"Ee bu boyutta ki ben senin hangi gücün var."
Rena Lider Rena'nın odasını hayeanlıkla incelerken Sargı bezibi Alıp Lider konuştu.
"Ben sadece bir insanım."
Ciddimsi Rena etrafa bakınarak konuştu.
"Hadi ama nerde Trajedik hayat hikayesi?"
Lider Rena iç çekti ve ikiliye döndü.
"Kız kardeşim doğanın gücüyle doğdu ve Annemler onu hep dünyadan gizledi bende hep 'örnek' çocuktum bir gün Kardeşim annem ve babamı öldürdü ve işteee Sıkıcı ve Trajedik bir Geçmiş hikayesi."
Ciddimsi Rena şaşkın gözlerle baktı.
"Örnek kız olduğumuz boyutta var oha!"
Rena ekledi,
"Çifte oha!"
Lider Rena son dokunuşu yaptı,
"Çifte Double chocolate mokkalı Oha!"
İki Rena'da alkışladı,
"Thats great, Baby."
Lider Rena gülümseyip iki Rena'nında yaralarını sardı ve Onlara işlerine yarıyacak bir kaç hediye*;)* verdi.
...
[Beast's Room]
Beast Jea'ları kendi odalarına götürüyordu ki Titanların Jea'sı durdu.
"Beast onları zehirlemek istemen çok yanlış."
Beast anlamayan gözlerle Jea'ya baktı.
"Ne zehirlemek?"
Titanların Jea'sı göz devirip odasına doğru ilerlemeye başladı.
"Odan kokusuyla bile 5 kişiyi zehirler!"
Jea'lar Titan Jea'yı Takip ederken Beast göz devirip peşlerinden gitti.
"Odam çok temiz bence."
Titanların Jea'sı kükrercesine konuştu,
"DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ ÖYLE DEMİYOR AMA."
İki Jea Jea Yaraları boşverip Mutfaktan Tozlarıyla patlamış mısır alıp oturup ikiliyi izliyorlardı.
Beast geri atak yaptı.
"BAŞKALARININ DÜŞÜNCESİ %100 DOĞRU DEĞİLDİR."
Jea mısırı atıp konuştu,
"Vurdu goolllll."
Jea Jea Mısırı bitirip İlk yardım malzemelerini alıp.Kendisinin ve Jea'nın yaralarını halleder ve izlemeye devam ederler.
[Hyla Squad]
Ciddi Hyla ve Hyla aşağı inip İlk yardım kutusunu buldular.
(İçerdeyiz.
Darararara rara raaa.)
Kutunun camını kırıp içinden gerekli malzemeleri alıp yaralarını sardılar.
"Bitti."
"Bitti."
"Plan?"
"Plan."
Hyla diline geçtikleri için sadece onlar anlıtabilirdi.Anlamaya çalışmayın sonunu deli Joe gibi olur hernys.
Hyla ve Ciddi Hyla Yukarı çıkıp Salonda durup diğerleribi beklediler
Rena'lar Gösteri gibi takalar atarak salona giriş yaparken Jea'lar, İki Jea ellerinde mısırla gelirken Titanların Jea'sı Beast ile kavga ediyordu.Hyla'lar hiçbir tepki vermeden konuştu,
"Plan nedir?"
Titanların Rena'sı hemen Plan yapmak için Masayı düğmeyle açtı ve bir kaç şema gösterdi,Hyla'lar ve iki Jea bunlarla ilgilenirken oda Titanların Robin'nin yanına gitti.
"Bu boyutta da bebek ellerin var mı?"
Gözleri ışıldayarak konuştuğunda Robin Afallayarak başını salladı.
"Malesef evet ama neden ki?"
Rena hızla Robin'e sarıldı.
"Dostumm Bunu hep yapmak isteyip Kişiliğim yüzünden yapmadım ama burası farklı boyuttt."
Robin ×2 afallayıp biraz uranıp heycanlanmıştı demek Rena böyle hissediyordu..
...
Jea Mısırı bitirdiğinde gidip Ellerini yıkadı ve Telefonundan bildirim sesi gelmişti.
Beast Mesaj atmıştı yine,
Beast Boy⤵
Jea Jea Benim Beast Boy uh..
Diyeceğin şu ki Robin Rena'nın Kılıcının sapını kırdınbu drumdabtek o mu ölür hepimiz mi?
İletildi✔Gördüğü Mesaj ile kahkahaya boğuldu Jea,Mesaj yazmaya başladı.
Gönderilen:Beast Boy
KVMHCNMKNVNMKBVHNNVNKNGKBKKBHM MBMÖNJVMBMJMBMNKJNBKNVKNKBKBMBMJBNMKNBMKKBJKLNBKN MKBBMKKNBNMKN KHJBKNKNKNNNN bittiniz.
iletildi✔...
Beast Gelen birdirimle Telefona baktı,Mesajı sesli okumaya başladı."KVMHCNMKNVNMKBVHNNVNKNGKBKKBHM MBMÖNJVMBMJMBMNKJNBKNVKNKBKBMBMJBNMKNBMKKBJKLNBKN MKBBMKKNBNMKN KHJBKNKNKNNNN bittiniz."
"Beyler bayanlar bittik."
Beast ne halt yiyeceğini düşünürken bir yandanda daha romantik bir cevap beklediği için hayal kırıklığı yaşıyordu,kısacası delirmişti.
...
"Boyuta girdiğimiz an onu bulup Saldırıta geçtik Dünyanın tüm süperlerini üstümüze saldı sonuç olarak Kemiğimiz kırılmadı şükür.Yani diyeceğim şu ki Süperleri etkisizleştirmek için yazacağım malzemeler lazım."
Hyla soğukkanlı sesiyle konuşmayı bitirdiğinde