Hyla Malzemeleri Söylemeyi bitirdiğinde Titanlar ve Ciddi Rox Titanların deposuna inmişti.
Hyla,Jea ve Rena ise salondaydılar,
"Hyla,Rena sıkıldım."
Jea derin bir nefes verdi cümlesinin sonunda, Rena konuşmaya başladı.
"Daha normal yollarla kahraman olup dünyayı kurtatacağımı sanardım.Anlaşılan hayat bana çeneni kapa ve izle dedi."
Hyla ve Jea Wth bakışlarını Rena'ya yönlendirirken Rena ayaklandı.
"Hyla onlar bunu yapana kadar Bir kaç boyut gezsek nolurrrr."
Jea'nın bu fikri bependiği gözlerinden belli oluyordu oda ayaklandı,
"Evet Hyla lütfennnn."
Hyla ayağı kalktı ve Jea'ya yan bir bakış attı.
"Creepy evrenine gitmeyeceğiz ama."
Jea'nın neşesi Somurtmaya dönüştü.
İçinden Ne kadar hayal kırıklığı yaşasada bunu belli etmedi(!)"Hayat bi istediğimi verr artıkk Mal gibi umutlandırıp bıtakıyorsunnn.'
Rena kahkahalara boğulurken Hyla sırıtıp boyut makasını eline alıp rastgeli bir boyut açtı.
"Gel Jea sonra homurdanırsın."
Hyla boyut yırtığının içine girdi Jea ve Rena aynı anda Hyla'nın arkasında girdi ve etraflarına bakmaya başladılar.
Etrafları karanlıktı fazkasıyla hiç iç açıcı bir ortam yoktu.Rena Oflamaya başlıyacağı sırada ilerde iki kişi gördüler.Rena heycanlanıp Herkese Çantasından dürbün verdi ve o iki kişiye baktılar.Hyla şaşkınlıkla Baktığı dürbünü gözünden çekti.
"Jea...?"
Rena heycanla ekledi,
"Ve Beast...♡-♡"
Jea dürbünle bakmayı bırakıp kızardı.
Rena heycanla konuşmaya devam etti.
"Olgun ve büyük vebrkstra ciddi halinizden öpüşme Moment'ı aldım WUHUUUUU."
Rena Etrafta zıplarken Jea yerin dibini kazıyordu tozlarıyla kazmayınca zor giriliyor ondan hrnys.
Hyla sırıtıp Başka bir boyut yırtığı açtı ve Jea ile Rena'yı içine itti.
"Dostum Moment'ın en güzel yerinde aldın beni!"
Hyla göz devirip etrafa bakındı burası çok ateşliydi.Bildiğin ateş evet Ateş krallığı gibi bir yerdi sanırım.
Yerden Lavlar fışkırtan Küçük Delikler vardı Hyla herkese Sihriyle Lavdan koruyan kıyafet yaptı ve ilerlediler.
Boyutun sakinlerinin çoğu bir yerde toplanmıştı.Ateşten süsler falan vardı öne doğru ilerlediklerinde bunun bir düğün olduğunu anladılar Krallığın Kral ve Kraliçesi yazıyordu Hyla ve Jea daha da öne giderken Rena ateş olmayan devasa düğün pastasının cazibesine kapılmıştı.
Jea ve Hyla Sonunda öndeydiler ve Evlenen kişileri gördüler...
Hyla ve Tom'un Ateşten olan Versiyonlara baktı ikili,
Hyla bu boyutun neden var olduğunu sorgularken Jea fotoğraf çekti.Sonunda Hyla Tom'u öpmüş ve Lavlar fışkırmıştı Deliklerden.
"Ehehe Moment."
Hyla meşhur göz devirme gücünü kullanıp Jea'yı kolundan tutup Götürmeye başladı o sırada Rena Pastaya yavşıyordu.
"Seni yerim güzelim."
Tam pastayı öpücekken Hyla Rena'yı ordan aldı.
Rena pastaya balıp bağırdı,"Ara beni güzelimmmm."
Hyla Jea ile Rena'yı için son bir boyut yırtığı açıp içine girdiler.
Uh girdikleri boyut Equestria'ya benziyordu tek değişik şey yani Burası Rena'nın Equestria'sıydı..
Rena iç çekerek konuştu,
"Cidden makas beni sevmiyor musun?"
Etrafa bakında üçlü,Rena önceki takımını buldu ve gizlice izledi.
Hyla bu boyuttan hızlıca çıktı.Diğerleri ile Titanların boyutuna döneceklerdi ki yanlış boyuta girdiklerini fark ettiler burası...Gerçek Gotham'a benziyordu ah hayır burası gerçek Gothamdı.
"Rena bak Rena'yı gördüm."
Hyla ilerde ki Banka soymuş ve şimdi Batgirl ve RedRobin tarafından kovalanan kızı gösterdi.
Rena gülümsedi.
"Beni yakalayamazlar."
dediği anda RedRobin Bu boyutun Renasını yakalamıştı.
"Yani yakalarlar ama Ben kaçarım."
Ve bu boyutun Rena'sı RedRobin ve Batgirl'den kurtulur.
Jea ekler,
"Hiç bir boyutta Moment'ın yok Rena nedenn."
Rena sırıttı ve Hyla göz devirdi.
"Çünkü ben Rena'yım."
Hyla daha fazla dayanamayarak Titanların boyut yırtığını açıp ikisinide içine itti.
...
・゜゚・:.。..。.:*・'Finish'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
ivett yine kısa ve yine bennn
neys sevdiniz mii
Bu arada daha çok moment'mı? daha çok savaş mı?(Dövüş dövül dövüş)
hernys byeee