Излязох и тръгнах по стълбите. Сложих си слушалките, за да подтисна гневът си. До сега никой не ми е вдигал кръвното до толкова, че да се изнервя. Но този идиот успя с цели две изречения. Мале, ако не се успокоя малко ще се върна и ще го набия.
Излязах от хотела и тръгнах надолу по улицата.
*skip time*
Обиколих и реших последната ми дестинация да бъде една малка рекичка. Взех си сладолед/любимият ми-мента/ и се настаних близо до нея. Вече ми беше минало. Бях забравила за всичко и всички. Мислех за в бъдеще. Какво да запиша? Нядае нещо свързано с изкуство със сигурност.Може би мениджъмънт. Винаги съм искала да съм си шеф на себе си. Или адвокат, на мен устата не спира да говори. Офффф, когато съм сама винаги така става. Мразя овъртингинг. Излязох от папка бъдеще и видях познайте кой-Дае. Гледахме се в продължение на 5 секунди и аз се върнах към следоледа.
-Намерихте, трудно, все пак кой да предположи, че дъщерята на Парк Джимин ще седне тук.-каза той
Въздишах дълбоко и станах. Нямах намерението да го слушам, особено след като намерих спокойствието.
След няколко крачки го чувствам зад мен. Обърнах се рязко и спрях и се блъсна в мен.
-Защо ме следиш?-попитах аз
-Ами трябва да те пазя, после баща ми ще ми се кара.-каза той
-Не съм на две, мога и сама.-казах аз и продължих
Преди да седна покрай рекичката, минах покрай една сергия. Много ми хареса една огърлица. Но за жалост, незнайно защо се обръвам жестоко от такива украшения. Нося само една гривничка с зелени топчета.
-Това ли гледаш?-попита ме нахалника
-Мхм.-казах аз
-Защо не си го вземеш?-попита ме той
-Алергична съм към такива, затова нося само това.-каза аз и посочих ръката си
-Оу, жалко, щеше да ти отива.-каза той и продължи
Значи няма да ми прилича? Обратна психилогия ли ми прилага. Както и да е.
*skip time*
Гл.т.Дае
Мале как я ядосах, но това е само началото, Джейн. Страшно ми доскуча и реших да се разходя. Тръгнах надолу, тъй като бях чул на плажа да говорят че било яко. Не обикалях много и видях госпожица Парк седнала близо до реката и загледана във водата. Реших да се направя че я "наблюдавам".
-Намерихте, трудно, все пак кой да предположи, че дъщерята на Парк Джимин ще седне тук.-казах аз
Тя въздиша дълбоко и стана и тръгна напред. Тръгнах след нея. Все пак актьорското майсторство ми се отдава.
След няколко крачки тя рязко се обърна към мен и спря, при което се блъснах в нея. Без малко да я целуна. Иллл.
-Защо ме следиш?-попита ме тя
-Ами трябва да те пазя, после баща ми ще ми се кара.-казах аз
Баща ми изобщо няма представа, че съм навън.
-Не съм на две, мога и сама.-каза тя и продължи
Спря се на една от сергийте. Загледа се в нещо. И на мен ми хареса едно, което ще и седи супер.
-Това ли гледаш?-попитах я аз и го посочих
-Мхм.-каза тя
Поне имаме еднакъв вкус за нещата. Иллллл, не, не Дае, не. Не и нея...
-Защо не си го вземеш?-попитах я
-Алергична съм към такива, затова нося само това.-каза тя и посочи ръката си, където имаше гривна с зелени топчета
-Оу, жалко, щеше да ти отива.-казах аз и продължих
Наистина и прилича. Абе, Дае я се осъзнай. Това е принцесата на Парк Джимин. Няма да се влюбваш, ясен ли съм....
Усетих как някой ме дърпа. Погледнах въпросително към Джейн.
-Ами тръгна в друга посока, не ме чуваш като ти викам от 5 минути и реших да действам.-каза тя
-А, добре, мерси.-казах аз и тръгнах след нея
Гл.т.Джейн
Ни този пък какво му стана изведнъж. Сякаш беше потънал някъде.
Беше 19 часа. Бяхме в стаята на телефоните си. Тате дойде при нас.
-Ще идвате ли на вечеря?-попита тате
-Не.-казахме в един глас
-Добре, лека тогава.-каза тате и ме целуна по челото и изляза
Стана ми хипер скучно.
-Ъм, искаш ли да гледаме филм?-попитах аз
Очаквах да се сопне, но...
-Хайде, че ми е скучно.-каза той
Бре, можел да бъде човек. Нахалната аз се намести до него на леглото му и търсехме филм.
-Хайде страшен.-каза той
-Окей.-казах аз
-Обаче ако се стряскаш, не ме прегръщай или викай.-каза той
-Дори да ме е страх, най-малко ще те прегърна.-казах аз
Пуснахме си Conjuring 3, класиката в страшните филми.
*skip time*
Гл.т. Дае
Не тръпна и за миг. Впечатлен съм. По едно време към края на филма, усетих че се отпуска на рамото ми. Тя май заспа. Погледнах към нея и спеше. Сега трябва да я вдигна и да оставя на леглото й. Станах леко и я взех на ръце. Преместих я на нейното легло и я завих.
Боже, защо ми запука за нея?
Върнах се на леглото си и се опитах да заспя. Беше супер странна вечер.