“Batsy,Martha,Jonathan,Thomas,Mr.Killer vee Samantha.”
Rena Bıçağı yuları kaldırıp gülümsedi o sırada Hyla Yan odadan seslendi.
“Niye bıçaklarının adı aydınlatılmış isimleri taşıyor!”
Rena’nın yanındakş Jea gülümsedi ve devam ettirdi.
“Olaf Samantha İçin gelirse şaşırmam.”
İkili kahkaja atarken Hyla kendi odasında göz devirip Sihir antremanına geri döndü.
Rena’nın birden yüzü asıldı.
“Bu ara Slade ve Death yenildiğinden beri Hiç eğlenceli bir görevemiz olmadı.”
Jea Kahkahayı durdurup olaya dahil oldu.
“Haklısın Rena bu Boyutta Olan herşey saçma versiyonlu olaylar.”
“Aksiyon istiyorum Jea Jea,Benim olduğum boyutta Kötünolan bemdim.Bu burda olduğum durumdan daha güzeldi sanırım.”
Hyla Göz devirip İkilinin olduğı odaya daldı.
“Bu boyuta eğşenmek için değil savunmak için geldik fakat…
Burası bu aralar hiçbir Kötülük barındırmıyor!”…
[One day later]Rox Manzaralı odalarında toplanmıştı.
Rena Şınav çekiyor,Hyla Değneğiyle alıştırma yapıyor Jea ise Beast ile mesajlaşıyordu.
Sıradan bir gündü herzaman ki gibi.
Günün geri kalanıda böyle sıradan olucaklarını düşünüyorlardı.
ki bu hatalı bir düşünceydi.Salonun ortasında birden boyut makasıyla açılmışa benziyen Bir Boyut yırtığı açıldı.
Üçlü birden ayaklanıp Savaş pozisyonuna geçmişti.
Boyut Yırtığının içinden....
Hızla Yaralı bir şekilde Rox ekibi çıkmıştı,Yaralı olmayan Hyla hemen makasıyla yırtığı kapatmıştı.
Karşılarında kendileri vardı?!
Daha yaralı ve daha Ciddi Bir Rox ekibiydi karşılarında ki.Bu boyutun Jea,Hyla ve Rena’sı aynı anda söyledi.
“SİZ BİZSİNİZ?!”
Rena sonra ekledi,
“Ve bizim daha ciddi ve yaralı ve uzun versiyonlarımızsınız?!”
O sırada bu anı bozan Marinette oldu kendisi Paristen bile sesini duydurdu Mşlh
“Bir fare! Bir böcek! Bir fare böceğiii!”
Bu saçmalıklar bitince Ciddi ve yaralı artı uzun olan yüzde elli indirimli Rox ayağı kalktı.
Cidfi Hyla konuştu,
“Lanet olsun Yanlış boyut!”
Rena içinden Küfürleri bile çok kaliteli diye geçirirken
Ciddi Jea ekledi,
“Saçmalıklar Jump City’simi burası?”
Bu boyutun Jea’sı ciddileşerek konuştu.
“Karanlığın Gardiyanları olan Rox’un koruduğu Jump City burası.”
Bu boyutun Hyla’sı Ciddi Hyla’nın elindeki Boyut makasına baktı.Hasar görmüştü bir daha çalışması tehlikeliydi.
Ciddimsi Rena söze atıldı.
“Karanlığın Gardiyanları olan biziz Siz bizim aptal küçük versiyonlarımızsınız.”
Rena Gözleri Parıldayan şekilde ciddi Hyla’dan drum raporu alan Kendinin ciddi versiyonunu izliyordu.
Bu boyutun Hyla ve Jea’sı bu drumdan hiç memnun değil gibi görünüyordu.
Bu boyutun Hyla’sı sonunda sorulması gereken soruyu sordu,
“Size ne oldu böyle?”
Ciddi Jea konuştu.
“Bir kere anlatıcam dinleyin.”
“Bizim boyutumuz da Biz Gecenin Gardiyanlarıyız.Bu yüzden bir çok düşmanımız var.İçlerinden Baş düşmanımız olan Death Queen’in gücünü yok etmiştik,Artık hapisteydi ve hipnoz edemiyordu.Ama Dün Death Queen hapishaneden kaçtı onunla savaşmaya çıktık.
Yanında bir Death daha vardı,Sizin boyuttakiler gibiydi herneyse Boyutu hipnoz ettiler,Gözlüklerimiz sayesinde hipnoz olnayan bir biz vardık.Tüm Kahramanları bize yönlendirdiler.Yaraları ordan aldık,Ve Hyla’non boyut makası orda hasar aldı.En sonunda bir boyut açıp içine girdik.”Bu boyutun üçlüsü bunlsrı duyunca şaşırdı ve Bir araya toplandılar Rena ikiliye sessice fısıldadı.
“İkinci Death sanki tanıdık değil mi?”
Ve üçüde Yutkunup önlerinde ki ciddi
Versiyonlarına döndü.“O ikinci Death sanırım bizimki.”
Ve koca bir sessizlik…
・゜゚・:.。..。.:*・'Finish'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
Evvett Kurgu nasıl olmuş? :d
İlk bölüm olduğundan tapki kısa olçak-,-
Herneyse Kialp zamanııı
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡