Rena hemen soru almamak için açıklamaya geçti,
“Titanlar başka boyuttaki bizler,başka boyuttaki bizler bildiğiniz Titanların bu boyut versiyonu.”
Ciddi Rox aynı anda konuştu,
“Titanları nasıl yanınıza yaklaştırırsınız?!”
Rox ve Titanlar bu tepkiye şaşırmıştı,
Everybody:Wow şaşırdık.
Rena şaşkın ifadesini bitirip. bu tepkinin sebebini sordu
“Dostum noluyor aramızda kan davası varmış gibi tepkiniz niye?”
Ciddimsi Rena Kollarını birbirine bağlayıp derin bir nefes aldı
“Bizim boyutumuzda ki Titanlar bizim başarılarımızı kendininkileri gibi gösterirler,Kameranın Kahraman yüzleri dan dan işte Titanlar.”
Ciddimsi Rena göz devirip devam etti.
“Şöhret önemli değil ama onların böyle davranmaları bizi sinir ediyor.”
Birden yüzünde bir gülümseme oluştu
“İntikamımızı onlara bir kaç Eğlencemi tanıtarak gösteriyorum ama meraklanmayın.”
Cidimsi Rena Bu boyutun Rena’sına göz kırptığında Rena anlayıp sırıtmıştı.
Robin araya girdi
“Ama bu boyutta öyle değil burda bizi kimse sevmiyor endişelenmeyin.”
Jea Beast’e konuştu
“Burayı koruyabilir siniz değil mi?”
Beast gülümsedi
“Sen istersen Sonuna kadar korurum Jea Jea.”
Jea Kafasını şapkasını geçirip hızla boyut yırtığının içine girdi,
Ciddi Jea Jea Beast’e “Wth bro?” bakışı atıp oda yırtığa girdi.Hyla Titanlara seslendi
“Burayı yakmayın,Hasar yaratmayın boş boş Hareketlerde bulumayın kısacası kendiniz olmayın bu işe yarar.”
Ciddi Hyla içinden”Bu boyutta bile harikayım diye geçirip boyuta ilerledi iki Hyla’da yırtığa girdi.
Robin ve ekibi son olarak Rena’lardan bir Laf çakma beklerken Rena usulca Robin’e yaklaştı.
Robin’i omzuna elibi koydu gülümsedi.“Robin sana hep şunu söylemek istedim…”
Robin’in maskesi ışıldıyordu o an
“E-evet Rena?”
Rena sırıttı
“Bruce desteğiyle Malikanemize girdiğin için Geldiğimizde gözüme gözükme.”
Ve Robin’i suratına inen sert bir yumrukk
Taraftarlar Fake yedik aq diye bağıyor sayın seyircilerrr hernys.
Robin’in umutları yıkıkkk
Everybody:kes aq artıkCiddimsi Rena sırıttı ve içinden”Thats my Styleee babyy wuhuuu” Diye geçirip Rena ile yırtığa girdi.
....
Yırtığın içinde girdiklerinde uzay boşluğu gibiydi tek farkı her yerde boyut yırtıkları vardı.
ikş Rena’da heycanla sordu.
“İlk önce hangisine girelimmm.”
Ciddimsi Rena Gülümsedi yine aynı anda söylediler,