"Çok eski zamanlarda anlatılan bir efsane vardı. Kimisi bu efsanenin aptal bir uydurmaca olduğunu düşünürken kimisi de bir gün gerçekleşecek bir 'kader' olduğunu düşünürdü. Efsaneye göre zamanı geldiğinde evreni kasıp kavuracak iki ikiz ruh Dünya'ya inecekti. Bu ruhlar ikiz olmalarına rağmen birbirlerinden tamamen farklıydı. Hem ikiz hem zıt ruhlardan biri olan Ehriman; kötülüğü, cehennemi ve karanlığı temsil ederken ikizi Hermes; iyiliği, cenneti ve aydınlığı temsil ediyordu. İki ruh geçimsizlikleri ve rekabetleriyle tanınırlardı. Bu büyük rekabet, insanlığı sonsuz bir uçuruma sürükleyecekti.
Fakat parıl parıl parlayan dolunayın gözleri aldığı bir gecede ensesinde 'Hilal Mührü' olan bir bebek doğacaktı. İnsanlığın kaderini belirleyecek olan bu bebek, güzelliği ve temiz ruhu ile yedi cihana nam salmış Ay Tanrıçası Bendis'ti. İkiz Ruhlar'ın da ilgisini çeken Tanrıça, farkında olmadan kaderin oyununa çekilecekti. Tanrıça Bendis, iyi sandığı kötü, kötü sandığı iyi ile girdiği bu oyunda en belirleyici etken olacaktı.
İşlerin çıkmaza girdiği anda Ay Tanrıçası Bendis, İyi Ruh Hermes ve Kötü Ruh Ehriman göğe yükselecekti. Ruhlar bütün benzerlikleri ve aynı düzeydeki güçleriyle birlikte kıran kırana bir mücadeleye girecekti. Bu mücadele sadece Tanrıça Bendis'in bir tarafı seçmesiyle bitebilirdi.
Efsanedeki kehanete göre Ay Tanrıçası, İkiz Ruhlardan birini seçecek ve bütün evrenin kaderini belirleyecekti. İyi olan ruh insanlığı sonsuz güzelliğe götürecekken kötü olan ruh, bitmeyen kötülüğe ve iğrenç bir dünyaya sürükleyecekti. Unutmayın ki;
Meydanlarda kalabalıklar içinde
Kimi isterse onu parlatır Bendis.
Ay tamamlandığında
Dans eder Ay'ın çocukları,
Dans ederler beni yad ederek hatıralarında
Yıldız süslü gökyüzünün altında
Geceyi delen Ay'ın ışığı altında.
Nefesim nefesleri olur, ruhum ruhları
Uyanır eski sırlar ruhlarında,
Dönüşür bedenleri mabedime
Bedenlerine konuk olduğumda..."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yıllar yıllar sonra kurgumu yazıya dökmeye başlayabildim dsdffds. Umarım çok seversiniz. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From The Moon |KookTaeGguk|
Fantasy"Ay tamamlandığında Dans eder Ay'ın çocukları, Dans ederler beni yad ederek hatıralarında Yıldız süslü gökyüzünün altında Geceyi delen Ay'ın ışığı altında. Nefesim nefesleri olur, ruhum ruhları Uyanır eski sırlar ruhlarında, Dönüşür bedenleri mabedi...