X.

1.1K 50 11
                                    

,,Ano

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ano. Už je pozdě."

Bylo to už pár dnů a zima se blížila. Katherine věděla, že válka se blíží a měla velký strach. Ale ne o sebe, nebála se své smrti nebo bolesti, ale bála se o ostatní.

,,Opravdu teď nepojedeš s námi?" Zeptala se Rosalice smutně. ,,Promiň, broučku, ale ne. Ale večer tě přijedu vyzvednout. Ještě musím něco zařídit s tvou tetou a potom bude vše v pořádku, ano?" Řekla Katherine a trošku se na Rosalice usmála.

,,Dobře." ,,Fajn. Teď upaluj k autu. Ještě si promluvím s Bellou." Řekla Katherine a sledovala, jak běží k autu před domem Cullenových.

,,Odvezeš je, a potom pojedeš na tu schůzku?" Zeptala se Katherine Belly. ,,Jo. Všechno už by mělo být připraveno. Všechny čtyři pasy pro Renesmee, Rosalice, Jacoba a Setha." Přikývla Bella.

,,Děkuju. Víš, že pro mě je to těžší. Už jen ta představa, že když zemřu a tím pádem opustím Rosalice, je strašná." Povzdechla si Katherine.

,,Kam jsi dala ten dopis od Alice?" ,,Je pořád u mě." ,,Já vím, že víš něco víc." ,,Slíbila jsem Alice, že to nikomu neřeknu. A navíc Alice důvěřuju. Musíme být připravené a zařídit dívkám bezpečí." Zamračila se Katherine.

,,Tak jako ostatní doufám, že vše skončí dobře, ale vím, že smrt je také velmi možná." Řekla Katherine. ,,Nebojím se mé smrti a bolesti, ale bojím se o ostatní." Dodala.

,,Už jeďte. Vyřiď tátovi, že přijdu večer." Řekla Katherine a objala svou sestru, než Bella nasedla do auta a společně s Rosalice, Renesmee, Sethem a Jacobem odjela.

Katherine se dívala jak mizí v dálce a potom se vrátila dovnitř za všemi upíry.

,,Můžeme zkoušet?" Zeptala se Kate a Katherine přikývla. ,,Víš to jistě? Nevypadáš příliš dobře." ,,To je v pořádku." Řekla Katherine a snažila se znít co nejvíce přesvědčivě, což se jí i povedlo.

,,No tak, Emmette, teď ty." Pokynul Jasper s úšklebkem a Emmett tvrdě polkl. Opatrně přistoupil ke Kate a ta k němu natáhla ruku.

,,Můžeme?" Zeptala se Kate a Katherine přikývla a začala se soustředit. Kate se dotkla Emmettovi ruky a čekal velkou bolest, jenže byla minimální a dala se vydržet.

Kate Emmetta pustila a Emmett si oddechl.

,,Tak?" ,,Skoro nic jsem necítil." Odpověděl Emmett Katherine. ,,Je zajímavé, jak to zvládáš." Řekl Eleazar. ,,Většina své dary nerozvine tak rychle." Dodal.

,,Jsem prostě talent." Řekla Katherine a všichni se zasmáli. ,,Moc se nevytahuj." Řekl Emmett. ,,Já se nevytahuju, já jen říkám pravdu." Ušklíbla se Katherine.

Později toho dne Katherine nasedla do auta a jela do jejího bývalého domu, kde měla vyzvednout Rosalice.

Když vystoupila, Rosalice už připravená vyběhla z domu.

Happy ending with my family (Twilight saga/Rozbřesk 2. č.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat