“Sanırım ikinci Death bizim.”
Rena Bunu söylediğinde ciddi Rena ona döndü.
“Çektiğimiz fotoğraftan bunu çok daha önceden anladık.”
Tekrar Ciddi Jea’nın önüne döndü ciddi Rena Anlaşılan plan yapıyorlardı.
Ciddi Hyla Bu boyutun Hyla’sıyla konuşuyordu.
“Neden Sizin Death’iniz bizin boyutta?”
“Onu yendiğimizde gaza gelip onu boyut boşluğuna atmış olabilme olasılığı yüzünden sanırım.”
Rena aralarına girdi.
“Böyle söyleyince çok ciddi ve olgun Bir şey yaptığımızı sandım bi an.”
İkisinin omzuna Ellerini koyup Gülümsedi Rena ikili göz devirip Hyla’nın odasına geçti.
Bu boyutun Jea Jea’sı ciddi Jea’yla pek anlalamamış gibiydi sanırım,Normaldi sanırım ikisininde huysuzluk seviyesi Yüksekti.
Jea Jea hiç saçlarını parlatma-,-
Ciddi Rena Kendi Jea’larının yanından ayrılmıştı sonunda.Şınav çekmeye başladı.
Bu boyutun Jea’sı da Ciddi Jea’nın yanına gitti.
“Planınız ne?”
“Bu sizi ilgilendirmez.”
Ciddi Jea’nın sözüne karşı Jea öfkelendi.
“Bu bizi de ilgilendiriyor! Dostum hep böylemiydim ben!”
Ciddi Jea gülümsedi.
“Sanırım öyleydik.”
Jea öfkesini geçirip oda gülümsedi.
Ciddi Jea devam etti.“Bizim boyutumuzda Duygular Zayıflığını belli eder.Gecenin Gardiyanı olarak bazen ruhsuzlalabiliyorum kendime bile.”
Deyip göz kırptı Jea’ya.Jea konuştu.
“Odam da olanları ve belki hayatının kısa özetini dinlemeyi isterim doğrusu.”
Ciddi Jea ve Jea Jea’nın odalarına geçtiler.
Rena Ciddi Rena’nın Önünde onunla birlikte Şınav çekmeye başladı.
Ciddi Rena güldü.
“Tüm boyutlarda bile Bundan vazgeçmiyeceğiz.”
Rena güldü.“Asla ama Asla Rena değişmez.”
İkiside gülüp Şınav çekerek beşlik çaktılar.Her tür şınavı aynı anda yapmaya başladılar onlar için bu dans gibiydi.
Rena konuştu,“Hep yapmak istediğimiz şeyi yapıp ondan sonra Bu druma çözüm bulmaya ne dersin?”
Ciddi Rena’nın Gözleri ışıldamıştı.Ama bu uzun sürmedi,
“Üzgünüm Rena,Şehrimi korumak bizden önce gelmeli.”
Ciddi Rena Ayağa kalkıp Yanında getirdiği çantasının içinden Bilgisayarını çıkardı.
Rena ayağı kaljıp Ciddi Rena’nın yanına oturdu.
“Ama bunu tek Ciddi Rena yapmamalı değil mi?”
Ciddi Rena güldü.
“İki Rena Daha iyi olucaktır ve ne ara Ciddi Rena oldum?”
“Söylediğimden beri.”
ikiside kahkaha atıp Bilgisayarı açyılar,Rena kensi Bilgisayarını alıp oda açmıştı.
Ciddi Rena konuştu,“Aradığımız şey Death’in dosyaları bazı kordinatlar ve Silah deposu.”
Rena güldü,
“Üçüncü dediğinin tam içindesin diğer ikisini bölüşelim.”
…
[Hyla’s Room]“Senin boyut makasın bozulduğuna göre benimkiyle senin boyutuna gitmeliyiz,sorun şu ki
Senin boyuta hiç gitmediğimden kordinatları yok.Yani tüm sonsuz evrenin boyutlarını gezmemiz gerekebilir.”Ciddi Hyla iç çekti,
“Haklısın umarım çabuk buluruz.Boyutumumu koruyamamak çok sinir bozucu bir drum.”
“Ama önce şu halini düzeltmemiz lazım Bayan Mantık.”
Hyla gülümseyip dolabından sargı bezi ve Sağlık çantası çıkardı.
İkisi birlikte Ciddi Hyla’nın Yaralarını sardı…
[Jea’s Room]
Jea Sağlık çantasını çıkarırken Ciddi Jea Odayı turluyordu.
Jea Çantayı alıp yatağa oturduğu ve seslendi,“Dönüp durman bittimi Jeanette?”
Ciddi Jea Oturdu,
“Wow Adımı düzgün söyleyibce garip hissettirdi.”
Jea güldü,“Haklısın bende söyleyince garip oldum,Sen bana Jea Jea de bende sana Jea derim.”
İkiside gülüp aynı anda konuştu,
“Rena lakapları.”
“eee o boyutta Sevgili şeylerin nasıl gidiyor Jea?”
Jea Jea bunu söylediğinde Jea şaşırdı,
“Kahramanların Birine ihtiyacı olmaz dediğim gibi bizim orda duygular zayıflıktır.”
“Dostum bu felsefeyi sevdim.”
…
Sonunda hepsi Silah odasında toplanmıştı,Rena Ciddi Rena’yı kendi aletleriyle kuşatıyordu.Diğer ikililerin buna pek ijtiyacı yoktu sonuçta güçleri sihirdi herneys,
Rena işi bittiğinde öne atıldı ve efsanevi bir söz söyleme pozu verdi,
“Rox,Boyutlara hazır olun.”
Ve Telefonundan Müzik efekti açtığı için Çok daha iyi bir An olmuştu,
Ciddi Rena’da ona eşlik etti.İki Hyla’da göz devirdi Hyla Boyut makasıyla boyutlar arasındaji boşluğu açtı,
“Gidelim!”
Jea bunu dediğinde Bu boyutun Rox’u duraksadı.
Rena konuştu,“Bi gelirsek Burayı koruyan Rox kalmaz Titanlara haber vermeliyiz.”
O anda Kapının dışından ses gelmeye başladı,İki Rox’da savaş ppzisyonu aldı Ciddi Rena kapıyı tekmesiyle açtığında acı bir inleme duyuldu,
“Dostum Burnum!”
Rena Pozisyondan çıkıp kapının arkasındakilere baktı,
“Titanlar?”
Jea Jea’da yanına geldi,
“Beast?”
“Benim Jea Jeacıkk.”
Hyla’da geldi,
“Amaçsızlar?”
Robin konuştu,
“Hey bu ağır oldu.”
Rena şakınca sordu
“Güvenlik sistemi? siz? nasıl?”
Robin sırıttı,
“BatMan desteği.”
Deyip göz kırptı,Ciddi Rox etrafa WTF! bakışları atıyordu.
・゜゚・:.。..。.:*・'Finish'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
Mirabaa
Söylicek bişeyim yok by♡♡♡