"EH BODOH PEREMPUAN TUH SUMPAH PSYCHO!" kata Hoseok . Jimin memincitkan kepala . Jin sudah mengibas mukanya sendiri.
"malam ni jugak kita kena selamatkan Suga hyung sebelum dia rogol suga" kata Taehyung. "Bahaya lah perempuan zaman sekarang ! " kata Jungkook pula.
"Take all the weapons , Jiyoung ting--"
"jiyoung ikut.. takkan aku nak biarkan laki aku kena dengan perempuan tu." kata Jiyoung yang dari tadi berdiri di balik dinding.
"are you sure?" soal Taehyung. Jiyoung mengangguk.
"kalau macam tu cepat la.. kita gerak takut tak sempat" kata Namjoon. Semua setuju..
Suga dipapah masuk ke dalam bilik milik Juein. Dia hanyalah separuh sedar sekarang. Badannya terasa panas memerlukan seseorang untuk dia bermanja.
"sabar ye I pergi mandi kejap sayang" kata Juein . Pipi milik Suga dicium lama kemudian dia masuk ke dalam bilik air...
Dalam fikiran Suga hanya memikirkan isterinya , Park Jiyoung . Berharap dia melakukan semua ini.
Jiyoung keluar dari kereta . Memandang sebuah villa. Dia memakai mask hitam rambut diikat walaupun pendek.
Dia masuk ke dalam kediaman tersebut. Dia menjatuhkan botol kaca . "Hi..sorry nak tanya ni rumah Juein Lee ke? Saya sedara jauh" kata Jiyoung .
"kau siapa? Cik Juein tak ada sedara" kata Bodyguardnya.
"apa lah garang - garang patutlah orang taknak " kata Jiyoung sambil tergelak. Kemudian dia headlock lelaki tadi kemudian menendang kakinya agar melutut .
"PALLI ! " jerit Jiyoung kemudian yang lain datang lalu masuk ke dalam rumah tersebut.. kaki tangan lelaki itu diikat ketat. "sorry " kata Jiyoung.
"ingat hanya bunuh if terpaksa ! Jiyoung go look for in the room " kata namjoon. Jiyoung pantas bergerak . Dia mengeledah semua bilik kemudian dia terjumpa bilik Suga dimana dia diseksa disitu..
makin perit hatinya melihat semua itu.
"hold on dear i'm coming to save you !" kata Jiyoung kemudian dia sambung mencari.
"argh jiyoung ah!" jiyoung yang terdengar jeritan tadi menoleh ke bilik yang belum dia buka. "oh shit.." Jiyoung membuka pintu itu dengan pelahan agar tak mengeluarkan bunyi .
"shh Jiyoung takde kat sini.. Juein here babe" kata Juein yang sedang menanggalkan jacket Suga..
Jiyoung mengeluarkan pistol dan menghalakan kearah Juein . " she is here" kata Jiyoung secara tegas. Juein terkejut dengan kehadiran Jiyoung. Dia mencapai pistolnya sendiri lalu dihalakan kearah Jiyoung.
"Macam mana kau tahu aku kat sini! " soal Juein. Cemas melihat muka Jiyoung dan dia pasti bahawa Jiyoung sudah lain dari cara dia memegang pistolnya sendiri.
"Kau panjat atas badan suami aku , kau inject ubat perangsang dengan dadah dalam badan dia .. kau siapa nak buat dia macam tu? dia harta aku.. badan dia aku punya jiwa dia aku punya.. ingat otak iq tinggi macam mark rupanya tak fuh beza lagi adalah.." kata Jiyoung kemudian mengukir senyuman sinis.
"dia patut jadi aku punya ! dia hancurkan abang aku macam tu kau ingat senang aku nak lepaskan? lagipun kau bukan suci mana pun.." kata Juein yang masib memandang tepat pistol Jiyoung.
"oh ye tapi tak sekeji kau... rupa ada tapi hati tak ada .. " kata Jiyoung kemudian dia memandang Suga yang sudah berpeluh. Nampak sangat benda tuh dia letak banyak dalam badan Suga.
"shut up !" kat Juein kemudian dia melepaskan tembakan . Nasib baik Jiyoung peka dan dapat elak. "oh you going to the jail !" kata Jiyoung kemudian dia menembak kaki sebanyak 5 das sehingga dia melutut.
"Apa jadi ni?! " kata Jimin yang baru sahaja tiba di bilik itu selepas siap mengerjakan orang di bawah. "palli kita kena bawa suga balik! call the police ... Namjoon oppa kata dia akan uruskan dengan police kat sini.. " kata Jiyoung yang memapah suga.
"kau perempuan tak guna !" kata Juein. Memegang kakinya yang kesakitan. "kau yang tak guna bodoh dera laki orang" kata Jimin pula yang ikut memapah Suga keluar dari bilik.
"Kau tunggu ! aku tak akan lepaskan !" kata Juein sambil menjerit..
Tak lama kemudian pihak polis tiba . Diminta untuk membawa Suga ke hospital tetapi Jiyoung tak mahu. Biarlah dia bawa Suga balik.. Lagipun dia sudah berpengalaman untuk hal sedemikian.. tahu la nak buat seperti mana nanti..
"Macam mana dengan Suga hyung ni? banyak sangat perempuan tu inject.." kata Jungkook yang meletakkan Suga di atas katil di bilik Jiyoung .
"Tahu takpe.. kesan dia tak hilang lagi ni.. Ji okay ke ni?" soal Jin kepada Jiyoung yang baru sahaja sampai di pintu bilik. Jiyoung mengeluh namun masih mampu mengukirkan senyuman.
"Ji okay.. pandai pandai la ji uruskan dia ni.. by the way thanks a lot.. sebab tolong Ji dapatkan Suga balik.." kata Jiyoung sambil memandang semua satu persatu. Bahu Jiyoung dipeluk oleh Jimin.
"Suga hyung tu kan hyung kitaorang juga.. mestilah kena tolong.. dah now pergi rest.. lepaskan rindu dengan Suga .. oppa sure sangat dia tu rindu sangat kat isteri dia.." kata Jimin. Semua mengangguk setuju.
"rest lah dengan Suga hyung.. esok kita boleh plan nak pergi mana - mana tapi for first kita kena bawa dia ke hospital dulu okay?" kata Taehyung dengan senyuman.
"okay la kalau macam tu.. Ji masuk dulu ye? kata Jiyoung kemudian semua mengangguk dan membiarkan Jiyoung dengan suga bersendirian . Jiyoung menutup pintu lalu dikunci.
Melepaskan keluhan entah buat kali ke berapa lalu memandang Suga. "Finally you with me.. " senyuman diukir .
Rambutnya dilepaskan serta menanggalkan sarung tangannya. "I can't let that slut take my job.. so let me give my service" kata Jiyoung lalu duduk di sebelah Suga.
Biarlah malam ni menjadi hangat seperti dulu-dulu.. Biarlah hanya dia menjadi wanita yang bertakhta di dalam hati suaminya ...
Melepaskan rindu yang dipendam lama .. Merawat semula perasaan seorang lelaki yang diseksa . Biarlah dia lakukan.. asalkan bukan orang lain..
'•'
YOU ARE READING
Save Me [MYG] ✓
Casuale"I'm back to save you" Selepas dua tahun Suga dan rakan-rakannya tinggalkan kegiatan lamanya dan masing - masing sudah berkerja di syarikat mereka , ada orang yang menganggu Suga. Jiyoung dan anaknya , Jiyoung sering mendapat panggilan peras ugut...