoje. Debil jeden.
Odešel jsem si sednout do obýváku. Seděl tam Kacchan. Sedl jsem si vedle jeho. „Co chceš?" neřekl to ani agresivně tím mě překvapil. „n-ic." „Co si měl s Dabim."„já s ním n-emám nic." neudržel jsem se a začal jsem brečet.„nemysli si že mě to nenapadlo a vím to i s tím Todorokim i jak jsi s Dabim byl v parku já u všeho byl a jak ti říkal ty podmínky."
Přišel ke mě a obejmul mě. Přestal jsem brečet. Zkus to s ním nějak vydržet a jestli to nepůjde tak jdi, nikdo se na tebe zlobit nebude ale nebuď záporák to bys byl pak nepřítel." začal jsem se smát. „wau tohle bych nikdy od tebe nečekal že ty mi pomůžeš ale děkuju ti moc."„cos to říkal Nerde!" začal se smát taky

Omlouvám se vám za chyby
Snad se vám tahle kapitola líbila. Snažila jsem se vám to rozepsat tak doufám že jste spokojeni. 👀❤️❤️

Nikdy tě nenechám jít!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat