Přišel k nám Todoroki a divně na nás koukal. Začal jsem se smát.„doufam že si nemyslíš že něco spolu máme.“
Přišel jsem k němu a dal jsem mu pusu. „jdu do pokoje.“ odešel jsem.
Zamkl jsem dveře po kterých jsem sjel a začal brečet. Dal mi pusu. Je hrozný si představovat Dabiho místo Todorokiho? Ono to ale jinak nejde.
Začal jsem jíst svojí snídani.
Dojedl jsem svoji snídani a vodešel jsem si umejt misku.„takže si začal chodit s Todorokim.“Lekl jsem se Uraraki až mi spadla sklenička která se hned rozbila a porezala mi to ruce. „do hajzlu!“ přiběhl tam Todoroki.
Měl jsem tam zapýchli i velké střepi a moc to krvácelo.„zavolej te někdo sanitku.“
Sanitka tu byla za 10 minut. Teďka zrovna ležim v nemocniční posteli a nudim se.
Odpoledne
Přišla za mnou Uraraka a omluvila se mi. Neposlouchal jsem ji tak se nafoukla a odešla.
Cinkl mi mobil
Dabi-D Midoriyo-MD: co se ti stalo hned za tebou jedu!
M: nic závažného nejezdi sem
D:už jsem na cestě
ZobrazenoPo 5 minutách už někdo vtrhl do pokoje bez za klepání. Otočil jsem se na druhej bok abych ho nemusel vydět.„promiň mi to Deku.“ „za co se omlouváš?“ sedl jsem si a otočil jsem se na něj.„nestuj tam tak a pojď ke mě.“sedl si vedle mě. „Miluju tě Dabi já tě chápu proč si to udělal ale všechno bude v pořádku.“ ten jeho smutnej výraz kdy jsem mu to řekl ten už nikdy nezapomenu.
„Deku já tě moc miluju ale takhle to bude lepší.“začal jsem brečet. „ v čem to bude lepší!“ nechtěl jsem na něj zařvat.
Obejmul mě.„jen chci abys měl štěstí kdybys byl semnou tak bychom moc šťastný nebyly protože by mě honili policajti.“chytil mě za ruce. Sikl jsem bolestí. „promiň... “„teď budeš muset jít protože za chvíli přijde naše doktorka aby mi to vyléčila.“„dobře.“
Dal mi pusu a vodešel.
Po 10 minutách
Přišla za mnou doktorka a Todoroki. „takže už tu zase ležíš.“„tak nějak.“ začal jsem se smát.
Začala mě ošetřovat.„hotovo myslím že bude už moc jít domů.“„děkuju.“ odešla a já tam zůstal s Todorokim.„bál jsem se o tebe tohle mi už nedělej.“„tak to řekni Urarace.“ nazul jsem si boty a vyšel z pokoje. Todoroki mě chytil za ruku a šli jsme.
O 2 mesíce později
Už to jsou 2 mesíce co jsem neviděl Dabiho a nejsme už ani v kontaktu. Začal jsem milovat Todorokiho.
S Todorokim bych měl mít náš druhej sex dneska. Bojím se toho protože není tak milej jak Dabi.
„konec hodiny jďete na kolej.“řekl náš pan učitel Aizawa a tím mě přivedl do reality. Zvedl jsem se že židle a šel ale někdo mě zatáhl zpět do třídy. Otočím se na tu osobu a byl to Kacchan. „Co děl-.“dal mi ruku před pusu.„nemůžu se koukat jak vo ničem nevíš.“ koukal jsem na něj dost nechápavě.„pojď zamnou Nerde.“Tak je tu další kapitola doufam že se vám líbí ❤️