Titanların hepsi böyle söyledim çünkü çok kişiler henerys
Şaşkınlıkla İki Rox ekibine bakıyordu.
Robin tam heycan çığlığına başlamıştı ki Hyla hemen 800. boyutun yırtığını makasıyla açtı
Ve Jea’ları yırtığa iteklerken konuştu.“Tanışmak güzeldi bidaha görüşmeyelim kurtarmamız gereken bir boyut var bye.”
Hyla Rena’larıda boyut yırtığına itti ve Ciddi Hyla ile kendide girip yırtığı kapattı.
[10 dakika sonra]
[Ciddi Rox boyutu]Hyla hemen Boyut makasını kullanıp Tüm ekiple içine atladı…
“Dostum başımı hissetmiyorum!”
Rena başını tutup lalkmaya çalışmıştı ama olmayab dengesi yüzünden geri Ciddi Rena’nın yanına kapaklandı.
Jea Kolunu tutup sızlanmaya başladı
“Benim biricik kolumu üzdüler ühü.”
Anlaşılan Devreleride yanmıştı yazık jojuğa, Jea Jea ayaklandı
“Dejavu yaşıyorum nlt olsn.”
Ciddi Hyla ayağı kalktı ve efsanevi söz söyleme pozu verip konuşmaya başladı.
“Rox plansız bir şekilde Küçük koyunlar gibi bizden iatenilebi yaprık,Onun tuzağının tam içine düştük,Ama bi Rox ekibiyiz Hatakarımız bizi daha iyi yapan unsurlar.”
Rena araya girdi,
“Özet olarak burda o Titanlarla kalıp plan yapmadığımız için ahmakça davrandığımızı söylüyor.”
Ciddimsi Rena’da kalkıp başıyla onayladı.
“Özetlerr.”
Jea arkasını dönüp Titan kulesine ve Jump şehrine bakıp derin bir iç çekti.
“Rox…
İçerdeyiz.”
“Darara rara darara raa raa raaaaaa.”
“Rena kes şunu ᆓᗣᆓ.”
“Hey Bruce’dan efekt satın alsam Bir Ekonomi çökertici,Kendim yapsam bir suçlu oluyorum adaletin batsın dünya•-•”
Ciddi Hyla göz devirip Kuleye doğru Bulutuyla uçmaya başladı.
Hyla’da onun peşinden uçtu.Jea’larda onları takip etti,
Rena’larda Roket ayakkabıları sayesinde Yorulmadan Kuleye varıcaklardı.
[10 dakika sonra]
[Titanlar kulesi]Kule’de sıradan bir gündü,Robin Rena ile Antreman yapıyor,Beast Jea’yla takılıyor.Nancy Cyborgh Raven Stellarium Star öğle kuşağı izliyor du,Vsyre Vsyre normal bir gündü Luna’yı en büyük yenilgiyi tattırdıklarından beri Ara vermişti sanki Suç Oranları.
Ama Hayatın akışı tek bir saniye ile değişebilir…
…
Bir anda çatının patlamasıyla tüm Titanlar Savunma Bölgelerine geçmişti neyseki molozdan yaralanan yoktu.Moloz sisinin ardında karanlık birileri vardı..
Tüm Titanlar Salonda birleşmiş Karanlık kişilerin Atağını beklerken içlerinden birisi öksürüp konuşmaya başladı.
“Kendime not,Kafan güzelken ve yaralıyken daha çok çatı patlak harika bir duygu wuhuu”
Dedi ve Titanların yanına geldi.Titanlar rahatlamıştı başka bir suçlu değildi neyseki.
Sisin arkasundan Hyla’lar Ve Jea’larda çıktı.Ciddimsi Rena Robin’in ellerinin incelemekle meşguldü.
Jea Titanlardaki Jea’ya yaklaştı ve konuşmaya hazırlandı,
“Sargı bezi var mı? o kadare çook yaramız var ki kafamı güsell yeahh.”
Titanların Jea’sı “Ne içtin ben?” diye sorgularken
Hyla’lar tüm soğukkanlılıklarıyla yardım çantasını arıyorlardı etrafta.Titan lideri Rena en sonunda patladı.
“Neden kapıdan girmek yerine çatıyı patlattın ki?!”
Hyla direk cevabı yapıştırdı.
“Çünkü o Rena.”
Sayın seyirciler vurdu ve gollllllll
Ve taraftarlar çığlık çığlığaaa
bu tarihi anı unutmayacaklar eyyooooTitanların Rena’sı alnını ovuşturup Düşünmeye çalıştı,
Bu Rena’nın dikkatini çekmişti.Her boyutta aynı Rena tarzı olmalıydı.Aklındaki Fikirlerle sırıttı ve konuşmaya başladı.“Şimdi Guruplara ayrılalım Benimle ve Ciddi halimle Lideriniz olan ben ilgilensin,Jea’larla Titan Jea ve Beast ilgilensin,Hyla’larla isee...”
İki Hyla’da aynı anda konuştu.
“Biz kendi başımızın çaresine bakabiliriz.”
Rena sırıttı ve devam etti,
“Gördüğünüz gibi sert ceviz dokunmayın derim.
İki Hyla’da omuz silkip Asonsörle alt kata indiler.
Beast gözleri ışıldayan şekilde Jea’lara bakıyordu.“Üç Jea Jea artı ben elittir 3 Jea üzeri Beast Matematik bile bunu diyor♡-♡”
Dedi ve Asonaörü gösterdi,
“Beninle gelin hanımlar İlk yardım odasına.”
Dedi ve gö kırptı.Ciddi Jea Umursamadan Asonsere gitti.Titan Jea Göz devirip asonsere bindi, Rox’un Jea’sı ise gülümsedi ve Beast’e göz kırptı ve Hepsi Asonsere bindiler.
…
Lider Rena moloz parçaları arasında Sinirini kontrol etmeye çalışarak odasına doğru ilerledi.Rena onun arkasından neşeyle geliyordu.Ciddimsi Rena yanında Robin’i getirmişti Bebek ellerinin olması çok tuhafına gitmişti doğrusu.
…・゜゚・:.。..。.:*・'Finish'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
İvett Biraz kısa ama olsun Yorumları alıyım nasıldı?
knk senin dünyayı kullandım sıkıntı değildir umarım :d
bidahaki Yb uzun ve etkileyici olcak ama geç gelicek Metropolis,ship ve edit kitablarına odaklanıcam bu hafta.
Ve Büyük ihtimak yeni bir icon kitabı yaparım.
Ve internetimin bittiğini göz önüne alırsak bu sanırım baya sürçek Xd
hernys bye bye guy’s <3