Soğuk Ruh|12.Bölüm

930 44 1
                                    

|Düzenlendi|

"Adını yazdıracak mısın?"

"Hayır. Sizce de çok korkunç değil mi?. Bu yıl Zemheri Ayyüz de katılacak. Kim bir tanrıyla dövüşmek ister ki?!"

"Evet! Ama bir Tanrıça neden şövalye olmak ister anlamıyorum."

"Bir tanrıça ile aynı okulda okuyorsun. Bence çok düşünmemek lazım."

"Düşünmek mi? '1.Sınıf -Tanrı ve Tanrıçalar' dersinde düşünmeyi bıraktım ben. Yılan başlı bir kadının ve denizlerin tanrısının çocuğu nasıl kanatlı bir at olabilir?"

Zemheri irkildi.

"Çok saçma!"

"Değil mi?"

"Daha kötüleri de var. Baş harfi 'Zeus' "

Öğrenciler kıkırdayarak Zemheri'nin önünden geçtiler. Sohbetlerinden dolayı Zemheri'yi fark etmemişlerdi.

Zemheri yanında ki bükücüye döndü." Ben düellolara yazılmaya gidiyorum."

"Ah bekle kartımı alayım. Ben de yazılacağım."

"Ama sen 3. Sınıfsın."

"Her yıl bölüm birincilerinin düellolara katılmaya hakları var. Bu yıl 3. Sınıf bükücülerin bölüm birincisi benim."

"Ama okuyacak bir yılın daha var. Mezun olunca mı şövalyeliğe başlıyorsunuz?"

"Hayır. Birinci sınıf öğrencisi 4. Sınıf öğrencisini yenebiliyorsa okuyacak şeyi kalmamıştır değil mi?"

"Peki neden her yıl 50 kişi seçiyorlar? Getirilerini bakılırsa oldukça fazla bir sayı."

"Görevler sırasında kayıplar oldukça çok oluyor Zemheri. Basit suçlularla uğraşmıyorlar. En güçlülere karşı geliyorlar."

Zemheri sessiz kalınca Rory gülümsedi. " Kartımı aldım. Hadi kaydolalım!"

***

"Sevgili Yarı Tanrılar, bükücüler, büyücüler ve özel güç kullanıcıları; sizlere yıllar önce hiç tanımadığınız, arkadaşlarınız, öğretmenleriniz, komşularınız sandığınız kişiler özel biri olduğunuzu söylediler. Sizlere birer chirstis, yani mana kullanıcısı ya da yarı tanrı olduğunuzu da söylediler. Sizleri izledik, hissettik, keşfettik ve thinitos'ların dünyasından buraya, bu akademi'ye getirdik.Bu terimleri akademi de sık duymamış olsanız da mezun olduğunuzda çok fazla duyacağınız kelimeler.Her neyse ,sizleri getiren kişiler şövalyelerdi. Tıpkı sizin gibi onlar da bu konuşmayı dinlediler. Biraz sonra katılacağınız düelloya katıldılar. Onlar ilk 50'ye giren güçlü öğrencilerdi. Maalesef ki bazılarını kaybettik. Bazıları savaşamayacak duruma geldi. Lakin hiçbir christise boyun eğmediler. İlk 50'ye girecek kişiler, siz de öyle olacaksınız. Kimseye boyun eğmeyeceksiniz! İlk göreviniz de, eski öğrencilerimizin adımlarını takip etmek! Onlar gibi öğrenciler getireceksiniz! Ve onlar sizin tıpkı onları hiç unutmamanız gibi sizi unutmayacak! Pek çok hayat kurtaracaksınız. Ve bunun karşılığını da oldukça cömertçe alacaksınız!"

Kalabalıktan alkışlar, ıslıklar yükseldi.

"Beni getiren bir su bükücüydü. Gerçekten seni araştırıyorlar Zemheri. Onun öğretmenim olduğunu sanıyordum. Fakat o gün, ailemi yaktığım o gün bana bir christis olduğumu söyledi. Bir ateş bükücü olduğumu, onunla akademiye gelirsem kimseye daha fazla zarar vermeyeceğini söyledi."

SOĞUK RUH|OuroborosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin