II.

1.6K 56 3
                                    

,,Jsi pro Rosalice něco jako teta, když se do ní Seth vtiskl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jsi pro Rosalice něco jako teta, když se do ní Seth vtiskl."


Katherine stála vedle Rosalie s Rosalice v náručí a lechtala ji na bříšku a Rosalice se chichotala.

Jasper stál vedle Katherine a usmíval se na obě dvě dívky, které tolik miloval.

Rosalice zakašlala a před Katherine se objevil malí vír.

,,Tak tohle tu ještě nebylo." Zasmál se Emmett. ,,Toho se ještě stane." Řekla Katherine a dala Rosalice malou pusu na čelo.

Když všichni uslyšeli, že se Edward a Bella vrací, Jakob se vydal ven.

Katherine věděla, že to nedopadne nejlépe, když Bella zjistí, že se Jacob do Renesmee vtiskl.

,,Jacob vůbec nedopadne dobře." Řekla Katherine Jasperovi, který se trochu zasmál, vzal Katherine okolo pasu a trochu ji políbil.

Za chvíli vešla Bella a Edward a všichni Cullenovi odstoupili, aby jim dali prostor a dostali se k Rosalie, která měla Renesmee.

,,Vítej do rodiny." Usmála se Esme. ,,Ty jsi tak krásná, Bello." Pokračovala Alice. ,,Někdo se tu na tebe těší." Řekl Carlisle.

,,Vítej mezi upíry." Usmála se Katherine. ,,Zase jsi první." Řekla Bella a obě dvě se zasmály.
,,Rose." Řekl Edward a Rosalie se otočila společně s Renesmee v náručí.

Bella se na Renesmee chvíli dívala, než si ji převzala od Rosalie a prohlédla si ji. Renesmee položila Belle ruku na tvář a ukázala jí první vzpomínku na sebe.

,,Co to bylo?" Zeptala se zmateně Bella. ,,Ukázala ti první vzpomínku na tebe." Vysvětlil Edward. ,,Jak mi ji ukázala?" ,,Jak slyším myšlenky? Jak Alice vidí budoucnost? Jak Rosalice umí ovládat živly? Má ten dar." Odpověděl ještě jednou Edward.

,,Byla jsem mimo jen tři dny." Zamračila se Bella, když si všimla, že Renesmee už rostly první zoubky.
,,Obě dvě rostou závratným tempem." Řekl Carlisle

,,Ty budeš vždycky moje malá holčička." Zašišlala Katherine Rosalice a ta se zachicotala a všichni ostatní se zasmáli.

,,Fajn. Pro dnešek by to mohlo stačit." Řekl Jacob a chtěl si vzít Renesmee, ale Bella od něj odstoupila. ,,Jaku, vede si skvěle." Zamračil se Edward. ,,Jo, ale neriskujme."

,,Co máš za problém?" Zavrčela Bella. ,,Řekni jí to, Jacobe." Řekla Rosalie. ,,Tohle bude zajímavý." Ušklíbl se Emmett.

Edward si raději převzal Renesmee a Bella se otočila na Jacoba.

,,Hele, je to vlčí záležitost." Řekl opatrně Jacob. ,,Co je vlčí záležitost?" Zavrčela Bella.

Rosalie raději odstoupila a chtěla si vzít Rosalice, ale Katherine se trochu posunula a vystrčila na ni jazyk, tak si šla pro Renesmee.

Happy ending with my family (Twilight saga/Rozbřesk 2. č.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat