Κεφάλαιο 17ο

272 17 15
                                    

Εδώ και λίγη ώρα που έχουμε βγει διάλλειμα είμαστε με τον Άρη αγκαλιά στο παγκάκι και δίπλα τα παιδιά.

Ο Άλεξ ήταν από λίγο έως και πολύ περίεργος.

Κοιτούσε επίμονα τον Άρη.

Σε κάποια φάση ο Άλεξ σηκώθηκε επάνω και με κοίταξε έντονα.

Αλ:Νεφέλη πρέπει να μάθεις κάτι... Μετά από αυτό ξέρω πως δεν θα μου ξαναμιλήσεις ποτέ αλλά πρέπει να ξέρεις πως εγώ και ο Άρης....

ΑΛΕΞ POV:
Flashback:

Καθόμαστε με τον Άρη στο παγκάκι και αυτός ρίχνει χυλόπιτες σε γκόμενες επειδή τα χει με την Νεφέλη.

Αλ:Απορώ ακόμα πως ρίχνεις γκόμενες ρε συ.

Αρ:Όπως έριξα και την αδερφή σου.

Αλ:Ναι καλά θα καταλάβει και αυτή τι μαλάκας είσαι και θα σε παρατήσει. Του είπα για πλάκα.

Αρ:Η αδερφή σου δεν θα με παρατήσει.

Αλ:Ωραία λοιπόν... Θα δούμε αν όντως νιώθει πράγματα η Νεφέλη για σένα μέσα από ένα μικρό παιχνίδι.

Αρ:Λέγε.

Αλ:Αν καταφέρεις να ρίξεις την αδερφή μου στο κρεβάτι μέχρι το τέλος αυτού του μήνα σε θέλει πολύ. Και μιλάμε για την Νεφέλη που δεν το έχει κάνει ποτέ και με κανέναν.

Όλη αυτή την ώρα ο Άρης με κοιτούσε με σηκωμένο φρυδι.

Αλ:Πάει;

Αρ:Αν το κάνω τι κερδίζω;

Αλ:Εμμμ... Ένα χιλιάρικο;

Αρ:Πάει.

End of flashback.

ΝΕΦΕΛΗΣ POV:

Μισό λεπτό... Δηλαδή, ο αδερφός μου και το αγόρι μου με έβαλαν στοίχημα;

Μου φαίνεται αδιανόητο.

Όταν τελείωσε ο Άλεξ την "υπέροχη" αφήγηση του ο Άρης τον κοίταξε δολοφονικά και έσκυψε το κεφάλι κάτω.

Σηκώθηκα κλαίγοντας και χαστουκισα πρώτα τον Άρη και μετά τον Άλεξ, το ίδιο έκανε και η Βάσω.

Έφυγα τρέχοντας με την κολλητή μου να με ακολουθεί.

Νεφ: Είναι και οι δύο μαλάκες Βάσω, είναι απαίσιοι!

Βασ: Το ξέρω κοριτσάκι μου ηρέμησε.

Μου είπε η κολλητή μου και με έβαλε στην αγκαλιά της.

The nerd...!Where stories live. Discover now