بعد.. مرور... سنه....
لم يحدث... فيها احداث كثير.. غير ان.. تم تحديد... موعد.. زفاف.. چوري.. وريان....و... خطوبه... رنيم و أسر..... في نفس يوم.. زفاف.. چوري و.. ريان....
اما.. عن ادهم.. حياته لم تختلف كثيرا...كانت حياته... مابين... الشغل.. والبيت... فقط...
اما عن ماسه فهيا... كانت في تركيا... تعيش حزينه.. لأنها تعيش.. بعيد عن حبيبها.....
اما.. عن مازن.. فهو.. اخيراا.. القا.. نيار.. واعترف لها بحبه... و عرض عليها الزواج للمره الثانيه.....وهي قامت.. بالموافقه.... وهما.. الان يعيشان.. قصه حبه... جميله......
******************************************************
في... تركيا... عند.. ماسه...كانت بتكلم... ريان.. ومامتها... في الهاتف... مكالمه فيديو .....
ريان : علي فكره يا... ماسه انتي لازم تنزلي.... إجازه بسرعه.... عشان خلاص.. فرحي بعد اسبوع...
ماسه، بسعاده: طبعا من غير ماتقول... هنزل... اجازه... وكمان... هجيب معايا.... مازن... و... نيار...
ريان : مين... نيار.. ديه
ماسه :ديه يا سيدي... تبقي حبيبه.. سي.. مازن....
ريان : تمام.. يا حبيبتي.. خلي بالك من نفسك... سلام... وهبقي اكلمك.. تاني ....
ماسه ; ماشي يا ريان.... سلام..
******************************************************
بعد.. ماقفلت ماسه مع.. ريان... اتصلت علي... چوريماسه: اه يا... كلبه الكلاب... يا جزمه الجزم... يا حماره الحمير....
چوري، بمرح: لالا استني... انتي.. كده بتظلمي الحمير...
ماسه: لا والله... ماشي... بس ليكون في علمك.. انا زعلانه منك جدا... اسبوع بحاله.. متكلمنيش... لالا.. يا اخت.. ما كنش العشم.....
چوري : خلاص بقي... خلي قلبك... ابيض كده يا بت.....
ماسه : ماشي... سماح المرادي...بس عشان بعد كده..... انا مش هسامح حد... وهديكي... بالجزمه علي وشك...
چوري : ويهون عليكي.... تبوظلي وشي وانا لسه... داخله علي جواز...
ماسه:.. المهم بقي... انا خلاص... هجي بعد يومين ولا تلاته... اكون ظبت.. موضوع.. السفر.. ده...
چوري، بسعاده: ماتصدقيش انا فرحانه.. قد ايه.. عشان هتكوني... معايا.... في يوم الفرح يا.. ماسه...
ماسه: وانا ولهي... يا حبيبتي... فرحانه... اووي.. يلا سلام.. دلوقتي.. وهبقي اكلمك تاني...
چوري : ماشي.. يا قلبي.. سلام...
******************************************************
عند.. چوري.. اتصلت علي.... اخوها.. ادهم.. بس كان تليفونه... مقفول... واتصلت.. علي.. اسر.. تليفونه.. مشغول....