Jimin sinirle bulduğu koltuğa oturdu, sinirden adeta köpürüyordu. Arkasından da taehyung geldi ve yanına oturdu "Ah hadi ama dostum, sakinleş biraz" dedi.
Jimin hızlıca taehyunga döndü ve "nasıl sakin olayım tae!? Her şeyi ben yapıyorum, ben ondan daha çok çalışıyorum ama bütün övgüyü o alıyor!"
Diye kükredi.
Ah.. kimden mi bahsediyordu?
Tabii ki halkın gözünde kahraman, Jiminin gözünde ise kendini beğenmiş herifin teki olan Jeon Jungkooktan.
Jeon Jungkook ve Park Jimin gezegenlerinden dünyaya gelip insanlığın iyiliği için çabalayan iki süper kahramandı.
Jimin doğmuş ve olağın üstü yeteneklerini keşfettikten sonra çok sıkı çalışmış, en iyisi olmaya çabalamıştı. Uçma, gözlerden lazer çıkartma gibi süper ama baş etmesi zor olan güçlerini kontrol altında tutmayı çalışmış 2 yaşında bile büyüklerinin gözüne girmeyi başarmıştı.
Taaki Jeon Jungkook adlı ukala herif doğana kadar.
Jeon Jungkook Jimin kadar çalışmamasına rağmen kısa süre de herkesin gözdesi olmuş hatta dünyaya ilk o gönderilmişti, Jimine göre bu haksızlıktan başka bir şey değildi, Jungkook Jimine göre daha yapılı biriydi ve dışardan bakan biri Jiminin ondan büyük olduğuna inanmazdı. Yine de Jiminin güçlerini hafife almak aptallık olurdu.
Yine kendi gezegenleri arasında yapılan eğlence amaclı gösteriler de Jimin çok uğraşmasına rağmen Jungkook kadar etkileşim alamamıştı.Ve ufak bir tartışma çıkartmışlardı. Jimin bunun nedenini anlayamıyor ve bu da Jungkooka olan nefretini körüklüyordu.
Tae Jimini sakinleştirmeye çalışırken oldukları odaya Jungkook girmişti. Jiminin kin dolu gözleri Jungkooku bulmuş ve eline verseler bir kaşık su da boğacakmış gibi bakmaya başlamıştı, bu bakışları hisseden Jungkook Jimine dönmüş ve hafif sırıtarak öpücük atmıştı.
Jimin gözlerini sinirle açtı ve "şimdi seni-" tae sözünü tamamlamasına izin vermeden Jiminin ağzını kapatmış ve 'susmazsan seni boğarım' adlı bakışlarını Jimine göndermişti, Jimin taeye bakıp
Yerinde sinirle tepişti."Ah.. selam tae, minik arkadaşını teselli etmeye mi geldin yoksa" dedi Jungkook yapmacık bir şaşkınlıkla.
Jimin üzerine atlamaya hazır bir kaplan gibiydi ve tae onu tutmakta zorlanmaya başlamıştı "Kes sesini ukala herif, yoksa salarım üstüne kaplanı" dedi tae Jungkooka bakıp gülmemeye çalışarak.
Onun aksine Jungkook gülüşünü saklamaya çalışmamış ve koca bir kahkaha atmıştı "Ah lütfen sal" dedi kollarını açarak.
Jiminin son sabrı taşmış ve Jungkooku öldürmeye giderken kapı birden açılmış ve içeriye taenın babası girmişti, e hâliyle Jimin de durmuştu.
"Jeon Jungkook ve Park Jimin"
Jimin yiyecekleri cezayı düşünürken adam tekrar konuştu.
"Yaptığınız çocuklukların cezasını stadyumu temizleyerek çekiceksiniz, umarım bu aklınızı başınıza getirmekte işe yarar" dedi adam ve gözlüğünü düzeltip odadan çıktı.
Jimin sinirle Jungkooka döndü ve "senin yüzünden tüm gün temizlik yapacağız!" Dedi.
Jungkook şaşkınca "Hadi ya! Sadece benim yüzümden mi? İlk sen başlattın!" Diye ileri sürdü.
Tae araya girdi ve "hadi ama çocuklar, küçük birer bebek gibi davranmayın ve kıçınızı kaldırıp cezanızı çekmeye gidin" dedi ağzına koltuğun yanında ki atıştırmalıklardan bir tane atarken, Jimin ve Jungkookun kavga etmesi kadar doğal bir şey yoktu ve herkes buna alışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little miracles || Jikook
Teen FictionPark Jimin ve Jeon Jungkook her bölüm farklı hikayelerde buluşur. -💦