Φτάσαμε και είδαμε μερικά άτομα να δίνουν τις βαλίτσες στον οδηγό και άλλα να μπαίνουν στο πούλμαν.
Α! Και την Βάσω η οποία ήταν μια κατηγορία μόνη της και με περίμενε έξω από το λεωφορείο.
Αφού δώσαμε τα πράγματά μας στον οδηγό μπήκαμε στο λεωφορείο και όπως πηγαίναμε να κάτσουμε είδα κάτι ''υπέροχο'' (την πιάσατε την ειρωνεία γατάκια).
Η Έβελιν καθόταν επάνω στον Άρη και φασωνόντουσαν.
Όπα ρε παιδιά.
Η Έβελιν είναι κολλητή της Ξένιας, η Ξένια θέλει τον Άρη αλλά αυτή τη στιγμή ο Άρης κάνει ό,τι κάνει με την Έβελιν.
Δεν θα τσακωθούν;
Θα μοιραστούν μέχρι και τον γκόμενο;
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!
Πήγαμε με την Βάσω και καθίσαμε ακριβώς απέναντι από τον Άρη και την Έβελιν γιατί οι άλλες θέσεις ήταν πιασμένες.
Γαμώ την ατυχία μου.
Ακριβώς πίσω μας κάθισε ο Άλεξ για να μπορεί να μιλάει με την Βάσω (Θα πέσουν μέλια στο λεωφορείο και θα κολλήσουμε.)
Μαζί με τον Άλεξ έκατσε ο Κέβιν για να μπορούμε να κάνουμε καμία πλάκα και ακριβώς μπροστά μου ο Νηρέας και και δίπλα του ο Χρήστος.
Επιτέλους η αγγούρο σηκώθηκε από τα πόδια του Άρη πριν μπουν στο λεωφορείο οι καθηγητές και πήγε και κάθισε πίσω από τον Άρη μαζί με την Ξένια.
Δίπλα στον Άρη έκατσε ο Νίκος, ένα φυσιολογικό και συμπαθητικό άτομο.
Αφού το λεωφορείο γέμισε μπήκε μέσα η καθηγήτρια η οποία ήταν έτοιμη να σκάσει σαν μπαλόνι.
Πήρε παρουσίες και μετά από λίγο το λεωφορείο ξεκίνησε.
Όλη η διαδρομή ήταν σχετικά ήσυχη με πλάκες και συζητήσεις όταν το κινητό μου δονήθηκε από ένα μήνυμα.
Ο Καρακάξος.
Καρακάξος aka Άρης.
From: ΆΡΗΣ
Ωραία θα περάσουμε στην εκδρομή δεν νομίζεις;
Ααααα δεν θα με προκαλείς εσύ εμένα απόβρασμα της κοινωνίας!
Τώρα θα δεις!
To: ΆΡΗΣ
Μαζί σου και καλά;
Το μόνο απίθανο!
YOU ARE READING
The nerd...!
Teen FictionΤο φυτό και η "ζόρικη"... Δύο άτομα από διαφορετικούς κόσμους. Αγάπη, έρωτας, δυσκολίες, αλλαγές, ψέματα, μυστικά, στοιχήματα... Όλα αυτά σε ένα βιβλίο. Όλα αυτά συμβαίνουν ανάμεσα σε δύο άτομα. Τι θα γίνει όταν αυτοί οι δύο συναντηθούν; Πώς θα...