12

173 25 0
                                    

"Kau ikut aku kenapa ?!" Suga meng headlock kepala seseorang selepas berasa tidak selamat kerana terasa diekori olehnya.

"akh-- yahhh hyung !" lelaki tersebut menampar nampar lengan suga untuk minta dilepaskan. Boleh tahan kuat lagi anak min ini walaupun sudah dipukul , belasah dengan orang suruhan Juein.

"Hyung? "pantas dia melepaskan lelaki itu. Dia cuba mengecam wajahnya dan akhirnya dia kenal.

"Yah ! uhukk uhukk Hyung nak anak aku membesar tak ada atah ke ?" marahnya  . Suga mengabaikan soalan tersebut dan masih meneliti wajahnya.

"Jimin? k..kau buat apa kat sini? kau tahu tak bahaya kat sini? "  Kata Suga. Suaranya dia pelahankan agar tiada sesiapa yang mendengarnya.

"Kitaorang nak selamatkan hyung lah! Joon dengan Hoseok Hyung beritahu yang diorang nampak hyung gan Juein masuk sini.. So kitaorang datang la sini" Kata Jimin.. Sambil itu dia melihat tubuh Suga yang berlebab dimana mana.. kesan pisau..

Hatinya terasa pilu..

"Hyung boleh uruskan diri kat sini.. asalkan Yoonji dengan Jiyoung selamat .."Jawab Suga ringkas. Ukiran senyuman diperlihatkan. .

"tapi sampai bila? Yoonji asyik mengadu dia rindu hyung.. nak call hyung langsunglah tak dapat.. 4 bulan hyung tinggalkan diorang.. hyung pergi masa hyung baru je selamatkan Jiyoung and baru balik dari u.s... budak tu rindukan hyung dengan ji.. " jelas Jimin sepanjang panjangnya.

Suga menghelakan nafas berat. Memandang Jimin sambil sandar di dinding  .

"Dia terlampau kuat.. orang dia pun berbadan besar.. sado.. berotot.. kita cuma bertujuh.. mana mampu.." kata Suga. Luka ditangan dia usap.. pedih masih lagi terasa tetapi dia masih berasa lega kerana keluarganya aman.

"Minggu depan , hari jadi Yoonji.. tak akan dia nak sambut tanpa appa dia? "kata Jimin lagi. Suga memandangnya.

Iya , dia betul. Hari lahir Yoonji sudah dekat.. tak akan la dia nak abaikan .

"Hyung.. jangan risau .. kitaorang akan bawa hyung balik.. ajar malaun malaun tu.. " kata Jimin..



drrttt~drrtt~~


Jimin mengangkat panggilan sambil tersenyum memandang Suga. "ye kenapa ? ada orang kacau kau ke?" kata Jimin .

"lama gila kau kat toilet ! abang jenis apa kau ni tinggalkan adik sendiri seorang kat club nii dah lah semua mamat mamat jepun.. kang aku cakap korea kang.. "

Suga memandang Jimin pelik. Dah kenapa tersenyum senyum.. jadi gay ke?

a-maklumlah dah lama tak nampak mamat ni..

"datang la toilet ni.. cepat sikit..takyah risau toilet dia public and memang ada satu je.." kata Jimin kemudian dia mematikan panggilan sebelum wanita itu menghabiskan ayat.

"Siapa tu? " Soal Suga dengan mengerutkan dahi.

"someone that you miss " kata Jimin .

Suga makin mengerutkan dahi  . Makin tak faham..

Tak lama kemudian , seseorang mengetuk pintu. Jimin pantas membuka kunci pintu dan membiarkan seorang wanita masuk.

Suga terkejut malah dia amatlah mengenali wanita tersebut. Speechless...







'•'

Save Me [MYG] ✓Where stories live. Discover now