suga pov
...
Aku mencelikkan mata perlahan-lahan. Entah apa yang terjadi malam semalam.. lepas perempuan tu cucuk apa benda dalam badan aku.. terus aku tak sedar tapi badan aku rasa panas lain macam.
Aku memincit kepala . Pandangan aku tadi kabur sedikit sedikit mula jelas.
aku kat hotel ke apa? apahal badan aku sejuk sangat ni.. ni bukan bilik neraka tuh..
eh ...
a..apahal baju aku kat atas lantai?
sekejap?
Aku check badan aku dibawah selimut.. telanjang..
Min yoongi kau kena rogol ke dengan perempuan tu? Aku memandang wanita yang masih tidur menghadap kearah dinding..
"Apa kau buat ! Aku kat mana ni? bodoh aku dirogol oleh perempuan? Kalau benih aku? AKU TAKNAK TANGGUNGJAWAB ATAS APA KAU BUAT !" aku tengking perempuan di sebelah ni. Bodoh Juein kesian anak bini aku ..
"erm.. shhh diamlah Ji penat lah oppa ni bising pagi - pagi kenapa " dia memusingkan badannya menghadap arah aku.
Aku terkedu..
macam mana aku ada kat sini? aku mimpi ke? .
"Jiyoung ! Suga! korang okay ke? apahal bising tu?" aku mendengar suara Jin yang sedang mengetuk pintu.
"okay je Jin oppa! Suga ni terkejut biasa la baru sedar " jerit Jiyoung yang masih memejam mata.
"ha bagus la kalau dah bangun! ni nanti keluarlah dah masak sarapan dah ni.. nanti habis kena bolon dengan yang lain.. " kata Jin kemudian berlalu pergi.
Aku memandang Jiyoung . h..how?
"J..jiyoung? macam mana ? aku dah mati ke?" soal ku. Aku memeluk badan Jiyoung. wah aku rindukan pelukan ni..
"you're not.. eish penat orang selamatkan dia dari kena rogol gan perempuan tu boleh pula tak percaya.. " kata Jiyoung dalam pout. comell..
"ahhh i miss youuu" kata ku dan makin memeluknya dengan erat... Jiyoung giggle membuatkan aku makin rasa geram..
"who tell you can cut your hair!" kata aku yang macam marah. Aku melihat Jiyoung dari atas sampai bawah.. makin sexy bini aku ni.. tak tertahan sumpah..
tapi pipi dia dah cengkung.. kurus sangat kenapa sayang alahai ..
"I having mental breakdown hm hm then I cut my hair" kata Jiyoung . Sedih aku rasa..
"I'm sorry..left you too long.."kata ku kemudian aku mencium dahinya lama.
"aniya.. semua yang jadi ada hikmah kan? so when you left me for 4 month.. See Jiyoung dah makin kuat ! no more crybaby.." kata Jiyoung sambil senyum.. alahai comel sangat ni kenapa..
"haah banyak sangat perubahan.. grr.. sampai sexy sangat ni.. tak tertahan .. rugi pulak tak sedar semalam kalau tak boleh nampak how my wife take control on me right?" kata ku sambil mengusik. Jelas kemerahkan pipinya.
"why blush so hard babe~ come to daddy~" kata ku kemudian aku mendukung dia masuk ke dalam tandas..
"Yahh byuntae !" kata Jiyoung sambil memukul dada aku kemudian sorokkan muka dia..
"shh dont be so loud nanti semua dengar " kata aku kemudian aku mencantumkan bibirku dengannya.. argh! rindunya !
"lama sangat dalam bilik buat ape? aku dengar something tadi.. kuat betul kau kerjakan adik aku pepagi ni.." soal Jimin kepada ku. Jiyoung masih di dalam menyiapkan diri.
"ish kau tahu buat buat diam la .. ramai lagi tak kahwin lelagi kook tuh.. innocent lagi.." kataku sambil menuang coffee di dalam cawan.
"eleh hyung.. ni hyung okay tak? have mental torture? nak pegi hospital tak?" soal Jimin lagi. risau betul budak ni kat aku..
"aku okay.. thanks selamatkan aku..by the way perempuan tu macam mana? lock up" soal ku yang masih blur..
Iyelah... aku bangun bangun telanjang atas katil sebelah Jiyoung.. terkejut jugak aku..entah macam mana diorang lepas dari bodyguard? and ni jepun bukan korea .. tak boleh membunuh sesuka hati...
"arh dia kat lockup.. and yeah tak mampu nak lari dah.. jiyoung tembak dia lima das hyung rasa?" kata Jimin. Jiyoung menembak?
No wonder ... she too good right now..
"and hyung kalau nak tahu.. dia 4 bulan berlatih tak henti-henti.. no enough rest.. kitaorang actually baru sampai sini semalam.. but tak sangka boleh selamatkan hyung secepat ni..dia la yeoja terkuat chim pernah nampak .. bodyguard tuh dia just headlock macam tu je.." kata Jimin lagi .
Aku terkedu..
maksudnya aku tak boleh nak cari pasal dah dengan Jiyoung.. mau kang aku kena belasah.. fuh bahaya..
"borak apa tuh?" soal Jiyoung yang baru sahaja tiba. Aku pantas berdehem.
"aniya .. just nak tahu macam mana oppa boleh sampai sini" kata ku . Jimin juga mengangguk.
"owh okay then.. yang lain mana? sunyi je .." soal Jiyoung. Ye aku pun baru perasan apahal Jimin je aku nampak batang hidung yang lain kemana? tak rindu aku ke?
"owh diorang dekat rooftop mandi kolam.. jungkook dengan Taehyung la tadi nak sangat mandi kolam lepas joon hyung mention" kata Jimin sambil facepalm..
"yang kau tak ikut sekali kenapa?" soalku ringkas.
"owh aku stay kat sini je la tadi pun baru habis video call dengan Nako.. " kata Jimin sambil tersenyum .
"orang orang bujang je la kat atas sana" kata Jiyoung sambil tergelak. kami berdua juga ikut gelak.
end suga pov
'•'
YOU ARE READING
Save Me [MYG] ✓
Diversos"I'm back to save you" Selepas dua tahun Suga dan rakan-rakannya tinggalkan kegiatan lamanya dan masing - masing sudah berkerja di syarikat mereka , ada orang yang menganggu Suga. Jiyoung dan anaknya , Jiyoung sering mendapat panggilan peras ugut...