6💦

1K 89 30
                                    

Jimin kucağında ki Jungmini biraz daha yukarı kaldırdı ve tellerin arkasında olan lamaya yaklaştırdı. Küçük oğlan lamaya şaşkın şaşkın bakarken, Jimin elinde ki otu çocuğun eline tutuşturmuştu.

"Sevimli, öyle değil mi?"

Jungmin ağzını yaya yaya otu çiğneyen lamaya baktı ve şirince gülümsedi.

"Evet!"

"Hadi onu biraz besle bebeğim."

Jungmin heycanla kafasını sallamış ve elinde ki otu lamanın ağzına yaklaştırmaya başlamıştı, lama otu yerken elinden çekiştiriyordu, Jungmin korkuyla elini geri çekti ve gülmeye başladı. Jimin de onun tatlı gülüşene karşılık vermiş ve yanağına sesli bir öpücük kondurmuştu.

Oğlunun biraz daha lamayı beslemesine izin verdikten sonra kızının heycanla attığı çığlıkları duymuş ve nerde olduğunu öğrenmek için etrafa bakmıştı.

Biraz daha etrafa bakındıktan sonra, eşinin hyemini karnından tutup su samurların olduğu yere sarkıttığını gördü.. O bunu yaparken hyemin de su samurlarını ellemeye çalışıyor, su samurları yaklaşınca da çığlık atıyordu.

Jimin gözlerini irice açmış ve oraya doğru hızla ilerlemeye başlamıştı.

"Aman tanrım Jungkook!"

Jungmini kucağından indirdiği gibi hyemini Jungkookun kollarından kurtarmış ve kucağına çekmişti, tanrım.. Bu adam ne yapıyordu böyle?

"Aklını mı kaçırdın sen! Bebeğimi düşüreceksin."

Jungkook elini ensesine atmış ne söyleyeceğini düşünürken Jimin kızını kontrol ediyordu, ama Hyemin çok da oralı değildi. Yüzün de buraya gelmeden önce yaptırdığı aslan makyajı(?) dağılmış ve saçları karman çorman olmuştu, Jimin onu kontrol ederken sürekli kıpırdıyor ve kucağından inmeye çalışıyordu.

"Ee şey, bebeğim. Hyemin su samurlarını beslemek istedi de, boyu yetmiyordu, ben de biraz yardım edeyim dedim."

Jungkook olayı açıklamaya çalışırken Jimin Hyeminden gözlerini çekti ve eşine baktı.

"Su samurlarına sarkıtarak mı?"

Jungkook eşinin yüz ifadesine bakıp zora ki bir gülümseme sunmuştu, sonra Jiminin ayağının dibinde durmuş sakin sakin onları izleyen Jungmini fark etti ve hızlıca kucağına aldı.

"Benim oğlum dondurma yemek ister mi? İster, ister! hadi dondurma almaya gidelim!"

Jungkook kucağında ki Jungminle kaçar gibi dondurma satıcısının yanına koşunca Jimin istemsizce güldü, "aptal."

"Ben de! Ben de!"

Kucağında ki hyemin babasının gittiğini görünce dudaklarını büzdü, Jimin kızının saçlarını biraz da olsa düzeltmeye çalışırken "Biz de pamuk şeker yeriz hm?" Demişti.

"Eveet." Hyemin babasını onayladıktan sonra su samurlarına el sallamıştı.

"Görüşürüz tüylü şey!"

Jimin kızının dediğine gülmüş ve kucağından indirmeden yürümeye başlamıştı.

Jimin ve Jungkook evleneli 8 yıl oluyordu. Çocukluk arkadaşıydılar ve her şeyi beraber yapıyorlardı, beraber geziyor, beraber yiyorlardı. Çoğu zaman Jimin kendi evinden çok Jungkookun evinde kalıyordu, ki aileleri bunu pek sorun etmiyorlardı.

Ta ki Jungkookun duyguları arkadaşlıktan öteye gidene kadar, Jungkook Jimini kıskanıyordu. Başta sadece en yakın arkadaşını kaptırıp, sürekli ekileceğinden korktuğunu düşündü ama öyle değildi.

Little miracles || Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin