Soğuk Ruh|3. Bölüm

1.5K 97 89
                                    

|Düzenlendi|

"Buraya nasıl geldin insan?"

Zemheri önüne çıkan adamla dondu kaldı. Bir an için nefes alamıyor gibi hissetti. Nefret. Bedenini hızlıca sardı. Elleri titriyor, onu öldürmek için harekete geçmek istiyordu. Fakat bu elbette bir an içindi.Bu adamın kim olduğunu bilmiyordu.

Henüz.

"Bunun seni ilgilendirdiğini zannetmiyorum."

Alayla sırıttı.

"Acaba nymphe mi? Güzel bir yüzü var. Ama kulakları düz. Onu burada görmediğime eminim."

"Hayır nymphe değilim."

"Düşüncelerimi mi okudun sen? Ah o zaman Tanrı melezlerinden olmalısın. Bendis'in arkasından falan geldin ha? Şu aralar bir kızla ilgileniyor."

"Hayır, melez değilim."

"Kimsin?"

"Efendim?"

"Sana kimsin dedim.Bendis'in tapınağında ne arıyorsun?"

"Sana neden kim olduğumu söylemek zorundayım?"Zemheri Bendis'in onayı olmadan kim olduğunu açık etmek istemiyordu.

"Kim olduğumu biliyor musun?

"Hayır."

"Hah!"Adam sinirle ince uzun parmaklarını ipeksi siyah saçlarından geçirdi. Mavi gözleri korkutucu bir şekilde parlıyordu. Mavi bir ateş gibi yanıyorlardı.

"Demek kim olduğumu bilmiyorsun?" Adam Zemheri'yi yaklaşmaya başladı. Zemheri olduğu yerde kalıyordu. Sonunda, Zemheri ile arasında bir adım mesafe kaldığında, durdu. Zemheri'nin pürüzsüz yüzüne doğru uzandı. Bir elini Zemheri'nin yanında ki duvara destekledi ve karşısında ki bu küçük, çıtkırıldım gözüken kıza kaçacak yer bırakmadı.

"Sen kimsin ve Bendis'in tapınağında ne arıyorsun?" Bu sefer söylediği kelimeler öfke doluydu. Zemheri'nin kalbi sıkıştı. Onu kızgın görmek istemiyordu. Bu onu huzursuz ediyordu. Neredeyse ona kendisine kızmaması için yalvaracaktı. Bu ani his sonunda kaybolduğunda afallamış bir şekilde geri çekildi.

Gözleri derin bir lacivertti. İçinde dalgalar kıyıya vuruyordu sanki. Zemheri adamdan derin bir okyanus kokusu alınca emin oldu. Bu kişi Poseidon'du.

"Benim adım Zemheri. Zemheri Ayyüz."

"Demek bir insansın." Zemheri bir şey söyleyecekken Bendis geldi.

"Zemheri?"

"Bendis?"

"Bendis?"

"Poseidon?"

"Zemheri?"

"Cidden kesin şunu!"

"Bu kız kim Bendis? Ve burada ne işi var?"

"Poseidon saygını takın!Karşında ki Evren Tanrıçası!"

SOĞUK RUH|OuroborosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin