6.kapitola

1K 52 8
                                    

Byl to Shigaraki. Chtěl jsem začít běžet pryč ale on mě chytil za krk. „doporučuju ti stůj nebo z tebe bude prách.“ už v plánu utéct nemám. „Co po mně chceš?“ řeknu na něj s vyděšeným obličejem.„půjdeš semnou Dabi by ti chtěl něco říct a nesnesu jak pořád o tobě mluví.“ řekl tak nabručeně až jsem se ho docela bál.
Rozešel se semnou do nějaké uličky a pak zabočil do prava.
Vešli jsme do nějakého baru kterej býk dost opuštěnej. „hej idiote mám tady tvoji princeznu.“ podívám se na Dabi kterej zrovna pije nějak drink. „Co zase prudíš nech mě bejt.“ „otoč se blbe.“začal se otáčet. „Co si mu udělal!“ postaví se na nohy a rozejde se k nám. „Dej si odstup Dabi.“ stal hned před náma. „Pusť ho.“ pustil mě a hodil na Dabiho. „no a teď jděte už nechci slyšet Dabiho fňukání.“
Dabi mě popadl a někam mě vedl. „kam to jdem?“
Vešli jsme do jeho pokoje a mě se to všechno začalo vybavovat, naše první pusa.
„Dabi potřebuju si stebou nutně promluvit.“ sedl si na postel a já si sedl hned vedle něj. „Todoroki mě vydírá...“ „Cože, Jak!“ „
Všechno mu řekl jak to je
„já nenechám nikoho aby na tebe sahal!“ byl tak naštvaný. „Dabi uklidni se prosím.“„přidej se k nám a můžeš semnou být už na pořád.“ „nemůžu.“
„nechci aby na tebe sahal.“ strčil do mě až jsem si lehnul.
„C-o děláš Dabi. “ sedl si na mě opkročmo. „Co asi myslíš?“ začal mi dělat cucfleky na krku. „D-abi.“ řekl jsem ve vzdechu.
Políbil mě a usmál se na mě. Začal mi zajíždět pod moje triko až mi naskočila husyna. Najednou moje triko bylo na zemi. Byl jsem dost vystrašený nevěděl jsem co mám dělat taky to bude moje poprví.
Zašeptal mi do ucha „takže tvoje poprví, hmm. “ „j-o..“ „tím pádem se o tebe dobře postarám.“ skousnul mi lalůček.
Nechce se mi to tu rozepisovat😅
Hned potom co jsme měli spolu sex tak jsme potom usly.
Ráno jsem se probudil tak už vedle mě nikdo neležel.
Přijde mi že Dabi včera žárlil taky skoro všude mi udělal cucfleky.
Vztal jsem a šel jsem do koupelny kde jsem se umyl a trochu něco udělal ze svíma vlasama, všude mi trčeli.
Šel jsem k dabimu šatníku a vzal jsem si čisté boxerky a triko který mi bylo dost velké možná až pod zadek. „vypadáš v tom sexy.“ Lekl jsem se ho. Stál tam opřenej o zeď. „Proč se sakra za mnou plížíš!“ „kočička vytahuje svoje drápky a to se ještě večer k tobě mazlila.“ zčervrnal jsem, musel jsem vypadat jak rajče.
Přišel ke mně a dal mi pusu. „chceš tu zůstat aspoň na ten týden?“„ Stejanak nemám kam pořádně jít, děkuju.“ objal jsem ho. „no budu muset jít za tím otravou tak ahoj zlato.“ Otravou? Koho tím myslí jo už asi vím.
Jdu si ještě lehnout jsem pořád nějakej unavenej.

Tak je tu další kapitola😁
Doufám že se vám líbí ❤️

Nikdy tě nenechám jít!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat