|Düzenlendi|
"Poseidon'a ve Athena'ya benden selam söyle Evren Tanrıçası."
"Medusa çok güzel bir kızmış, dillere destan bir güzelliği varmış.Poseidon bu güzelliğe aşık olmuş.
Medusa da Athena'ya tapan,onun tapınağın da yaşayan bir köylüdür.Bir gün Poseidon, Medusa'ya zorla sahip olmaya çalışmış. Medusa da Athena'nın yardım edeceği düşüncesiyle Athena'nın tapınağına kaçmış.Ama Athena Medusa'ya yardım etmemiş.
Poseidon Medusa'ya tecavüz etmiş.
Athena kısa bir süre sonra bunu öğrenmiş. Aşık olduğu adama böyle bir şey yaptırdığı için Athena çok sinirlenmiş ve Medusa ile kardeşlerini önce bir ifrite çevirmiş. Sonrada saçının her telini yılana dönüştürüverip Dünya'nın en kuzeyindeki "Hyperborea"ya sürmüş...
Olayın üzerinden belli bir zaman geçse de Athena'nın içindeki öfke sönmediği için, Zeus'tan olma kendi üvey kardeşi Perseus'la anlaşıp Medusa'yı öldürmesini istemiş. Perseus'a giderken, yanına büyülü bir çanta, başlık ve kanatlı sandaletlerini almasını söylemiş. Kendisi ile karşılaştığında ise kesinlikle ona bakmamasını yoksa taşa dönüşebileceğini anlatmış. Bu nedenle kalkanını Medusa'ya karşı ayna gibi kullanmasını ve yüzünü görmeden kafasını kesmesi gerektiğini söylemiş ve ona orak biçimli bir kılıç vermiş.
Perseus, üvey kız kardeşinin isteğini kırmayıp kılıcıyla Medusa'yı öldürmeye gitmiş ve yüzüne bakmadan başını kesmiş. Fakat bilmedikleri bir şey varmış...
Poseidon'dan hamile kalan Medusa'nın ölü vücudundan kanatlı at Pegasus ve insan kardeşi Hrisaor (Chrysaor) çıkmış. Medusa'nın hikayesi de bu şekilde son bulmuş. Ama öyle sanmışlar.
Medusanın sağ bileğin de ki kan ölümlü,sol bileğinde ki kan ise içenleri ölümsüz yapıyormuş Başında ki kanlar ise, değenleri bile acı içinde kıvrandırıp öldüren bir zehri varmış.
Medusanın sol bileğinden akan kan öyle güçlüymüş ki,Medusa'yı ölümden döndürmeye yetmiş. Medusa ise Poseidon ve Athena'dan intikamını alacağına yemin etmiş..."
!Not:Bu gizli bir bilgidir!
Zemheri hiddetle kitabı kapattı. Poseidon nasıl böyle bir şey yapabilirdi? Athena nasıl suçu Medusa'da arayabilirdi? Medusa'nın tek suçu güzel olmaktı. Bir tanrının ilgisini çekecek kadar güzel olmak.
Zemheri oturduğu yerden kalktı. Dersten sonra Poseidon'a onu kütüphaneye getirmesini istemişti.
Ne yapması gerekiyordu? Bir şey yapabilir miydi?
'Leydim, güneş doğdu. Leydim, güneş batıcak. Leydim, sular yükseliyor. Leydim, suları dindirecek mi?'
Ne demek istiyordu?
'Leydim taç takacak. Leydim Tanrıları cezalandıracak mı?'
"Tanrıları cezalandırabilir mi Tanrıça?"
'Leydim herkesi ve herşeyi cezalandırabilir.'
"Zeus hiddetlenmez mi?"
'Zeus'un hiddeti size değemez.'
Ardından Bendis geldi."Yatakhane işini halletim. Posiedon buraya geldiğini söyledi. Zemheri? Bir şey mi oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK RUH|Ouroboros
FantasíaZemheri soğuğun, Ruhun ve Evren'in Tanrıçasıydı. Ama Taç takma törenine kadar Zemherinin ablası Açelya'nın olduğu sanılıyordu. Küçüklüğünden beri dışlanan Zemheri'nin şimdi insanlığı ya karanlık ya da aydınlık tarafa sürüklemesi gerekiyor. Peki Zemh...